Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/04/2008 @ 10:41 flairtje ![]() | Heititike, goh spannend hé! Weet je wat! Ik ga ook wachten met testen tot moederdag! 'k Vind dat een geweldig idee van je! Groetjes Flairtje |
| 30/04/2008 @ 12:03 Mamzel ![]() | Argh, weer ik dus (de zenuwen he). Flairtje, heb jij nog nieuws van Naomi?! |
| 30/04/2008 @ 12:04 Sarah | @ Mamzel gefeliciteerd met je verjaardag Ik hoop voor je dat er nog een mooi kado aan zit te komen. Spannend nog ff wachten. @ Flairtje en Heititike ik had ook enorm veel last van witverlies. Ik hoop voor jullie dat het goeie voortekenen zijn Hier blijft het spannend vanmorgen een paar druppels helder rood bloed Ik hoop maar dat het van het stolsel komt. We gaan een nachtje weg, dus ik hoop dat ik zo de zorgen een beetje kan vergeten. Iedereen hele fijne dagen ![]() |
| 02/05/2008 @ 10:44 Sarah | @ Mamzel ![]() @ Flairtje ik had ook al voor mijn nod een hele strakke onderbuik en over (.)(.) mijn man vond ze na de test meteen al groter. Maar ik denk dat hij het wat te graag wil want ik zie er niets van ![]() ![]() |
| 02/05/2008 @ 14:22 Mamzel ![]() | Nog steeds geen . Ben vanmorgen niet naar de ha geweest omdat er vanaf 15u vrije consultatie is bij de gyne. Hopelijks goed nieuws... ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam

en een leuk cadeautje?!

. Vandaag doe ik alles op mijn gemak. Feest is voor zaterdag als het mooi weer is
in zicht maar ook geen enkel symptoom van een zwangerschap
Ik wordt er KNETTERGEK van.
Ik hoop voor je dat er nog een mooi kado aan zit te komen. Spannend nog ff wachten.
Ik hoop maar dat het van het stolsel komt. 
. Als ik morgen mijn 

. Bij jou klinkt het goed, ik
. Zou het zelf ook wel leuk vinden om met een buikje en een deftige(grote) décolté te kunnen showen deze zomer.
. Het zwangere lijstje dikt stilletjes terug aan, laten we er vlug nog maar een paar bijzetten!

en wensje ook natuurlijk,ik ben heel erg blij voor jullie
.Ik durf niet echt hopen en durf niet te testen, bang dat het toch weer nix zal zijn
. zo misschien was het deze maand gewoon eens maar ene paar uurkes bloedverlies ipv enkele dagen. Gevoelige borsten heb ik ook wel, maar niet zoveel als toen, ik weet het echt niet.