< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Echo ?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
05/07/2008 @ 16:43
Vke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo,
Ik mag woensdag voor mijn eerste bezoek bij de gyn, ik ben van Be en verwacht dan ook dat ik een echo krijg... of ben ik hierin verkeerd?

Ik reken er eigenlijk wel op, en ben dus heel benieuwd.
Ik heb nauwelijks kwaaltjes en dat baart mij een beetje zorgen dus kzal blij zijn als het woensdag is en ik gerustgesteld kan worden.

groetjes...

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 16:12
Mirjam

Hey

Ik heb gisteren met 6 weken en 2 dagen een 1e echo gehad en je zag duidelijk een vruchtzakje met een grijs hoopje en een hartje dat klopte. Ons prutske is nu 4,7 mm.
Oh ja houd er wel rekening mee dat het een inwendige echo zal zijn, kwestie dat je niet te hard verschiet

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:05

Pfff ik ben maar jaloers.
Ik ben van NL en heb pas mijn eerste echo met 12 weken.
Ik moet al wel met 9 weken naar de VK maar ik weet niet of ik daar al wat te horen/zien krijg.

Gefeliciteerd allemaal met de zwangerschap..

Groetjes Nadia

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 14:02

Online Status Bekijk profiel
Ik ben van Limburg in Belgie :) en het is inderdaad zo dat je hier meer echo's krijgt dus dat lijkt me wel leuk !
18 weken het geslacht , das mooi (en snel) ik ben super nieuwsgierig !

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:52
bloempje

Hallo

Ik had mijn eerste echo op 8 weken. Op die moment was het vruchtje al heel goed te zien. Je ziet er zelfs al een beetje de vorm van een klein mensje in.
Op 12 weken zal je ervan versteld staan dat de echo al zo duidelijk is...je ziet met wat geluk de oortjes, het neusje, de lipjes, de armpjes, de beentjes. Meestal is het in profiel genomen en die zijn vrij duidelijk.
Op 16 weken kon de gynaecoloog het geslacht vertellen. Ze leek ons toen al heel zeker en dat werd ons nadien na de vruchtwaterpunctie (die we moesten laten doen omwille van een slechte combinatietest) bevestigd.
Geniet in ieder geval van je zwangerschap! En laat je vooral niet gek maken door alle onrustwekkende verhaaltjes die je tijdens een zwangerschap allemaal te horen krijgt!

(Ben jij van België of van Nederland?) Ik van België, hier krijg je natuurlijk wel veel meer echo's dan in Nederland.

Groetjes en veel succes!

Bloempje

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 13:04

Dan heb jij het goed kunnen volgen . Ik kijk er echt naar uit zo'n eerste keer je kindje zien in die buik . Het is nu al een intens gevoel ik ben benieuwd wat het dan gaat geven !
Tot nu toe loopt hier alles prima (bijna perfect) af en toe misselijk , wel wat hitte aanvallen en maagzuur maar voor de rest heb ik er totaal geen last van (komt misschien nog wel ...)

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:22
*Wendy*

Is ook spannend!!

Ik heb mijn eerste echo met 6 weken gehad, er was toen een zwart vruchtzakje te zien met een wit vlekje, soms zie je al een hartje, Die was bij mij bij 7 weken duidelijk te zien en met 8.5 week echt super duidelijk!

* Ik heb zoveel echo`s gehad ivm bloedingen die ik had*

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:18

Ja , hopelijk wel ! We zijn (zoals iedereen) onwijs nieuwsgierig natuurlijk.
Nu aftellen naar het eerste bezoekje !

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:15
*Wendy*

Bij de eerste afspraak willen ze nog wel eens kijken hoever je precies bent. Als je 6 weken en 3 dagen bent, kunnen ze al aardig wat zien hoor!

En met 20 weken kunnen ze het vaak al zien.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 11:11

echo ?
Wij gaan binnen 2 weekjes voor de eerste keer naar de gyne (spannend!) maken ze dan ook al een echo (ik weet dat je er niets op ziet maar het lijkt me wel leuk).
Zo kunnen we eventueel het fototje tonen aan de grootouders.
En vanaf 20 weken weet je of je baby een jongen of meisje gaat worden , of ben ik daar fout ?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]