[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 08:45 Sabje | hallo dames bedankt voor jullie steun. ik had gisteren de verloskundige aan de telefoon. en het was de zelfde persoon die ik elke keer aan de telefoon had en elke keer bleef ze maar zeggen dat ik 3,5 week zwanger was en gisteren zei ze dat het niet kon en dat ik gelijk had dat ik 7 weken was en volgens haar kon ik niet 2 dagen later al negatief testen en dacht ze dat ik misschien en windei heb gehad maar dan moest ik volgens haar bloed met slijm verliezen en dat heb ik niet gehad. maar ze snap er nu niks meer van en ik moest het nog maar een weekje aankijken en dan terug bellen. dus ze probeerde me nog hoop te geven ook. ik heb dus gisteren nog een test gedaan van de etos en die gaf ook aan dat ik niet zwanger was. ik vraag me echt af wie hier nou de verloskundige is. maar goed ik heb me erbij neergelegd. en als ik nu naar me dochter kijk dan ben ik zo blij dat ik haar heb. niet dat ik dat niet was,maar het is nu toch anders. en deze zwangerschap heeft ons ook zeker weer hoop geven,want na 3jaar zonder de pil dachten we dat het nooit meer zou lukken. ik hoop dat ik snel weer ong en dan gaan we er weer voor. dames bedankt!!! gr sabje |
| 06/07/2008 @ 10:11 Sabje | hallo nienke je heb gelijk. want ik heb vanochtend een test gedaan en die geeft nu al aan dat ik niet meer zwanger ben. ik heb helemaal geen krampen of stolsels verloren. ik vind het wel erg dat ik nooit heb geweten hoelang ik zwanger ben geweest gr sabje |
| 05/07/2008 @ 16:04 Sabje | hallo flairtje ik denk zelf dat ik al bijna 8weken ben. maar omdat ik vorige maand gewoon ongsteld ben geworden. gaat de verloskundige en huisarts ervan uit dat ik pas 3,5 week ben en dus kunnen ze nu niks voor me doen. ik heb vanochtend met een verloskundige gesproken van het ziekenhuis in utrecht en die zegt ook omdat ik 3,5 week ben kunnen ze op een echo nog geen leven zien. en ik kan nu gewoon ongesteld zijn of ik krijg een miskraam en moet ik wachten tot 30juli dat ik naar de verloskundige mag en 1 of 2 weken later krijg ik pas een echo. dus de komende weken mag ik het hiermee doe. ik wens jou in iedergeval ook heel veel sterkte toe. gr sabje |
| 05/07/2008 @ 15:35 meimama | flairtje heel veel sterkte...en aan al de mama s die nakende miskraam meemaken sterkte . |
| 05/07/2008 @ 10:56 Sabje | hallo allemaal ik verlies vanaf 27 juni af en toe bij het afvegen een paar druppeltjes waterig bloed, maar zins gisteren verlies ik veel bloed een heb ook buikpijn het lijkt allemaal op een gewoone ongesteldheid. ik heb geen heftige buikkrampen en verlies ook geen stolsels. maar nu is mijn vraag hoelang duurde het bij sommige van jullie voor dat jullie echt krampen kregen en het vruchtje verloren gr sabje |
[Reageer]

hoe lang duurde het bij jullie