< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » Leuke manier om het ouders te vertellen

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
Leuke manier om het ouders te vertellen
12/04/2007 @ 18:54

Online Status
hoi

wij zouden het volgende week aan de ouders willen vertellen
hebben jullie leuke ideekes hoe we dat zouden kunnen doen

hoe hebben jullie meter en peter gevraagd?

groetjes

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 20:29
Isabelle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi!

sommigen zullen dit wel herkennen, aangezien ik dit nogal eens verteld heb op deze site

Toen ik zwanger was van Mathias, hadden we een EHBO doosje gemaakt (Eerste Hulp bij Oppassen), met daarin een pampertje, tutje, papfles, slabbetje...
en daarin hadden we een kort gedichtje geschreven, (maar dat weet ik niet meer juist) + wat de afkorting EHBO in dit geval wil zeggen
het was een groot succes!

de meter en peter hebben we elk een cadeautje gegeven (iets met de voor liefste meter en voor de liefste peter op).

groetjes,

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 21:30

hey
wij hadden een bloemkool mee voor de grootouders, en tussen de blaren een gedichtje gestoken:

"als een rijstkorrel zo groot
ben ik op dit moment.
Toch ben ik nu al blij
dat jij mijn opa/oma bent"

Ze vonden het super!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 19:23

Online Status
hebben jullie het al verteld nu?(op 8 weken?)
x

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 21:57
Isabelle

Wij hebben het met Pasen verteld, ja

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 22:07

Onze jongens zijn inmiddels al 7 en bijna 4, maar toen wij zwanger waren van de eerste hebben we wat lekkers voor bij de koffie meegenomen: beschuit met muisjes. Ze vonden het super! Bij de tweede hebben we onze oudste laten vertellen dat hij een grote broer zou gaan worden. Ook dat vond iedereen erg leuk.
Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 12:56
kenny

Online Status
aan mijn vriendin haar ouders hebben we het direct verteld, kon ook moeilijk anders daar we op het moment dat mijn vriendin het mij vertelmde bij hun waren.
Aan de rest van de familie hebben we het wel speciaal gedaan. Het neefje van mijn vriendin is juist proper, we hebben hem dus aan heel de familie pampers laten afgeven.
In elke pamper zat er een briefje met volgende tekst

rara
al 7 weken
dus nog ... te gaan
en dan ...
krijg ik
er een neefje of nichtje bij

we hebben het briefje als een arcordeon opgeplooit en er stonden enkele leuke afbeeldingen bij.

Toen hij de pampers aan het uidelen was dacht iedereen natuurlijk dat hij dit deed omdat hij proper was, het bleek tot ieders verbazing iets anders te zijn :)

Aan mijn ouders heb ik het jammer genoeg per telefoon moeten melden, dit daar ze niet bij de deur wonen en ze het niet leuk zouden finden als ze het als laatste horen.
Link naar deze reactie
17/04/2007 @ 22:23
delphine v

na de eerste goede echo (8w) met hartslag aan bepaalde vrienden verteld...
aan m'n ma diezelfde week omdat ik bij haar lunchte en moest braken...
op het werk ook meteen, om dezelfde reden (misselijk, braken en zels ziekteverlof)...
ouders van m'n vriend weten het nog niet, maar zullen het wel eerstdaags gaan vertellen, begin 's avonds buikje te krijgen en ze vragen zich af waarom we nog maar zo weinig langs gaan (alweer omwille van die misselijkheid)
dochter van m'n vriend weet het nog niet, is ook nog zoooo lang voor zo'n kind. eind volgende maand wordt ze 5, ik had het graag als extra verrassing voor d'r verjaardag gehouden, maar tegen die tijd zal ik wellicht al een buikje hebben, en eigenlijk is het best lang nog om te zwijgen...
ik vind het beetje onzin om het tegen niemand niemand niemand te zeggen tot 3m, want als het dan toch misgaat, zit je wel beetje alleen... persoonlijk vond ik het fijner dat dichte collega's en vriendinnen het meteen wisten, die begrepen het allemaal en zijn er steeds geweest voor mij.
na de 1ste goede echo is de kans op miskraam al heeeeeel wat kleiner, en uiteindelijk kan het altijd nog misgaan hé, ook verder in de zwangerschap... daar mag je je niet blind op gaan staren vind ik....

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 15:15
ptibou

Hallo,

Wij houden het leker lang voor ons zelf!Ik vind het leuk om een geheimpje te hebben met mijn 2 venten,alhoewel dat Hugo het nog niet snapt!Ik ga het eerst aan mijn zus zeggen,mischien de 9 mei, dat is haar verjaardag.Maar ik weet nog niet hoe.
xxx
Ptibou

Link naar deze reactie
04/05/2007 @ 13:06
Sientjen

Online Status Stuur bericht
wij hadden met pasen een mandje met eitjes mee, en op een kippenei de uitgerekende datum geschreven,

aan peter en meter een wijnfles gegeven met daarop een etiket : wil jij mijn meter /peter zijn?

Link naar deze reactie
12/05/2007 @ 12:03
kenny

voor de meter hebben we een puzzeltje besteld, volgende week gaan we het afgeven, ik ben benieuwd naar de reactie
Link naar deze reactie
16/06/2007 @ 10:23

wij hebben de meter en peter een doos gegeven , zelf gemaakt enzo ... er stond dan vooraan n METERDOOS op en als ze die open deed zaten er spulletje in met liefste meter op en dergelijke :) en ook hetzelfde voor de peter natuuurlijk :)
was geslaagd vond ik en zun ook !

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]