< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » cyclus na miskraam

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
cyclus na miskraam
30/04/2008 @ 10:41
flairtje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heititike,

goh spannend hé! Weet je wat! Ik ga ook wachten met testen tot moederdag! 'k Vind dat een geweldig idee van je!

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 10:48
Tigris

Online Status Bekijk profiel
thrallgi: sorry, een dagje te laat, maar toch een gelukkige verjaardag gewenst! en een leuk cadeautje?!

Mamzel: ook een gelukkige verjaardag! en hopelijk ook een mooi cadeautje?!

Flairtje: Een nieuwe slaapplaats, en goede symptomen, . . . een nieuwe start, en hopelijk met 3. . .

Jelena: zou leuk zijn hé, om op reis, in een rustige romantische sfeer te klussen. Maar toch ik dat het vroeger positief is.

Fijn wk!!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 11:56
Mamzel

Bedankt aan allemaal voor jullie verjaardagswensen . Vandaag doe ik alles op mijn gemak. Feest is voor zaterdag als het mooi weer is

Tot nu toe hier geen verandering. Geen in zicht maar ook geen enkel symptoom van een zwangerschap Wachten, wachten en nog eens wachten dus Ik wordt er KNETTERGEK van.

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 12:02
Mamzel

Even aanvullen

Mamzel: 3de ronde na mk - NOD 06/05/08
Naomi: 3de ronde na mk - NOD 23/04/08
Jelana: 1e ronde na mk - NOD 04/06/08
thrallgi: 2de ronde na mk- NOD 28/04/08
DOMI: 1ste ronde na mk 03/05/08
Flairtje: 2de ronde na bbz - NOD 10/05/08
Heititike: 5de ronde na mk - NOD 08/05/08
Tigris: 2de ronde na bbz - NOD 14/05/08
engelmama: 7de ronde na ons engeltje Anou - NOD

Zwanger:

Sarah: 1ste ronde na mk - 18/12/08

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 12:03
Mamzel

Argh, weer ik dus (de zenuwen he).

Flairtje, heb jij nog nieuws van Naomi?!

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 12:04
Sarah

Online Status
@ Mamzel gefeliciteerd met je verjaardag Ik hoop voor je dat er nog een mooi kado aan zit te komen. Spannend nog ff wachten.

@ Flairtje en Heititike ik had ook enorm veel last van witverlies. Ik hoop voor jullie dat het goeie voortekenen zijn

Hier blijft het spannend vanmorgen een paar druppels helder rood bloed Ik hoop maar dat het van het stolsel komt.
We gaan een nachtje weg, dus ik hoop dat ik zo de zorgen een beetje kan vergeten.
Iedereen hele fijne dagen

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 15:00
ENGELMAMA

voor ik vertrek naar zee voor 5dagen even bijlezen en berichtje sturen.

ik heb momenteel geen idee van wanneer die eisprong er zal zijn en wanneer mijn al dan niet komen.

ik reken dus met een cyclus van 34dagen.

voor iedereen veel succes met klussen, testen,....

tot maandag

Naomi: 3de ronde na mk - NOD 23/04/08
engelmama: 7de ronde na ons engeltje Anou - NOD 19/05/08 (?)

Zwanger:

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - 30/04/2008 @ 15:01] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 09:50
Mamzel

Engelmama, geniet ervan! Het zal heel mooi weer zijn dit weekend

Bij mij alles nog steeds hetzelfde. Heb gisteren en vanmorgen een test gedaan. Twee keer een licht roze streep maar wel pas na 10 minuten (test zegt dat resultaten na 10 minuten niet geldig zijn). Dus ik weet nog steeds NIETS . Als ik morgen mijn niet heb ga ik naar de ha voor een bloedproef. Normaal gezien krijg ik morgenavond daarvan al het resultaat.

De spanning is hier te snijden!

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 15:24
Tigris

Ssssspppannend Mamzel, ik alvast voor je! Maar denk dat een streep toch een streep is hoor. Dat als er geen streep is, er na 10 minuten ook niet plots een streep zal staan, misschien is je HCG-waarde nog wat aan de lage kant hé?
Morgen zal het dan normaal al dubbel moeten zijn, en een duidelijkere streep!

groetjes, T

Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 19:04
Naomi

Naomi: 4de ronde na mk

Hey ladies...
Thanx om achter me te vragen. Hier echt wel weinig nieuws. Maar ja, geen nieuws is goed nieuws zeker.

Hoop dat alles goed gaat met jullie, maar zie dat het weer spannende dagen zijn voor sommigen onder jullie. Kzal alvast mee voor jullie.

Liefs Naomi

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 09:31
flairtje

Hey Mamzel, al nieuws? Goh spannend hé? Ga je niet nog eens testen om te zien of de streep al duidelijker is zoals Tigris zegt?

Tigris, jij lekker geklust de voorbije groene dagen?

Hier nog steeds hetzelfde, enorm pijnlijke stijve tepels, laat ons hopen dat het voor een goed doel is hé. Mijn man is er in elk geval van overtuigd dat ik zwanger ben. Hij vindt dat mijn borsten zwaarder zijn en dat mijn buikje meer gespannen aanvoelt. Ik weet het zo niet, maar 'k vind het wel fijn dat hij er zo met bezig is.

Groetjes aan iedereen!
Flairtje

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:44
Sarah

Online Status
@ Mamzel

@ Flairtje ik had ook al voor mijn nod een hele strakke onderbuik en over (.)(.) mijn man vond ze na de test meteen al groter. Maar ik denk dat hij het wat te graag wil want ik zie er niets van

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:51
wensje

hallo meiden,

Spannend hier weer voor iedereen!!!

