Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2007 @ 11:40 Bodilka ![]() | Hey dames, hoe gaat het hier, met ons alles goed. Vorige week naar 't huis van Sinterklaas in Sint Truiden geweest. Was heel leuk. Donderdag had ik maar'n half dagje les gehad...en in de namiddag Noa om 14 u al van school gaan halen want ik had dus een kleine 'surprise' voor haar. (http://www.huisvansinterklaas.be) en 't was heel leuk... 't Is een kasteel in Sint Truiden dat ze dezer dagen volledig hebben omgebouwd tot het 'vakantieverblijf' van de Sint, de dagen dat hij hier is! Eerst kregen ze een rondleiding in de 'Pietenschool': lessen Spaans, cadeautjes inpakken, daklopen, cadeautjes in schoorstenen/schoentjes droppen, koekjes en marsepein maken (en eten)... Daarna mochten ze mee naar de wasplaats van de Sint en de Pieten, de slaapkamer van Sinterklaas en gingen ze het Paard van de Sint bezoeken en als laatste mochten ze allemaal naar Sinterklaas waar ze zongen en dansten met de Pieten voor de Sint. Ze kregen natuurlijk ook allemaal een snoep mee naar huis... Noa vond het SUPER!! De sint foto's staan op de weblog (http://a-star-is-born-noa.spaces.live.com/) bij uitstapjes 2007 en ook nieuwe foto's bij okt-dec 2007! Zaterdag alweer naar de Sint geweest! De blijde intrede van Sinterklaas in Borgloon. Er was ook 'n clown die voor kinderanimatie zorgde enz... kortom een hele namiddag kinderfun! Was erg leuk, en ons laatste Sintbezoekje van dit jaar. Volgend weekend brengt hij wel nog de cadeautjes naar ons thuis, naar meme en naar oma natuurlijk. Gisteren was het schoolfeest (musical) in Noa haar school! Het was héél mooi en ik was zo fier op mijn kleine meisje, tsja, haar eerste schoolfeest he... al die 'eerste keren' zijn toch wel 'n beetje speciaal! Het hele schoolfeest draaide rond Sinterklaas die naar Hoepertingen (ons dorpje) kwam en wat hij allemaal beleefde. Zij speelde dolfijntje. Ze deed heel goed mee! Na het optreden hebben ze haar van 't podium moeten sleuren... ze bleef maar zwaaien. (zal die foto's ook nog op de weblog gooien vanavond!) Verder zijn ze allebei helemaal genezen, gelukkig! Nu zijn ze bij mijn mama, morgen en donderdag heb ik 'n halve dag vrij. Ga kasten verhuizen... Jutta moet nog 'n kast in haar kamer die nu bij Noa staat, Noa moet kasten die voorlopig nog boven staan, wordt dus 'n heel heen en weer (en veel werk) van kleren en kasten. En hoe gaat het hier verder met iedereen??? Alles goed? Galadriel, hoe gaat 't met de potjes-training (poging)? Al schot in de zaak? En,ja, die geschminkte Pieten... 't is eigenlijk wel grappig. Julie (dochter van mijn man zijn 1e relatie) is 9 jaar, en weet eigenlijk pas van na de vorige Sinterklaas dat 'hij' niet echt is en dit jaar zit ze ook op alles commentaar te geven. Nu valt het haar dus ook wel allemaal op maar ervoor toch nooit gemerkt! ![]() Wenneke, Lana ook geen spraakwaterval... ze zijn echt wel niet alleen hoor, er zijn er wel meer die niet zo snel praten maar als ik vergelijk met Noa is 't verschil zo groot! Jammer maar ja, weinig aan te doen, elk kind zijn eigenheid! Danielle, fijn dat Frans Bauer leuk is geweest... hier zijn de sinterklaasfeestjes voor dit jaar nu echt wel voorbij! Hoe is het op je werk meegevallen met het feestje? en dat kindje is echt wel niet alleen hoor. Zo hadden wij tegen wim (zoon van eerste relatie van mijn ventje) verteld dat hij niet bestond. Het jaar erop komt hij bij de Sint, geeft hem een hand en neemt het snoepje aan. Hij draait zich om en terwijl we weglopen zegt hij tegen mijn man: "Papa, dat was toch wel de echte, dat zie je er gewoon aan!" Mijn ventje en ik lagen allebei krom van 't lachen! ![]() Groetjes Bodilka |
| 28/11/2007 @ 11:00 Wenneke ![]() | Hey linsy, Ik zie dat onze dochters op dezelfde dag geboren zijn!!!!! ![]() |
| 23/12/2007 @ 23:09 Carootje ![]() | Prettige kerstdagen!! Hey meiden! Ik kom jullie alvast heel fijne kerstdagen toewensen! Amuseer jullie op kerstavond en kerstmis! Liefs, Carolien en de jongens. ![]() ![]() |
| 01/01/2008 @ 20:01 Wenneke ![]() | Een héél gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!!! ![]() |
| 03/01/2008 @ 23:03 Carootje ![]() | Wenneke en alle mama's hier: een super 2008 toegewenst!!!! ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Deugenietjesbabbelhoekje

Hoe staat het nu met jouw opleiding??
Ze begrijpt wel alles, dat merken we wel. Ze doet ook alles met gebaren... aanwijzen, zelf iets halen,... wij begrijpen haar dus ook! Als je haar iets vraagt antwoordt ze met ja of nee. Ik vind het wel jammer dat ze nog niet meer zegt... Noa was veel sneller met het praten. Maar ja, niets aan te doen zeker.

ze zijn echt wel niet alleen hoor, er zijn er wel meer die niet zo snel praten maar als ik vergelijk met Noa is 't verschil zo groot! Jammer maar ja, weinig aan te doen, elk kind zijn eigenheid!