< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Lotgenoten Overijssel/Gld?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Lotgenoten Overijssel/Gld?
25/05/2007 @ 16:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi ,

Ik las net bij ons in de tv-gids dat vanavond een progamma Radboud genaamd (ziekenhuis nijmegen)op tv komt Ned 1 ( om 19 uur 25)
Daar komt in aanbod IVF over hoe ingrijpend het is als je niet vanzelf zwanger wordt.
Misschien een tip om te kijken.
Ook andere dingen worden laten zien, maar ook een stukje ivf.

Gr es

Link naar deze reactie
26/05/2007 @ 20:48
Myrthe

Hoi Esther,

Ik heb programma gisteren gezien. Ik vond het erg leuk om te zien, omdat ik zelf ook follikelmetingen heb gehad.
Ik vond het wel jammer dat het maar zo kort was. Ik zou het wel leuk vinden als er een programma op televisie zou komen over zwanger willen raken.

Hoe is het verder met je? En met de rest?

Liefs, Myrthe

Link naar deze reactie
27/05/2007 @ 00:27

Hoi,

ja helaas was t vrij kort. jammer. Weet dat caroliene tensen een programma gaat maken, Babyboom geloof ik dat t heet.
Vanaf okt. zal zij stellen (met vruchtbaarheidsproblemen) gaan volgen omtrent t zwanger worden.Een jaar lang worden hun gevolg.
Dus daar ga ik zeker naar kijken.

Verder gaat alles prima, met jou ook??
Verder is het helaas vrij stil nu op deze topic.

Groetjes es

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 00:04

Hallo allemaal,

Ik heb het programma helaas niet gezien.
Het is inderdaad een beetje stil hier. Met mij gaat het best goed de laatste tijd, behalve vanaf gisteren in een dip, en ik weet niet waarom en wat ik voel. Het zijn 'ups and downs'. Ik ben nog 2 dagen vrij dus ga lekker genieten en wat sporten. Woensdag hebben we het evaluatie gesprek op het ziekenhuis. Ik ben eens benieuwd....wanneer ik opnieuw kan beginnen met een nieuwe ICSI poging. Als het te lang is gaan we naar Dusseldorf, ik ga er naar informeren. Spannend dus, woensdag weten we meer. Ik ga nu slapen.

XXX Lynsie

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 21:43

Hallo Renate,

Hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je goed nieuws hebt!!
Wij hebben vandaag evaluatie gesprek gehad in Almelo en de wachtlijst in Almelo is inderdaad lang... Volgend jaar pas
Nu gaan wij morgen naar Dusseldorf bellen voor een intake. We moeten een aanvraag indienen bij de Menzis en afwachten of een ICSI behandeling in het buitenland vergoed wordt. Welke verzekeraar heb jij?

Groetjes , Lynsie

Link naar deze reactie
31/05/2007 @ 18:04
renate

hoi lynsie

hier alles goed
wij hebben net deze week toestemming gekregen om in dusseldorp te beginnen voor behandeling.
nou dan zal het vast wel vergoed worden want wij zijn ook bij menzis.
en wij hebben goed keuring.
dus wordt spannende maand voor ons.

groetjes renate
Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 23:37

Hoi Renate,

Wat goed dat jullie goedkeuring hebben. Maar wordt het volledig vergoed of tot het bedrag wat het in Nederland kost. Vanuit het ziekenhuis in Almelo heeft het fertiliteits team een verwijzingsbrief geschreven voor ons die we naar de Menzis kunnen sturen. Over 2 weken hebben we een intake in Dusseldorf, wij gaan dan alles vragen hoe de behandeling gaat verlopen en wat alles precies inhoudt.
Als we goedkeuring krijgen van Menzis dan pas gaan we van start met Dusseldorf. De wachttijd in Almelo is inderdaad 14 maanden. Ik hoop echt dat we zsm toestemming krijgen. Hopelijk mag ik begin juli starten anders wordt het eind september pas vanwege de vakantie. Wanneer gaan jullie van start? Trouwens ik heb fijne ervaring met het team in Almelo, ben blij dat de controles en echo's daar zijn!

groetjes, Lynsie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]