< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » nu bezig 2e icsi

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
31/05/2007 @ 19:21
bianca

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi allemaal

voor mijn hele verhaal kijk alsjeblieft op mijn profiel want die is nog al lang!!
maar ik zou het heel leuk vinden om te kletsen met meiden die nu bezig zijn met de 2e ICSI ! ik ben zelf nu bezig met decapeptyl en 7 juni heb ik mijn eerste echo!! wie wil hier komen kletsen gezellig????

groetjes bianca

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 07:21

Hallo Bianca,

Voor mijn eigen lijdensweg verwijs ik je ook graag door naar mijn profiel.
Ik ben nu volop bezig met mijn 1e ICSI na een mislukte 1e IVF. Allee, het is dus ook den 2e keer dat ik decapeptyl en menopur moet spuiten. Binnen 2 uren heb ik mijn laatste follikelmeting en dan weet ik of ik maandag of dinsdag terug kan voor PU. De eerste ronde was ik begonnen met 2 ampules menopur. Toen dat geen effect gaf heeft men de dosis verhoogd met als resultaat dat ik 7 eicellen had maar allemaal van een diverse grote. Deze ronde ben ik direct begonnen met 3 ampules en heb nu 8 eicellen allen van een zelfde mooie grote!

Moet jij langer dan 7 dagen decapeptyl spuiten? Ik kreeg er enorme vapeurs en zweetbuien van.

Babs

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 17:00
weentje

hoi hoi
ik moet decapeptyl 2weken spuiten jullie niet dan
hoeven jullie ook niet te beginne met de pil?

Link naar deze reactie
02/06/2007 @ 17:17

hoi meiden

ik ben dus 20 mei begonnen met decapeptyl en dit blijven ik spuiten tot aan de pickup dus dit is een maand!!!

de pil hoeven wij niet te gebruiken dus begin meteen met decapeptyl en dan met puregon erbij!!!

en babs mag je komen voor de pickup wanneer???

groetjes bianca
Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 00:51

Ik start altijd met de pil. Dan echo om te kijken of er geen cystes zijn. Dan moet ik 3 dagen wachten en dan begin ik met decapeptyl voor 7 dagen. Op dag 3 van de decapeptyl begin ik ook met menopur en dit tot de eitjes groot genoeg zijn.

Dinsdag heb ik de PU. Amaai, ik zal blij zijn als alles gedaan is... Vanavond een stapje in de wereld willen zetten, maar mijn eierboom doet ferm zeer!

Babs

Link naar deze reactie
04/06/2007 @ 22:13

babs succes morgen!!!!!!
Link naar deze reactie
07/06/2007 @ 17:35
bianca

hoi

babs hoe is het er mee? alles goed gegaan ??
ik mag vandaag weer beginnen met puregon dus word weer spannend!!

groetjes bianca

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]