< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » dr. gerris

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/04/2007 @ 11:54
sara

hallo iedereen,
wij proberen al 2 jaar voor een kindje maar helaas zonder resultaat. Er zijn niet echt grote problemen maar het zaad van mijn man is wat trager dan het gemiddelde.
Sinds een paar maanden zijn we in behandeling bij Dr. Bailleul en ondertussen hebben we al 5 IUI pogingen achter de rug, allemaal mislukt. We gaan nog 1 poging ondernemen en dan nemen even pauze, vooral op emotioneel vlak is dit voor ons belangrijk.

Na deze pauze zouden we graag verder gaan met IVF. Maar ik denk dat we dan niet meer bij Dr. Bailleul zouden gaan. Nu heb ik vele positieve dingen gelezen over Dr. (prof.) Gerris (middelheim).

Maar nu heb ik een paar vraagjes: Kan ik hem zomaar opbellen of moet ik een doorverwijzing krijgen van mijn gyn? Kunnen we dan meteen starten of is er normaal een wachttijd? Gaan dan alle onderzoeken terug opnieuw gebeuren (spermatest, HCG, ...)?

Groetjes
Sara
Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 15:55
Nathalie

Niemand?
Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 16:30
Annelies

Online Status
Hallo Sara,

Geen idee hoe de procedure verloopt qua doorverwijzing enzo, maar ik post even een berichtje, dan komt je topic nog eens bovenaan.

Veel succes!!!

Groetjes,
Annelies

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 11:00
Lies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Sara,

ik ben in het middelheim in behandeling geweest. Niet bij dr. Gerris maar dr. Inion. Ik ben echt heel tevreden over haar en het ziekenhuis!! Ik kan haar dus ook echt aanbevelen!
Ik heb gewoon naar de dienst fertiliteit gebeld om een afspraak te maken. Ik heb aan de telefoon wel mijn voorgeschiedenis wat verteld en over het feit dat ik het idee had dat mijn gewone gyneacoloog nie zo goed wist wat ik nodig had. Ik had dus geen doorverwijzing nodig, hoor! Gewoon een afspraak maken!
Het is wel zo dat je bij de eerste afspraak met z'n twee aanwezig moet zijn voor een intake-gesprek.

veel succes!
groetjes, Lies

Link naar deze reactie
28/05/2007 @ 15:58
Ghizje

hallo,

een collega van mij is een paar jaar geleden ook behandeld geweest bij dr. Gerris, en ze zei me onlangs nog dat hij nu fulltime professor is, geen gyneacoloog dus.
en hij werkt daar ook niet meer,
als je naar het middelheim ziekenhuis belt, vraag je dan gewoon naar de vervanger/ster van hem. die is naar het schijnt ook heel goed
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 14:10
Iringa

Hallo Sarah,

Ik ben ondertussen zelf al 5 maanden bevallen van een tweeling verwekt met ICSI. Wij zijn eventjes in behandeling geweest bij Dr. Gerris. Maar hij zit nu niet meer in Middelheim (antwerpen) maar in het UZ Gent.
Wij zijn wel in Middelheim verder gegaan met onze behandeling maar bij Dr. Inion. Zij heeft ons zeer goed geholpen. Het is een zeer lieve dokteres die altijd tijd maakt voor iedereen. Zij heeft ons het mooiste gegeven wat je kan indenken 2 kindjes tegelijk!

Ik zou zeggen, geef de moed vooral niet op, wij hebben ook 3 pogingen ICSI achter de rug maar het resultaat is heerlijk.

Ik ben zeer tevreden ook van het middelheim ziekenhuis. Het pesoneel van de afdeling fertiliteit is heel begaan met iedereen en doen hun werk zeer goed en juist. Ik ben zelf verpleegkundige in dit ziekenhuis dus weet je altijd een beetje meer.

Voor contact op te nemen met Dr. Inion zoek je gewoon in de telefoonboek of bel je naar de afdeling fertiliteit in het middelheimziekenhuis.

Veel succes

Groetjes Iringa
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]