< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Holebi-ouderschap » donor gezocht

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/05/2008 @ 10:15

hallo,

ik ben opzoek naar een anonieme donor die geen rol wenst in de opvoedng,
Verder wil ik via de mail elkaar leren kennen en als er een klik is voor bijde partijen pas afspreken op de dag dat het het moment is.
Ik ben al een aantal jaren bezig met het zoeken naar een donor en verschillende teleurstellen gehad vandaar dat ik het op zo een manier wil doen.

de donor moet uiteraard soa en ziektes vrij zijn (ben ik ook en wil ik graag zo houden)
Ik hoop dat ik op korte termijn een donor vind die het in mijn wensen kan vinden.
ik woon in de regio flevoland uiteraard krijg je de reiskosten vergoed.

Ik hoop spoedig wat te horen want wil nou mijn wens eens in vervulling laten gaan kan jij me erbij helpen.

vriendelijke groet moi
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 06:44

spermadonor
Hallo Moi,
Denk dat ik je kan helpen, ik ben Peter. Lang 1.88 m, blauwe ogen, regelmatig gebouwd, zwart haar ( paar grijze accenten) Ik heb vier kinderen, ben blijkbaar beter in jongens dan in meisjes (3 op 1)
Zou het heel leuk vinden nog een kind te krijgen, onder de voorwaarden die jij hebt genoemd. Flevoland is goed te doen mijn boot ligt in Zeewolde. Achtergrond, academisch/hbo niveau in de civiel ntechniek, dierenliefhebber (mogelijk erfelijk, al mijn kinderen hebben dit) Niet roker, drink alleen sociaal ( feestjes)Geen ziktes of lichamelijke beperkingen.
Heb je belangstelling mail, stuur ik wat foto's en tel nr.
Wie je ook kiest, succes en eengezond kind
Peter
Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 18:22

hey ik wil graag helpen ben sportief, blond 1.78 m je mag me altijd mailen op rubio_2525@hotmail.com
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 18:19

Hallo ik man 43 uit utrecht wil wel eens hierover van gedachte wisselen ben zelf pas vader van een zoontje van 1 1/2 en tweede op komst weet nu dat dit superleuk is en snap jullie verlangen.
Link naar deze reactie
18/05/2008 @ 03:21

hoi moi,
ik zou je wel willen helpen,
woon zelf in de buurt van lelystad ben ziektevrij zie er aantrekkenlijk uit. voor foto's en/of andere vragen mag je me wel mailen
surfinusa@live.nl
Link naar deze reactie
13/06/2008 @ 15:35
T.

Heel veel succes!
Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 21:21

gezonde donor gezocht
Hallo gezonde mannen,

Ik heb een kinderwens
Wie kan mij helpen?
ik zoek een gezonde donor

MGV

Christa
Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 05:25

hoi Christa
Hoi Crista,

ik ben een 27 jarige slanke jongeman uit het mechelse
Ik heb donkerbruin haar groen-bruine ogen 1.76m groot?
geen erfelijke aandoeningen in de familie en uiteraard soa vrij.
heb onlangs nog een vruchtbaarheidstest gehad (zeer goed)
mocht je interesse hebben ? mijn email adress is dream@mail.be
grtjs
Nico
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:26

doror
Hoi christa,

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar als de afstand te doen is, moeten we maar eens en babbeltje gaan maken denk ik zo.

mail me maar : jeroenn_74@hotmail.com
Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 19:01
marvickske

Online Status
n opzoek naar een donor met gezonde zwemmers,ben namelijk getrouwt maar ik en mijn man hebben een kinder wens ,we hebben al 3 maar inseminatie gedaan mislijkt alle drie keer en 1 ivf gelukt maal helaas slecht afgelopen kindje moeten afgeven op4 maand zwangerschap ik ben zelf gezond mijn man heeft namelijk trage zwemmers langs deze weg zou ik een oproep willen doen , wie kan me helpen om zwanger te geraken via z.i wil wel dat de vader anoniem blijft en er zich ,niet mee moeit met de opvoeding van het kind ,mijn man mag hier niets van weten alles moet anoniem gedaan worden ,ik kan wel niet veel betalen omdat de vorige behandelingen al zo duur zijn geweest u kan altijd contact met me op nemen via mijn gsm op het nr 0497890587 mijn naam is vicky en kom uit limburg (belgie) en ben 33 jaar met heel grote kinderwens hopelijk tot gauw enkel sms of bellen niet mailen groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]