[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2007 @ 20:54 Kindynos ![]() | Hallo Hebben jullie tips voor een jongetje dat 3 jaar wordt? Alvast bedankt! Grtjs |
| 08/08/2007 @ 20:47 Kindynos ![]() | bedankt voor de tips!! jip...hier is het vooral lego al :) werkbank heeft hij al.... nog iemand tips? grtjs |
| 24/08/2007 @ 21:46 Kindynos ![]() | hey bedankt voor de vele tips!!!! grtjs |
| 31/08/2007 @ 11:38 Chantal ![]() | En voor een meisje wat 3 jaar wordt??? ![]() |
| 31/08/2007 @ 11:48 Anouk | Een keukentje vond ons dochtertje super en een grote poppenwagen! |
| 05/09/2007 @ 15:12 wen | mijn zoontje vindt alles van Thomas de trein heel tof. Het station de treintjes, de sporen maken.... Hij speelt er ook vaak mee. Verder ook playmobil, play doh-boetseerklei, boekjes, step, go-cart, fietsje, dvd's.... Veel succes Minder leuk vindt hij little people |
| 06/09/2007 @ 22:12 Cindy | Voor mijn dochtertje (wordt 3 binnenkort)weet ik zeker dat ik haar plezier doe met: - alles wat kan dienen voor haar poppen (kleedjes, kinderbedje, buggy, ...) - dingetjes waarmee ze mama kan nabootsen (mini-strijkijzertje bijvoorbeeld, om dan weer de kleedjes van haar popjes mee te 'strijken' of een gieter waarmee ze echt de bloemetjes water mag mee geven) - verder alles wat in de buurt van knutselen komt (vooral dingen waar doosjes aan te pas komen, waar ze vanalles kan instoppen; of plakkertjes waarmee ze vanalles kan versieren, strikjes, lintjes, noem maar op) - puzzels blijven haar ook interesseren evenals boekjes (die ik dan natuurlijk moet lezen) - alles wat met zingen en dansen te maken heeft (een micro bijvoorbeeld) Ach, zo'n kind kan je met zoveel plezier doen!! |
| 02/10/2007 @ 20:28 Cindy | Bientje,waar kan ik het balonnenspel van Nijntje kopen aub. Iemand een idee ? |
[Reageer]

Kadotips voor 3-jarige