[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 07/10/2008 @ 11:14 tam ![]() | ik ben verslaafd aan mijn banner zeker nu weer, ik zit hier al een goed jaar op de site en die banner is superhandig!diegene die dit heeft uitgevonden: chapeau! knuf tam |
| 03/09/2008 @ 18:27 Barbara ![]() | Deze is trouwens ook een leuke om op je website of Facebook te zetten... http://www.widgetbox.com/widget/bellyHoodCam |
| 03/09/2008 @ 18:24 Barbara ![]() | @kjanssen, ik heb al meerdere klungel-sessie's achter de rug (lees verwoede pogingen om banner op mijn bureaublad te plaatsen) Kan jij me uitleggen hoe ik dit doe? |
| 03/09/2008 @ 11:57 jo ![]() | Op mijn eigen forum dat over onvruchtbaarheid gaat... Kijk even in mijn profiel voor de link! Groetekes Jole ![]() |
| 16/08/2008 @ 13:33 Lien ![]() | hoe zet je je banner op je bureaublad?? groetjes |
| 15/08/2008 @ 10:01 Sarah ![]() | banner ik gebruik hem vooral om te weten hoever ik sta , en het is een leuk gadget he ;-) groetjes Sarah |
| 21/07/2008 @ 19:14 cil ![]() | even proberen :) |
[Reageer]

Waar gebruik jij je banner zoal?

zeker nu weer, ik zit hier al een goed jaar op de site en die banner is superhandig!