< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » 3D echo!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/05/2007 @ 13:30
Julia

Online Status
Hoi,
Het lijkt me leuk om een 3d-4d echo te laten maken..zijn er mensen bekend met deze echo en is het werkelijk zo leuk?

groetjes

Link naar deze reactie
18/05/2007 @ 13:43
marijkebossaerts

Online Status
Hoi

Ook wij hebben dat laten doen en het is inderdaad een leuke echo. Je kan je kindje al echt zien. Onze dochter deed precies kiekeboe met haar arm voor haar gezicht was zo lief.
Wij hebben dan ook laten kijken naar alle organen en ook die waren zeer goed. Dus waren wij ook zeer gerust.

Groetjes
Marijke

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 07:29
Lin

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Julia,

wij hebben er ook 1 van ons zoontje laten maken. Met 27 wk.
Ik vond het echt heel erg mooi en heel bijzonders. Nog werkelijker dan een gewone echo.
Wij gaan er nu ook weer zeker 1 laten maken. Vindt het het geld meer dan waard.
Ook voor je kindje later is het een mooie herinnering. Omdat het natuurlijk op DVD staat.

Fijne zwangerschap.
Groetjes linda

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 08:30

Online Status
hoi

onze gyn. heet een 3d echo bij onze andere echo's afgedrukt op 11 weken
wel leuk
het staat ook op video
hopelijk doet hij het nog eens wat later op de zwangerschap

x

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 11:49
cleopita

Wij willen zeker ook zo'n 3D-echo. Een vriendin heeft eentje van toen ze 28weken zwanger was, zo mooi!
Moet je voor zo'n 3D echo naar een ander ziekenhuis of speciaal echocentrum gaan of kunnen alle gynaecologen dat doen? Ik woon in Belgie, misschien is dat ook verschil met Nederland... iemand ervaring?

Link naar deze reactie
30/05/2007 @ 17:46
Luna

Hey Cleopita,

voor in België moet je eens zoeken op het internet, bij mij in de buurt heb ik er alleszins geen gevonden.. Maar wel in Nederland, op een uurtje rijden van hieruit. Dus dat is prima te doen. In Nederland is dit al helemaal "in", hier bij ons is het minder bekend blijkbaar.

Succes
Xx

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 13:17
kenny

op volgende url staan 2 adressen van België
studio9months.com
wij gaan het zeker doen
Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 20:13
massx

ons ook lijkt het ook erg leuk en wij gaan naar babyvieuw!

groetjes mass

Link naar deze reactie
13/06/2007 @ 11:02
ptibou

Hallo,

Voor in Belgïê is er ook de vrouw die onder de naam echobaby schrijft,mischien hebben jullie dat al gezien op de forum.Zij is nu in opleiding en zoek vrouwen voor te oefenen en ga haar studio in augustus openen met een super promo.In haar studio gaat ze gewoon echo's doen,3D-4D,monitoring.
xxx
ptibou

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 11:22
cleopita

Inderdaad, Silke die heeft bij Echobaby enkele echo's laten maken helemaal gratis! Echt heel fijn!

Wij kregen deze week ook al een 3D bij de gyn. Ik had er helemaal geen idee van dat ze het in het ziekenhuis ook gewoon zelf konden doen. We zouden er ook nog eentje krijgen later in de zwangerschap rond 30 weken.

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 13:26
massx

wij gaan in de 25ste week een echo laten maken in 3d na onze vakantie!! leukt me erg leuk.

groetjes mascha

Link naar deze reactie
07/07/2007 @ 13:23
Dorien

Online Status
hoi!

Wij hebben op 25 juni een 3D echo laten maken en dat was echt fantastisch! Ze kijken alle ingewanden na, de hersentjes, het hartje, het skelet enz. We weten nu met zekerheid dat alles in orde is en ons schatje een meisje is. We konden haar zelfs zien geeuwen

Echt een aanrader voor iedereen, ook al is er niet echt een medische reden toe!

Groetjes,
Dorien

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 13:20

3D echo
Hallo,
wij zijn nu 30 weken zwanger en hadden ook graag een blijvend aandenken van ons babytje.We gingen op zoek naar 3D echo's in de buurt en kwamen zo bij echobaby in lommen terecht.we zijn daar 4 keer geweest en er werd ons 3 keer gezegd dat we een zoon gingen krijgen.Alles erop en eraan zei ze nog,jullie moeten niet twijfelen ik ben 100% zeker.Bij de genecoloog lag het altijd verkeerd om het geslacht te zien,slechts 1 keer kon ze het een beetje zien en ze vermoede dat het een meisje ging worden.Dit gezegt te hebben bij echobaby gaf ze nog altijd de zekerheid voor een jongen en zei dat de genecoloog verkeerd was.dus ja genecoloog was niet zeker ,echobaby wel(gezien in 3D)Wij al vanalles gaan kopen,echte jongenskleedjes,suikerbonen gekozen enzo.....Nu op 29 xeken blijjkt dat de genecoloog gelijk had,we hebben nu ook zelf gezien dat we en dochter gaan krijgen.natuurlijk zijn we ook heel blij maar wij vinden het niet kunnen dat iemand de zekerheid geeft terwijl het niet zo is.ik werk in een winkel en heb de voorbije 2 weken al 4 zwangere damens ontmoed met hetzelfde verhaal,allemaal bij echobaby geweest en achteraf allemaal een ander geslacht.wij vinden dit niet kunnen!!!!!
graag uw reaktie naar jillmolenberghs@hotmail.com
Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 20:57
ABke

Jill,

Die echocentra voor 3D echo's hebben helemaal geen medische waarde! Zijn enkel voor het plezier. Denk niet dat je er iets kan doen hoor.
Ikzelf zou nooit een geslachtsbepaling laten doen (en geloven) dan iemand anders dan een dokter.

Ik ben ook bij echobaby geweest (was toen nog in haar oefenperiode dus gratis) en toen lag ons beebje met z'n beentjes OPEN en kon ze niets mannelijks zien, maar ook niets vrouwelijks
Ik ben zelf niet van de magerste en heb een goeie "speklaag" en volgens haar kwam het daardoor dat ze het niet duidelijk kon zien...

Bij ons heeft de gyne heeft geslacht op 19weken bepaald en hebben ze dat op 21weken in Gasthuisberg te Leuven bevestigd. Zelfs op 34 weken heb ik nog eens aan de gynecoloog gevraagd of het nog altijd wel een jongen was

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 17:41

3d echo
hallo iedereen
ik ben op dit moment 27weken zwanger en zou heel graag een 3d echo willen van men kind.
zijn er soms mensen die weten waar ik me kan wenden in de buurt van wetteren.
vriendelijke groetjes vliene
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]