< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » November 2007-Club » wassen van geslacht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » November 2007-Club
wassen van geslacht
03/03/2008 @ 16:38
anoniempje

hallo iedereen

bij deze kom ik even een vreemde vraag stellen, dit over het wassen van een jonge zijn geslacht.
Ik hebgehoord dat het belangrijk is om het velletje erover te halen bij het wassen vanhet geslacht, dit om problemen later te voorkomen.
Nu is de vraag vanaf hoeveel weken of maanden dit moet.

alvast bedankt en sorry voor de vreemde vraag
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 18:27
saartje

Online Status Bekijk profiel
hoi

ik heb net even op internet gezocht en dit heb ik gevonden:

Blijf van de voorhuid af. Die is nog verkleefd. Probeer je ze toch los te maken, dan kan ze scheuren en wordt ze nog nauwer. Meestal komt dit vanzelf in orde, alleen in geval van infectie moet je naar de arts.

misschien kan je zelf nog wat zoeken op internet.

veel succes

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:29
sabje

Online Status
de voorhuid van mijn zoontje is al wel heel iets los, ik maak het altijd goed schoon, je moet er niet aan gaan trekken maar voorzichtig naar achteren drukken kan geen kwaad.

als je wacht tot het een infectie word dan gaat het heel veel pijn doen of zoals bij mijn vriend die moest besneden worden.

dus gewoon voorzichtig schoonmaken bv in het badje even een aaitje eroverheen ofzo

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:54
massx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Niet aankomen!
Precies zoals saartje zegt, de voorhuid van mijn oudste kan er ook nog niet overheen. Ben al eens bij de dokter geweest en omdat het rood is geweest en die zei ook het gaat er uiteindelijk vanzelf over heen. Nu is hij oud genoeg om in bad of onder de douche ff zo ver als kan het naar achteren te halen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]