Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2007 @ 13:14 Jip | Dag dames, ik kom net "overgevlogen" van het mei-forum en ik heb daar heel wat meegemaakt. Ik ga het hier niet allemaal herhalen. Wie het wil lezen, moet maar even terugzoeken op het mei-forum, vanaf ongeveer 23 mei. Ik zie heel veel bekende dames, die mij ontzettend opgebeurd hebben, de laatste weken. En voor de onbekende dames: hallo, ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn! Ik wil graag meeleven met jullie wel en wee. Ik ben net terug uit het ziekenhuis en ik ben vanmorgen gecuretteerd van mijn 3de miskraam. Het is een hele heftige tijd geweest, maar vandaag is het echt 1000% meegevallen. Ik mocht al om kwart voor 8 naar de o.k. en het ging zo voorspoedig, dat ik om 11 uur alweer thuis was. Nu moet ik een ronde wachten, tot ik weer ongesteld wordt en dan mogen we evt. weer zwanger worden. Ik zet mijn nod gewoon over 4 weken, maar de vorige keer heeft het wel 6 weken geduurd, voor ik ongesteld werd. Ik hoop de komende tijd weer af en toe langs te komen en jullie verhalen te lezen, want ik moet nog even "bij lezen" op dit forum. Veel sterkte allemaal en liefs van Jip OVERTIJD: Ramona: 13 dagen overtijd... Lien, nl, 1e kindje, 31e ronde, NOD 31-05 Sully, NA (Curacao) 2e kindje, NOD 02-06 Ilsie, B, 2e kindje, 6e ronde, NOD 05-06 Pip, NL, 1 kindje, 5e ronde, NOD 05-06 Vyonne, NL,34, 1e kindje, 15e ronde, NOD 05-06 afspraak gyn 05-06 Channie NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 05-06 AFWACHTEN: Bibi72, NL,27,1e kindje, 2e ronde, NOD 08-06 E., BE, 30, 2e kindje, 4e ronde, NOD 08-06 Alice, NL, 29, 1e kindje, 2e ronde NOD 08-06 Lisette, NL, 1e kindje, 3e ronde na MK (10e ronde totaal), NOD 11-06? Emmeke, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 12-06 Parel, NL, 1e kindje, 4e ronde, NOD 13-06? Anna,NL , 1e kindje, 1e ronde, NOD 13-06 Nicole, NL, 1e kindje, 8e ronde NOD 19-06 Freaky, NL, 1e kindje, 2e ronde, NOD 19-06 Ann, NL, 1e kindje, 12 e ronde (MK nov), NOD 19-06, afspraak gyn 31-05 Garfield, B, 1e kindje, 8e ronde, NOD 20-06 Marijke , B,1e kindje, 6e ronde NOD 20-06 Loesje, NL,1e kindje , 3e ronde NOD 21-06 fieke78(wendy) BE,28, 3e kindje,4e ronde, NOD 21-06 lotte, NL, 31, 3e kindje, 2e ronde, NOD 21-06 Daniëlle BE,24j, 1e kindje, 2de ronde na MK (6de ronde totaal), NOD 22-06 Cindy,B, 9e ronde (MK dec en april),2 e kindje,NOD 23-06 Conny,NL,1e kindje, 3e echte ronde,NOD 25-06 Lies, NL, 2e kindje, 5e ronde, NOD 30-06? G-tje, BE, 1e kindje, 2e ronde, NOD 30-06 Luna, 24, 1e kindje, 2e ronde, NOD 03-07 Jip, NL, 37, 3de kindje, 2jr.bezig (na 3mk), NOD 05-07 ZWANGER: Caroline uitgerekend voor ?? Monique, NL, 1e kindje, uitgerekend voor 06-02-2008 Jacky uitgerekend voor 07-02-2008 Mo uitgerekend voor 08-02-2008 Floor uitgerekend voor 11-02-2008 |
| 07/06/2007 @ 14:20 Alice ![]() | Hoi Jip, Jeetje, ik kende je verhaal niet, heb er ook geen woorden voor! Ik wens je in ieder geval enorm veel sterkte! Weet even niet wat ik moet zeggen...... Liefs Ellis |
| 07/06/2007 @ 15:11 cindy ![]() | Getverdekke ...het is warm! Ik zit hier te puffen op het werk. Van airco hebben ze hier nog niet gehoord ! ![]() |
| 07/06/2007 @ 15:18 cindy ![]() | Ilsie...meer geluk de volgende ronde hé |
| 07/06/2007 @ 15:21 Jip | Marleentje, ik las even een kort berichtje van je op het mei-forum. Je bent op vakantie geweest, ga je weer met ons mee doen? Maanden geleden hadden we samen onze NOD. Ik hoop dat je weer mee komt doen! Cindy, bedankt voor je lieve woorden. Jij moet weer aan de bak he, dit weekend. Zet 'm op. Ik duim voor je dat het gauw raak is! Geldt ook voor jou, Loesje78. Ik zie dat je in de groene dagen zit. Sterkte! Lisette, we zijn allebei al een keer door de molen geweest. Mijn man heeft controle van het zaad gehad, dit was goed. En ik heb een HSG gehad (doorspuiten van de baarmoeder enzo en dit was ook goed. Ik krijg alleen over 6 weken nog een keer een onderzoek (volgens mij alleen bloedprikken) of er geen stolling van het bloed optreedt in de baarmoeder (als ik het goed zeg), waardoor de doorbloeding van het vruchtje bemoeilijkt wordt. Ik weet niet zeker of ik het zo goed verwoord heb, maar daar komt het ongeveer op neer. Ik weet ook niet goed wat daar eventueel aan te doen zou zijn. Bij mij zijn al een keer de hormoonwaarden gecheckt en die zijn ook goed, dus dan weet ik niet welke onderzoeken nog gedaan kunnen worden .Wanneer ga jij testen, Lisette? Alice, je moet bij dit soort verhalen ook niet te lang stilstaan, want eerlijk is eerlijk: het gaat vaker goed dan dat het niet goed gaat! Freaky, jij bent dus van de "standjes en zo", hahaha. Nou, ik ben het "traditionele" type, wij proberen niet zoveel, maar hebben er nog steeds veel plezier in. Maar nu mag het even niet he, eerst moet de wond genezen en moet ik ongesteld geworden zijn. Liefs, Jip |
| 07/06/2007 @ 16:21 Freaky ![]() | Ik mis G-tje vandaag! of heb ik ergens overheen gelezen? |
| 07/06/2007 @ 16:30 cindy ![]() | Freaky....ik heb het ook opgemerkt! Deze morgen heeft ze een bericht gezet (zie 8u58). Maar voor de rest van de dag geen g-tje ![]() G-TJE......WAAR BEN JE?????? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

. Jammer weer een negatieve test. Heb je veel bloed verloren nu? Of was het een drupje. Misschien een innestelling. Zei de gyn er niets van dan?
gekomen, dus kan me schrappen uit het overtijd lijstje.

Ik heb al 1x een curettage gehad, maar 3miskramen is te veel voor 1persoon, ik duim zo dat jullie de volgende keer wat meer geluk hebben! Waarom moet je 1 ronde wachten? Wij mochten er direkt voor gaan, maar dat zal wel weer afhangen van gyn tot gyn zeker. Heel veel sterkte, maak plaats voor verdriet en hopelijk is er binnenkort weer plaats voor vreugde!