volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 15:17 Grace | Hey Belje, net terug van de gyn en mijn progesteron duidt aan dat ik in het tweede deel van mijn cyclus ben, dus ten laatste binnen 2 weken duivels. Zwanger worden zit er helaas niet in deze cyclus omdat we niet geklust hebben rond de juiste datum omdat we toen de duivels reeds verwachtten. Stom, he, hebben we nu allebei wel wat spijt van, maar zijn vooral opgelucht dat alles in orde is en dat de gyn zei dat het vaker voorkomt dat de eerste cycli na een MK of bbz of bevalling erg lang kunnen zijn. Zal bij mij dus twee keer zo'n 8 weken zijn dan ongeveer... Ik hoop dat mijn cycli hierna terug korter worden, maar nu hebben we ook wel ons lesje geleerd i.;.v.m. ons teveel te fixeren op temperatuur en banner. We gaan ons daar dus niet meer mee bezighouden want hebben gezien wat een druk dat meebrengt en hoe het toch nog verkeerd kan lopen en gaan gewoon vanaf het volgende startsein geen enkele kans onbenut laten tot aan de volgende duivels (of niet ) Dat zal alleszins minder druk en hopelijk meer resultaat opleveren. Dankjewel al voor de steun xHopelijk jij meer geluk deze ronde... Groetjes, Grace x |
| 10/07/2008 @ 20:04 Belje ![]() | En, weet je al iets meer? Kan het me goed voorstellen dat je geduld op raakt! Succes in elk geval morgen ook bij de gynaecoloog! Hopelijk kan die je verderhelpen! Belje |
| 09/07/2008 @ 15:49 Grace | Die bloedresultaten weet ik normaal morgenavond... Dan ga ik met zekerheid mijn HCGwaarde kennen, da's al iets. Als die nul blijkt te zijn, wat ik wel verwacht gezien de negatieve test, zal ik vrijdag van de gyn dan wel horen hoe het nu verder moet. Ik veronderstel gewoon geduld hebben... maar dat raakt wel een beetje op ![]() |
| 09/07/2008 @ 13:28 Belje ![]() | Ik hoop dat je dan snel duidelijkheid kan krijgen meid! Weet jij de bloedresultaten dan reeds vroeger van je HA? Of moet je wachten tot vrijdag? grtz, Belje |
| 09/07/2008 @ 11:11 Grace | De gyn belde me nog zelf terug gisteravond met de melding dat ik toch best even langskom deze week. Vandaag moet ik eerst bloed laten prikken bij de HA zodat hij de resultaten dan ook al heeft als ik vrijdagochtend bij hem moet zijn... Ben eigenlijk een beetje opgelucht dat er gecontroleerd gaat worden of er niks aan de hand is, want na alle recente gebeurtenissen ben ik een beetje bang geworden te lang met een slechte situatie rond te lopen... Groetjes |
| 08/07/2008 @ 21:46 Grace | Hey Belje, Ja, ik heb vandaag gebeld naar de gyn, maar hij was met een patiente bezig. Zijn secretaresse heeft alles genoteerd en ik mag morgenvroeg terugbellen voor advies van de gyn. Dan kan die me toch geruststellen of een afspraak laten maken, he... Ik hou je op de hoogte... Jij ook veel succes, he! |
| 08/07/2008 @ 11:20 Grace | Pff, nog steeds niet ongesteld en test negatief. Ik ben het effe allemaal kotsbeu... Ik heb geen plaats meer voor extra zorgen over een onregelmatige/ niet op gang komende cyclus. |
| 07/07/2008 @ 16:30 Grace | Hey Belje, wat jammer toch... Ik ken de ontgoocheling maar al te goed om te weten hoeveel pijn het toch telkens doet... Ik duim voor een betere volgende ronde en ik hou je op de hoogte van mijn uitslag morgenvroeg... Ik weet ook niet goed meer wat ik er moet van vinden van mijn temperatuur. Ik dacht eerst dat ik misschien geen eisprong zou hebben want door de bbz-operatie ben ik een eileider kwijt, maar mijn gyn zegt dat ik weldegelijk een eisprong heb... Het is nu ook al van woensdag geleden dat ik getest heb, dus ik krijg weer wat hoop maar aan de andere kant weet ik hoe klein de kans is... Wat een rotzooi allemaal, he... Pff,ben het echt grondig beu, vandaar ook mijn tegenzin om te testen... |
| 07/07/2008 @ 10:20 Grace | Hey Belje, nu is er vanmorgen toch niets te bespeuren! Ik begrijp er niks meer van. Ik wacht nog tot morgenvroeg dan om te testen, maar ben het beu aan het lijntje te worden gehouden indien zou blijken dat ik echt niet zwanger ben... Mijn temperatuur blijft hoog maar ik geloof er niet meer in...Hopelijk beter nieuws bij jou binnenkort... |
