< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » wat kan ik verwachten???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
wat kan ik verwachten???
29/05/2007 @ 15:53
Chobee

Online Status Stuur bericht
Hey allemaal,

Wij zijn hier nu in de 15de ronde maar deze keer is het een rust ronde omdat ik ontstekingsremmers moet nemen...
Heb vorige 2 rondes Clomid 2x50mg moeten nemen maar dus zonder resultaat.

Mijn dokter zei me dat als ik nu ongi zou worden dat we eerst mijn ontsteking moesten genezen en dan veel meer zouden gaan "forceren" om toch zwanger te worden.
Nu vraag ik me af wat ik kan verwachten wat ik misschien allemaal ga moeten doen, nemen, krijgen, enz.

Ik ben wel blij dat er iets zal gebeuren maar ben een beetje bang voor wat er allemaal zal gedaan worden. Ik vind het ook niet zo een leuk idee dat ik dus ook de MMM in moet.
Vind het helemaal niet meer spontaan... maar het lukt niet zonder hulp dus zal het zo wel moeten hé

Kan iemand me zeggen wat ik kan verwachten???
Wie zit er nog in deze situatie???

Ik vind het wel een hele klap dat ik toch de MMM in moet

Groetjes Xxxx

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 21:18
muisje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Chobee, ik denk dat de gyn nu besluit om IUI te gaan doen... Misschien met dezelfde hoeveelheid Clomid als de afgelopen 2 cyclussen maar misschien ook wel met nieuwe medicatie, zoals Puregon of Menopur... Maar misschien gaat hij ook eerst wel wat onderzoekjes laten uitvoeren...
Toen wij voor het eerst bij de gyn kwamen moesten we eerst zaadonderzoek laten doen en ik heb een inwendig onderzoek gehad en ik moest bloed laten prikken... De uitslagen van deze dingen zijn besproken in een 2e gesprek en toen was de MMM al snel gestart en zijn we bijna direct met IUI begonnen... IUI is niet zo zwaar het valt heel erg mee. Het enige vervelende is dat je wat vaker naar het ziekenhuis moet en dat het inderdaad niet meer spontaan is... Maar de kans op een zwangerschap wordt hiermee wel groter!!!

Sterkte en hopelijk snel goed nieuws voor jullie!

Oja.. je kan mijn web-log wel bekijken over hoe de IUI bij ons is gegaan... Ik heb alles daar bijgehouden!

http://muissiemuis.web-...anger_worden/index.html

dit is de link en dan kun je helemaal naar beneden scrollen. Daar begint ons MMM verhaal!

Liefs Muisje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]