[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 02/08/2008 @ 11:44 mupke ![]() | flairtje.. Ik heb geen woorden.... Dit is echt erg... ![]() ![]() ![]() |
01/08/2008 @ 11:24 ![]() | flairtje ![]() ale hoe kunnen ze zo fout zijn. dat kan nu toch niet ik zal ook duimen dat je toch goed nieuws mag krijgen ![]() ![]() ![]() |
28/07/2008 @ 14:49 ![]() | oh wat super goed nieuws hopelijk komt dan toch nog alles goed met je 2 jongens het is je in ieder geval heel erg gegund! rust maar lekker uit liefs![]() |
| 28/07/2008 @ 10:01 nele | Dag flairtje, ook ik volg je verhaal hier en daar op het forum al een tijdje en vind het echt heel erg voor jou. Die onzekerheid, het wachten, en ze intussen voelen groeien,... dat is niet niks. Wat jij en je man nu het beste doen, kunnen jullie alleen zelf beslissen he. Toch lijkt het mij geen slecht idee als jullie een beetje rust nemen, mentaal en voor jou ook fysiek. Even de tijd nemen om alles te verwerken. Ik kan mij voorstellen dat jullie emotioneel uitgeput zijn, even de tijd nemen om weer wat mentale weerstand op te bouwen. Ik kan mij voorstellen dat je niet weer aan de pil wilt. Misschien moet je dat dan ook maar niet doen. Maar misschien kunnen jullie een paar maanden vrijen zonder op je cyclus te letten, zonder echt 'ervoor te gaan'? Waarschijnlijk zal het ook afhangen van wat de dokters zeggen en adviseren.... Laat je ons weten wat ze vandaag in Leuven wisten te vertellen? Veel sterkte hoor! ![]() |
| 27/07/2008 @ 21:56 mupke ![]() | flairtje. Kom er nu pas achter wat je meemaakt.. Wat verschrikkelijk voor jullie. Meis hoe gaat het nu met je? Oh wat erg, ![]() Heel veel liefs |
[Reageer]

Terug aan de pil of niet?

waarom is het toch zo oneerlijk verdeeld ik hoop echt dat het goed gaat komen nou moet je weer een week wachten op een onderzoek weer die onzekerheid, krijg je dan wel gelijk de uitslag? pff meis heel veel sterkte voor jullie beide ik heb geen idee hoe zwaar en moeilijk dit voor jullie moet zijn! dikke
hopelijk komt dan toch nog alles goed met je 2 jongens
het is je in ieder geval heel erg gegund! rust maar lekker uit liefs
dan mogen we er terug voor gaan.