| 07/07/2008 @ 00:27 Grace | Merkte zonet bij het afvegen een veegje bruinverlies dus vrees dat ik morgen de duivels mag verwachten. Het zou te mooi om waar geweest zijn...Maar kom, dat scheelt weer een teleurstellende test morgenvroeg en 37 dagen is al een pak minder dan 52 vorige keer in mijn eerste cyclus na de bbz, dus laat ons hopen dat mijn lichaam vanaf nu naar een normale cyclus zal overgaan... Hopelijk jij heel wat meer succes! |
| 06/07/2008 @ 20:35 Grace | Hoi Belje, Ik heb mijn hele leven al het geluk nooit vrouwelijke kwaaltjes te hebben. Ik heb steeds maar twee dagen licht bloedverlies tijdens mijn menstruatie en dan nog een paar dagen amper iets. Ik heb nooit hoofdpijn, rugpijn, pijnlijke borsten of dergelijke, dus ik kan ook niet direct iets opmerken dat anders is dan anders. Toen ik vorige keer zwanger was, had ik de positieve uitslag van de test niet verwacht, wel gehoopt... Pas na het positief testen, werden mijn borsten erg gevoelig, maar daarnaast had ik nergens last van... Of ik daardoor had kunnen aanvoelen dat de zwangerschap fout zat, kan ik alleen maar raden. Ik voel nu op dit moment ook niets speciaals, enkel heb ik tijdens het tweede deel van mijn cyclus meer witverlies ervaren. Maar misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ik sinds de bbz veel info heb opgezocht en dus ook naar meer tekens speur omdat ik erover van anderen, zoals hier, heb gehoord... We kunnen helaas niet veel meer doen dan afwachten, nu al zo'n drie maanden ... eerst op de eerste ms, wat ons startsein was en nu op de tweede...Ik wens je alleszins veel geluk en hoop voor ons beiden snel op beterschap in de vorm van een positieve test. Maar voorlopig zou ik al tevreden zijn met de wetenschap dat mijn lichaam terug normaal functioneert... De toekomst zal raad brengen, morgen test ik zoals gezegd en indien positief hoop ik dat onderzoeken me meer zullen kunnen vertellen... Groetjes! |
| 06/07/2008 @ 11:58 Grace | Hallo Belje, Ik zit momenteel met compleet hetzelfde probleem. Ik ben in april een eileider verloren door een operatie wegens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en heb nadien erg lang moeten wachten op mijn eerste menstruatie. Om een zicht te krijgen op hoelang ik deze keer zou moeten wachten, ben ik vorige ronde mijn temperatuur beginnen nemen. Ik merkte vanaf 16 juni een temperatuurstoename die sindsdien niet meer verdwenen is. Die verhoging was ook mooi rond dag 15-16, dus een vrij normaal moment voor de eisprong waardoor ik me ook eind vorige week aan de duivels verwachtte. Ook ik heb zondag en woensdag negatief getest en momenteel is er nog steeds geen spoor van de duivels... Maandagochtend test ik opnieuw want ik heb de gyn opgebeld en die raadde me aan langs te komen indien die situatie volgende week nog steeds dezelfde was... Ik begrijp je (wan)hoop dus helemaal. Ik word telkens heen en weer geslingerd tussen hoop op een positieve test en zorgen om het uitblijven van een normale cyclus vanwege het grote verlangen naar een goede zwangerschap... Weet jij ondertussen al iets meer? Ik hoop dat je alsnog positief nieuws mag krijgen... Veel liefs, Grace |
| 06/07/2008 @ 10:36 Loulou | Hey Belje, Misschien heb je nog niet voldoende HCG om positief te testen.. Hoewel, met een bloedtest zou je toch positief kunnen testen.. Ik duim voor je! Liefs Loulou |
volgende pagina >
[Reageer]

lengte 2de cyclushelft
. Ik hoop er wel op dat mijn cyclus nu terug korter zal worden.
) Dat zal alleszins minder druk en hopelijk meer resultaat opleveren. Dankjewel al voor de steun x
Wel, nu snap ik er ook totaal niets meer van, een langere cyclus kan je natuurlijk hebben, maar dat je temperatuur zo lang zo hoog blijft zonder zwanger te zijn, dat snap ik niet!!!
Ik begrijp er niks meer van. Ik wacht nog tot morgenvroeg dan om te testen, maar ben het beu aan het lijntje te worden gehouden indien zou blijken dat ik echt niet zwanger ben... Mijn temperatuur blijft hoog maar ik geloof er niet meer in...
dus vrees dat ik morgen de duivels mag verwachten. Het zou te mooi om waar geweest zijn...
; met die kwaaltjes vind je wel elke maand een reden om zwanger te kunnen zijn. Ik heb er nu al een beetje van geleerd en probeer nu alleen iets positief te denken als ik geen kwaaltjes heb
!
... eerst op de eerste ms, wat ons startsein was en nu op de tweede...