volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 16:33 Jessy ![]() | Ik had het over Belgische situatie natuurlijk. Schijnt ook nog eens een heel verschil te zijn met Nederland!! |
| 08/07/2008 @ 12:20 Vanessa | ik heb 3 jaar geleden een appartement gekocht voor 105000,ik betaal 595euro. maar klein appartement met raar indeling,veel vocht ,veel schimmel en wel een tuin(niet mee aangekocht)maar moet wel elke keer 2 verdiepen naar beneden.als je dit nu(3 jaar later aankoopt)met de rente nu betaal je bijna 700 euro. wij willen binnen 2 jaar als we van de creche en de autolening afzijn dit verkopen en huisje kopen. maar dan staan er wel nieuw ramen in en een nieuwe keuken+gewoon wat opgefrist. maar inderdaad voor 180000e betaal je voor 30 jaar bijna 1000e. en wat heb je voor 180000e?? een krot dat je nog eerst moet verbouwen voor je errin kunt gaan wonen of in een buurt waar je het niet ziet zitten. |
| 08/07/2008 @ 11:28 greet ![]() | amai , een serieuze lening , 1000 euro op 30 jaar .... ik zou er niet aan willen beginnen .kaatje , gelukkig hebben jullie een mooi inkomen dan he .![]() |
| 08/07/2008 @ 08:53 greet ![]() | @kaatje , ik krijg het eerder benauwd van een lening van 1600 euro .... ![]() je mag het hebben ! ![]() |
| 07/07/2008 @ 10:00 Vanessa | hey greet, toch wel...ik zit zelf in de horeca(dat zegt al genoeg) hen change dat het een tearoom met bakkery is. en dat ik sinds men zoontje er is men dagen en uren zelf heb kunnen kiezen. ik werk woen-dond-vrij en zondag van 9 tot 19u en voor de rest zit ik thuis. ja dat vele mensen een afbetaling voor auto hebben is vrij normaal denk ik? die van ons is binnen 2 jaar afbetaald en dan kun je er gerust nog 5 jaar mee rijden,maar dan beginnen er ook meer kosten aan te komen. we hebben dan een extra lening lopen voor nieuwe ramen bij ons.. dus sparen voor occasie voor binnen 5 jaar gaat niet want al het spaargeld gaat naar de woning.. dus ..ale zo blijf je bezig he. in limburg is het vele goedkoper maar we werken beide in antwerpen;dan moet je beide al een auto hebben en ben je minstens een uur onderweg(als er geen fille is). het is echt veel wikken en wegen(of hoe zeggen ze het?) |
volgende pagina >
[Reageer]

Financieel haalbaar deeltijds werken

wel bij een degelijke en gekende bank! Ons huis koste 175000€ en is zelfs nu al netjes en proper en in orde om te wonen, verbouwingen is puur omdat we het volledig naar onze zin willen maken.
.
.