< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Eileider operatie..

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
24/05/2007 @ 13:27
yvonne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Dames..

Om een lang verhaal kort te maken!!Ik heb nog maar mijn linkereileider over,de rechter eileider hebben ze verwijderd door een BBZ in 2004. In Maart 2007 heb ik een kijkoperatie gehad, en nu zit mij linker eileder dicht!A.S dinsdag 29 Mei krijg ik een operatie en dan gaan ze hem open maken..
Wie heeft dit ook gehad en wat zijn de kansen daarna!?
Ben erg zenuwachtig. Alvast bedankt.

Liefs Yvonne

Link naar deze reactie
25/05/2007 @ 07:12
Helena

Hoi Yvonne,

Bij mij hebben ze beide eileiders er uit gedaan. Ik weet niet hoe zo'n operatie zal zijn om het open te maken. In elk geval heb ik nu ivf gedaan en was van de eerste keer zwanger. Maak je dus maar niet te veel zorgen. Ik weet nog dat ik dacht dat ik nooit meer kinderen ging kunnen hebben. Maar je ziet.
Hopelijk komt voor jou ook alles goed..

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 17:36
F.

Hoi Yvonne,

Wij kunnen elkaar de hand schudden
Ik heb ook alleen nog mijn linker eileider. Heb ook in maart een kijkoperatie gehad waaruit ook bleek dat de eileider dicht zit. Ik sta nu op een wachtlijst voor een eileideroperatie.

Misschien kunnen we ervaringen uitwisselen?
In ieder geval vast heel veel succes dinsdag!! Ik ga voor je duimen
Ik heb overigens wat info kunnen vinden op http://www.nvog.nl (bijvoorbeeld via deze link: http://www.nvog.nl/file...orderende_operaties.pdf ). Dit is de website van de Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie.

Ik ben nieuw hier, dus ik had nog niet door dat jij al een berichtje gepost had , maar mijn berichtje van gisteren, heb ik hieronder gezet:

----
Hi dames,

Ben nieuw hier, dus ik zal eerst ff wat over mezelf vertellen.
Ik ben F., bijna 30 en inmiddels 2 jaar aan het proberen zwanger te worden. Door een gecompliceerde blindedarmontsteking 13 jaar geleden ben ik mijn rechter eileider en eierstok kwijtgeraakt.
Mijn linker eierstok is OK, maar mijn linker eileider blijkt aan het uiteinde dicht te zitten. Ik sta nu op een wachtlijst voor een buikoperatie met bikinisnede waarbij ze de eileider gaan open maken en herstellen (fimbrioplastiek).

Ik moet 4 of 5 dagen in het ziekenhuis blijven en daarna waarschijnlijk een paar weken herstellen.
Als alles goed is gegaan bij de operatie, mogen we een jaar proberen zwanger te worden op de natuurlijke manier.

Heel spannend allemaal...

Ik heb nog niemand gevonden die hier ervaring mee heeft, of die hetzelfde moet ondergaan. Daarom probeer ik het hier.

WIE KAN MIJ HELPEN???

Verder wil ik iedereen op dit forum nog even heel veel succes wensen met zwanger worden! Hou vol! Babies are coming!

Groetjes, F.

----
Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 18:44
F.

Hey Yvonne,

Hoe is je operatie gegaan?
Ben je al weer thuis?

Ik hoop dat je geen pijn hebt en dat je snel herstelt.
Maar het belangrijkste: Hopelijk is nu alles Ok en ben je snel zwanger!

Mijn eileideroperatie is waarschijnlijk 12 juli...

Groetjes,
Efje
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]