[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/05/2007 @ 13:30 Julia | Hoi, Het lijkt me leuk om een 3d-4d echo te laten maken..zijn er mensen bekend met deze echo en is het werkelijk zo leuk? groetjes |
| 18/05/2007 @ 13:43 marijkebossaerts | Hoi Ook wij hebben dat laten doen en het is inderdaad een leuke echo. Je kan je kindje al echt zien. Onze dochter deed precies kiekeboe met haar arm voor haar gezicht was zo lief. Wij hebben dan ook laten kijken naar alle organen en ook die waren zeer goed. Dus waren wij ook zeer gerust. Groetjes Marijke |
| 19/05/2007 @ 08:30 | hoi onze gyn. heet een 3d echo bij onze andere echo's afgedrukt op 11 weken wel leuk het staat ook op video hopelijk doet hij het nog eens wat later op de zwangerschap x |
| 02/06/2007 @ 13:17 kenny | op volgende url staan 2 adressen van België studio9months.com wij gaan het zeker doen |
| 02/06/2007 @ 20:13 massx ![]() | ons ook lijkt het ook erg leuk en wij gaan naar babyvieuw! groetjes mass |
| 17/06/2007 @ 13:26 massx ![]() | wij gaan in de 25ste week een echo laten maken in 3d na onze vakantie!! leukt me erg leuk. groetjes mascha |
| 07/07/2007 @ 13:23 Dorien | hoi! Wij hebben op 25 juni een 3D echo laten maken en dat was echt fantastisch! Ze kijken alle ingewanden na, de hersentjes, het hartje, het skelet enz. We weten nu met zekerheid dat alles in orde is en ons schatje een meisje is. We konden haar zelfs zien geeuwen ![]() Echt een aanrader voor iedereen, ook al is er niet echt een medische reden toe! Groetjes, Dorien |
| 27/01/2008 @ 13:20 | 3D echo Hallo, wij zijn nu 30 weken zwanger en hadden ook graag een blijvend aandenken van ons babytje.We gingen op zoek naar 3D echo's in de buurt en kwamen zo bij echobaby in lommen terecht.we zijn daar 4 keer geweest en er werd ons 3 keer gezegd dat we een zoon gingen krijgen.Alles erop en eraan zei ze nog,jullie moeten niet twijfelen ik ben 100% zeker.Bij de genecoloog lag het altijd verkeerd om het geslacht te zien,slechts 1 keer kon ze het een beetje zien en ze vermoede dat het een meisje ging worden.Dit gezegt te hebben bij echobaby gaf ze nog altijd de zekerheid voor een jongen en zei dat de genecoloog verkeerd was.dus ja genecoloog was niet zeker ,echobaby wel(gezien in 3D)Wij al vanalles gaan kopen,echte jongenskleedjes,suikerbonen gekozen enzo.....Nu op 29 xeken blijjkt dat de genecoloog gelijk had,we hebben nu ook zelf gezien dat we en dochter gaan krijgen.natuurlijk zijn we ook heel blij maar wij vinden het niet kunnen dat iemand de zekerheid geeft terwijl het niet zo is.ik werk in een winkel en heb de voorbije 2 weken al 4 zwangere damens ontmoed met hetzelfde verhaal,allemaal bij echobaby geweest en achteraf allemaal een ander geslacht.wij vinden dit niet kunnen!!!!! graag uw reaktie naar jillmolenberghs@hotmail.com |
| 27/05/2008 @ 17:41 | 3d echo hallo iedereenik ben op dit moment 27weken zwanger en zou heel graag een 3d echo willen van men kind. zijn er soms mensen die weten waar ik me kan wenden in de buurt van wetteren. vriendelijke groetjes vliene ![]() ![]() ![]() |
[Reageer]

3D echo!

hallo iedereen