[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/03/2007 @ 09:13 MamaFely | Hoi, Ik ben benieuwd of anderen met een 4-jarig kind ook in een fase zitten dat ze ongelofelijk onhandelbaar zijn! Voorbeelden: - ze slaapt redelijk zonder moeite in 's-avonds, maar is vervolgens de hele nacht aan het roepen, wil niet meer slapen en wil alleen bij ons. Dat mag dus niet waardoor ze enorm boos en gefrustreerd wordt. - 's-ochtends wil ze nooit eten en aankleden, een heel gevecht wordt dat dan. Ze moet naar school! - als ze op school dan ook niet naast de juf mag zitten (dat wordt afgewisseld, iedere keer een ander kindje) dan is ze ook gelijk boos en wil ze weer mee naar huis Ik ben zwanger van onze tweede spruit en ik kan gewoon wel wat rust gebruiken. Dit frustreert mij ook allemaal weer. Ik denk dan ook wel eens; hoe moet dat straks met een baby erbij? Ze gaat volgens mij heel erg jaloers worden. Maar aan de andere kant is het misschien alleen maar goed voor haar dat ze ziet dat de wereld niet alleen om haar draait. Zitten er meer ouders in hetzelfde schuitje en herkennen jullie dit? Groetjes MamaFely |
| 02/06/2007 @ 20:13 Desiree | Mag ik vragen welke bachbloesems je neemt ik heb er een van vier die hele druk is daar zou ik graag wat homeopatisch voor gebruiken. desiree |
| 04/06/2007 @ 20:53 fiz ![]() | je kan het eens proberen met de rescue of zoals ons een mix van zes bloesems op het gedrag van het kind laten maken. succes ermee. ![]() |
| 10/07/2007 @ 08:36 Betty | Mijn 3 jarige, even stoom aflaten, heb hier juist weer een hysterische ochtend achter de rug, ik ben het kotsbeu, kapot, kwaad, hij heeft een put in de autodeur geschopt, tegen mijn scheenbeen geschopt, het doet pijn, grrrrrrrrrrrrrrr ik ben kwaad, waarom kan je nu niet normaal doen, heb die stomme ouders van die brave kinderen zien kijken hoe belachelijk ben ik , ik kan jou niet aan, gek word ik papa gebeld die hoorde me niet te veel lawaai op zn werk, tof nu zit ik hier heel de dag op het werk met dat rotgevoel, slechte moeder, verwend kind, gaan werken jij op de opvang, welke moeder doet dat nu met een onhandelbaar kind, schuldgevoels, gisteren zat je om 23 u eindelijk in bed, vanmorgen kreeg ik je er niet uit daarom dat je weer zo'n woedeaanval deed, ik bleef uiterlijk rustig tegen je, maar innerlijk, adrenaline, te vlug met de auto gereden, nu afkoelen afreageren op mijn werk, , pfffffffffffff nu ben ik zo een beetje gekalmeerd. t is eruit, ga beginnen met me in het werk te storten. Adem in adem uit, slow down, je kan het nog een dag. Het is bijna vakantie. Nog even tanden bijten. Betty. |
[Reageer]

Mijn 4-jarige is onmogelijk!