[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/04/2007 @ 18:54 | hoi wij zouden het volgende week aan de ouders willen vertellen hebben jullie leuke ideekes hoe we dat zouden kunnen doen hoe hebben jullie meter en peter gevraagd? groetjes ![]() |
| 16/04/2007 @ 19:23 | hebben jullie het al verteld nu?(op 8 weken?) x |
| 16/04/2007 @ 21:57 Isabelle ![]() | Wij hebben het met Pasen verteld, ja |
| 16/04/2007 @ 22:07 | Onze jongens zijn inmiddels al 7 en bijna 4, maar toen wij zwanger waren van de eerste hebben we wat lekkers voor bij de koffie meegenomen: beschuit met muisjes. Ze vonden het super! Bij de tweede hebben we onze oudste laten vertellen dat hij een grote broer zou gaan worden. Ook dat vond iedereen erg leuk. |
| 17/04/2007 @ 12:56 kenny | aan mijn vriendin haar ouders hebben we het direct verteld, kon ook moeilijk anders daar we op het moment dat mijn vriendin het mij vertelmde bij hun waren. Aan de rest van de familie hebben we het wel speciaal gedaan. Het neefje van mijn vriendin is juist proper, we hebben hem dus aan heel de familie pampers laten afgeven. In elke pamper zat er een briefje met volgende tekst rara al 7 weken dus nog ... te gaan en dan ... krijg ik er een neefje of nichtje bij we hebben het briefje als een arcordeon opgeplooit en er stonden enkele leuke afbeeldingen bij. Toen hij de pampers aan het uidelen was dacht iedereen natuurlijk dat hij dit deed omdat hij proper was, het bleek tot ieders verbazing iets anders te zijn :) Aan mijn ouders heb ik het jammer genoeg per telefoon moeten melden, dit daar ze niet bij de deur wonen en ze het niet leuk zouden finden als ze het als laatste horen. |
| 12/05/2007 @ 12:03 kenny | voor de meter hebben we een puzzeltje besteld, volgende week gaan we het afgeven, ik ben benieuwd naar de reactie ![]() |
[Reageer]

Leuke manier om het ouders te vertellen

Ik vind het leuk om een geheimpje te hebben met mijn 2 venten,alhoewel dat Hugo het nog niet snapt!