Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/07/2008 @ 13:28 Evi | Ik ben momenteel voor de 2de keer zwanger (39weken) en zit al van mijn 5 maanden thuis ivm gezondheidstoestanden. Aangezien ik voor de 2de keer zwanger ben, loopt er hier nu nog een peutertje rond van 14 maanden. Ik kan u zeggen: ik ben VEEL meer moe van een dagje thuis dan een dagje te gaan werken. Gaan werken is voor mij relaxen, een beetje babbelen aan het koffiemachien,... Natuurlijk, qua fysiek heb ik geen zware job, dat is ook iets waar ik bewust voor gekozen heb. In het verleden heb ik wel zware jobs gehad en ik wist van tevoren dat dit niet leuk is om te combineren met een gezin. Ik kijk er niet echt naar uit om binnen x aantal maanden terug te gaan werken, ik kijk er wel naar uit om thuis te zijn na de bevalling. Terug fut en energie om met de 2 kindjes rond te rijden, te spelen,... ZALIG! ![]() |
| 21/07/2008 @ 15:25 Maire | Hey, Gaan werken is idd vaak ontspannender dan de hele dag voor je kids zorgen. wat ik wel vermoeiend vind is de combinatie van werk en zorg. Het was in het begin serieus zoeken en ik zit niet voor 22 uur in mijn zetel 's avonds maar ik ben nooit doodop. dus dat zit goed en zo kan ik het blijven combineren. Gr. |
| 21/07/2008 @ 19:19 binni ![]() | Ik denk dat de combinatie het zwaarst is! Binni |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wat is 'zwaarder', moederschap of werken?