Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/06/2007 @ 16:34 Jip | Even weer een mailtje vanaf het bed, jaja, want dat kan bij ons thuis. Dat is wel eens lekker! Het gaat goed hier. Geen last van de narcose gelukkig en ik voel me lichamelijk kiplekker. En verder gaat het best goed. Ik ga denken aan leuke dingen en ik probeer toch vooruit te kijken. Waarom mijn gynaecoloog het advies gaf 1 periode te wachten, alvorens zwanger te raken? Hij zei: met de eerste echte ongesteldheid kunnen er nog allerlei schraapsels mee komen.... Ik lees inderdaad dat de meningen verschillen, maar ik hou me even aan dit advies. Hebben we meteen nog even de tijd om te verwerken... Nefertiti, ik ga heel hard voor jou duimen dat je deze keer zwanger zult zijn. Lotte, dank voor je knuf! Eentje terug voor jou! Hoewel, JIJ moet je bezighouden met knuffelen, want deze dag is je eisprong!!!!!! Weg achter die pc en klussen dus... ![]() E. leuk om met je "kennis te maken", ik had tegen de "mei-dames" gezegd dat ik hier niet opnieuw mijn hele verhaal ga schrijven, dus dat laat ik even zo. Ik wil geen angst scheppen voor anderen en ik wil zelf ook weer vrolijk vooruit kijken. Ik ben een optimist, dus we gaan gewoon de toekomst in kijken! Maar..... ik zie dat jij in een spannende fase zit. Wanneer ga je testen? Lisette, dat van dat checken of je bloed hebt, dat is zo vervelend. Ik had dat ook steeds. Steeds maar weer naar de wc gaan, bah! Ik ben benieuwd hoe het met je "afloopt" en wanneer je test. Hoe het met mijn mannetje ging? Hij was heel erg teleurgesteld door de miskraam. Maar hij is een heel evenwichtig persoon, op wie ik heel goed terug kan vallen. Bovendien heeft hij mij met klem gevraagd of we toch niet nog even door zullen gaan voor een 3de kindje. En dat vond ik zo indrukwekkend, dat ik toch meteen ja zei. Hij wil het zo graag (en ik ook hoor, maar ja, die vervelende miskramen...). Freaky, ik snap je uitleg over de standjes....hahaha. Misschien is G-tje aan het klussen? O nee, NOD pas eind juni. G-tje, waar ben je?????? Dames, geniet van het mooie weer en tot gauw! Liefs, Jip |
| 07/06/2007 @ 19:33 Jip | GGGG-tje is GGGGevonden dus! Tjonge je hebt het druk, dame, maar leuk dat je nog even langs kwam... Lisette, mijn andere kids zijn bijna 4 en bijna 6, maar de oudste kan dus niets en beseft niets. Weet ook niet dat ik zijn mamma ben. Klinkt moeilijk, is het soms ook wel, maar hij is ons zonnestraaltje hoor. Een echte lieverd. Maandag wordt hij weer geopereerd, maar goed, dat laat ik hier even voorbij gaan, het is de 26ste keer en daar kan heel veel over gezegd en geschreven worden, maar ik heb al zoveel "zware" verhalen verteld, ik wil het een beetje luchtig houden, anders word ik zo'n "zwaar geval"... ![]() ![]() Maar de jongste (ontzettend ondeugend) roept elke dag dat hij een baby wil..........de boef. Oooo Lisette, wat kun jij lang wachten. Ik had allang getest.... Knap van je. Ik ben heel benieuwd en duim voor je! Je hebt me trouwens aangestoken met je vrolijkheid, want ondanks alles, ben ik het ook. Ik heb zin om leuke dingen te gaan doen! Loesje, klussssssssssen!!!! Freaky, lekker 2 weken vrij, joh. En dan met dit weer. Geniet ervan! Vyonne, wat balen joh, dat je ongesteld geworden bent. Even heel erg balen en dan volop er tegen aan hoor. Sterkte. Op papier hebben we dezelfde NOD, maar met mijn curettage is het echt even gokken wanneer alles weer op gang komt. Bovendien doe ik even een ronde niet mee om zwanger te worden. Dames, fijne avond en tot later! Liefs, Jip |
| 07/06/2007 @ 22:37 Jip | Lieve Kiwi-girl, bedankt voor je lieve woorden. Een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet ervan en... kom vooral zwanger terug...hahaha. Ik hoop het echt. Na jouw vakantie, ben ik w.s. weg, want wij gaan over 2 weken weg. Maar goed, we lezen wel weer bij! g-tje, gezellig, dat geklets hoor. Blijf komen he! Zo, dit was een enerverende dag, en ik ben blij dat "hij" voorbij is! Slaap lekker, lieve dames. Een nachtkus van Jip |
| 07/06/2007 @ 22:40 g-tje ![]() | Probeer rustig te slapen Jip! Ben ook blij voor jou dat de dag voorbij is!!! Slaap zacht! xxx |
| 08/06/2007 @ 08:29 g-tje ![]() | Cindy een heeeeeeeeeeeel fijn en ontspannend weekend!!! big huggy ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

NOD Juni 2007, wie telt mee af?

echt doorgebroken. Ga dus op voor de volgende ronde..
Als dat weer zo is, dan hebben we er mooi naast geklust deze maand.
Mijn mannetje was heel erg moe want hij moest van 06:30 uur tot 21:00 uur werken.Hopelijk is hij vanavond minder moe,anders ben ik bang dat ik mijn eitje mis.We hebben woensdag nog wel geklust,hopelijk heeft dat geholpen,maar ja strakjes maar weer af gaan wachten.