Flairtje....dat hoort allemaal wel erg goed he!!!
Zal voor je duimen!!!
Net als voor alle andere dames hier!!

Hier gaat het momenteel wat minder,hele dagen misselijk en overgeven en moe moe moe....en die hormonen gieren door me lijf dat de lieve mensen om me heen het soms moeten ontgelden..onterecht...
Maar goed,hoort er allemaal bij...hopelijk is dat gauw over

Liefs wensje

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 12:23
Tigris

@Mamzel: En??? Je houd ons hier in spanning hoor!

@Flairtje: ja hoor, we hebben ons huiswerk gemaakt, hopelijk zijn we dan ook geslaagd! . Bij jou klinkt het goed, ik alvast. Leuk dat je man er ook zo mee begaan is. En toch zullen we moeten afwachten, duurt lang hé!

@Sarah: de mannen hé! Die van mij hoopt ook op een borstvergroting als het zo ver is . Zou het zelf ook wel leuk vinden om met een buikje en een deftige(grote) décolté te kunnen showen deze zomer.

@Wensje: Proficiat meid! Ik wist zelfs niet dat je zwanger was, heb ik iets gemist of ben je eventjes niet meer langs geweest? Het overgeven is idd niet zo leuk, maar ik zou het met veel plezier erbij nemen! Alles voor zo'n klein wondertje nietwaar?

Hier is het nu ook de dagen aftellen tot mijn NOD. Deze morgen ook opgestaan met wat gevoelerige tepels, maar zou nog vroeg zijn niet? De groene periode is net achter de rug. En heb nog wel al eens last gehad van pijnlijke (.)(.) , maar weet niet meer of dat net voor mijn NOD was of zoals nu, al veel vroeger. Enfin, wachten, wachten en wachten . Het zwangere lijstje dikt stilletjes terug aan, laten we er vlug nog maar een paar bijzetten!

groetjes, T

Naomi: 4de ronde na mk - NOD 23/05/08
thrallgi: 3de ronde na mk- NOD

Zwanger:

Wensje:

[Laatst gewijzigd door Tigris - 02/05/2008 @ 12:25] - Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 14:22
Mamzel

Nog steeds geen .

Ben vanmorgen niet naar de ha geweest omdat er vanaf 15u vrije consultatie is bij de gyne. Hopelijks goed nieuws...

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 15:55
Naomi

@ Mamzel,

Idd hopelijk straks goed nieuws. Ik hoop het allesinds voor ons allen hier. Zal mee .

@ Tigris,
Ik zie dat het voor jou binnenkort ook spannend zal worde... miss zijn die gewaarwordingen wel echt een teken dat je bent. Laat ons hopen.

@ Sarah,
Hoe gaat het nu met je? nog niet teveel last van de symptomen...allé last, die nemen we er graag bij é, als het voor het goede doel is.

@ Flairtje,

Wat spannend zeg, ik kan me al voorstellen hoe ge u eigen moet voelen momenteel, super stressed...or maybe super relax...
Is alvast super dat je ventje er zo mee bezig is, is leuk te weten dat hij er ook volledig achter staat...
Ik hoop het echt zo hard voor je... en dan kan ik ne keer u buikje komen bewonderen é. .

Allé, hier weinig nieuws. Ik vertrek dinsdagavond naar Bulgarije en ben pas de 13de mei terug, dus zal hier al het goede nieuws pas later lezen...

Maar ja, dan is het misschien eens zo'n goei nieuws.

Allé tot de volgende hé meiden.

Greetz Naomi

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 19:15
Mamzel

Een streep... is inderdaad een streep!

WE ZIJN ZWANGER

Zoals ik al zei daarnet bij gyne geweest. Die zei dat het nog wat vroeg was voor een echo maar heeft er toch een gedaan. Daarop een zwart bolletje in mijn baarmoeder. Zag er veelbelovend uit volgens haar. Toch nog even een bloedtest en inderdaad positief Mijn HCg was op 28 wat meeteen de uitleg was voor het heel lichte streepje.

Maar vruchtje dus in baarmoeder

Argh, we kunnen ons geluk niet op.

En nu duimen voor jullie allemaal!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 19:55
flairtje

Mamzel, proficiat meid! Wanneer mag je terug voor de eerste echte echo dan?

Naomi, ja het is hier idd vrij relaxed hoor, ik maak mezelf niet gek deze keer. Kijk je een beetje uit naar je vakantie?

Groetjes
Flairtje

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:03
thrallgi

Weer veel bij te lezen vandaag
Wauw mamzel , zo'n goed nieuws,hééél erg proficiat en wensje ook natuurlijk,ik ben heel erg blij voor jullie.

@ Flairtje:

Met mij is er iets raars aan de hand.Ik weet ook niet zo echt wat maar mijn kwamen de nacht voor mijn B-day precies door maar na een mini bloedingske na, heb ik geen bloedverlies.
Strange want normaal heb ik hevig en toch wel een dag of 6 last.Ik durf niet echt hopen en durf niet te testen, bang dat het toch weer nix zal zijn . zo misschien was het deze maand gewoon eens maar ene paar uurkes bloedverlies ipv enkele dagen. Gevoelige borsten heb ik ook wel, maar niet zoveel als toen, ik weet het echt niet.
Gelukkig morgen dagje met vrienden naar Francorchamps gaan zien en zondag etentje, dus zal er hopelijk niet continue mee bezig zijn.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 20:23
Mamzel

Bedankt aan allemaal

Thrallgi, overlaatst bij de kapper had ik een gesprek met een vrouw die de eerste drie maanden van haar zwangerschap haar maandstonden had gehad... Moest ik jou zijn zou ik toch eens een testje wagen!

Op naar de volgende!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >