[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
21/04/2007 @ 18:19 ![]() | bedankt Evi :) |
| 22/04/2007 @ 14:53 Cinke ![]() | En ik hoor het ook anders ![]() Midden jongen, opzij meisje! Klopt bij ons thuis wel allemaal. |
| 22/04/2007 @ 22:15 Tif | Bij de bevruchting en dus genetische bepaling van het eerste kindje, weet dat kindje toch nog niet welk eitje met welk zaadje de volgende keer bevrucht gaat worden en dus waar dat kroontje exact gepland moet worden op het hoofdje van het eerste kindje. Het lijkt mij dus wel puur toeval. Maar het klopt blijkbaar wel veel |
24/04/2007 @ 21:47 ![]() | Lunake ; ja we zien wel wat er uit komt , bij men eerste had ik niets van misselijkheid en is een jongen :d dus jah zo kunde op alles een uitzondering vinde e d: ![]() |
| 21/06/2007 @ 08:06 sofie@work | Ik heb eens gekeken en mijn zoontje heeft 2 kroontjes en staan in het midden. het één al meer in het midden dan het andere...Krijg ik dan een tweeling van meisjes? ![]() |
21/07/2007 @ 09:46 ![]() | Bij mijn zoontje staat het opzij dus zou een jongetje worden en toevallig is het ook een jongentje ... denk dat dat grote toeval is :) ![]() |
| 03/01/2008 @ 20:13 | hallo ik lees jullie verhalen en ik even naar mijn kinderen gekeken en ze hebben allemaal het kruintje opzij en het zijn jongen, meisje, jongen en heb bij alle drie de zelfde soort biuk,groetjes |
[Reageer]

Wat wordt het ? Kijk naar het kroontje

Bij ons op het forum klopte de chinese horoscoop wel redelijk, bij mij in elk geval.
en staan in het midden. het één al meer in het midden dan het andere...