< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zwangerschapsdagboek

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zwangerschapsdagboek
02/05/2008 @ 09:57

Hoi allemaal

ik heb even een vraagje.. ik wil heel graag een dagboek gaan bij houden over mn zwangerschap.. maar ook 1 waar ik echo's in kan plakken, stukjes kan gaan schrijven, buikfoto's, reactie's van familie enz.. weten jullie welk boek ik kan gaan kopen? ik had al een boek gekocht maar dit is niet wat ik zoek.. namelijk die van a.christine Harris.. negen maanden zwanger dagboek.. (iemand belang bij? hageltjenieuw) alvast bedankt.. en is het mogelijk dat je met 8 weken al groeit? krijg mn broeken niet meer dicht alles zit te strak
Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:51

Online Status Bekijk profiel
eyla!!

over dat zwangerschapsdagboek kan ik je niet helpen, maar met broeken die niet meer dicht kunnen kan ik wel zeggen! ik ook juist geen 8 weken en krijg men jeans niet meer toe! prankt superhard dus draag al positiebroeken.. zit vele comfortabeler en een prankende broek is al helemaal niet goed!! dus ik heb het ook

groetjes Miss'ke

Vermoedelijke bevalling op 13/12/2008.
Al 43 weken en 4 dagen zwanger (109.22% ver), nog 3 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 10:54
Britt

Online Status Stuur bericht
hey lunaminoes, ik heb er voor mijn zus ooit een gekocht in de ava. Maar nu ik zelfs zwanger ben hebben ze die niet meer...
Ik lees hier dus even mee.

Voor de broek: hup naar de h&m en je eerste zwangerschapsbroek kopen! dat gaat deugd doen geloof me!! Ze zitten zó goed! en als je last hebt van groeiende (.)(.) kan je best een meegroeibh gaan kopen in de hema. Niet duur en super comfortabel.

Succes!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 11:20
spook

Hello!

Ik weet niet of jullie van belgië zijn maar in elk geval, daar kan je bij de christelijke mutualiteit een rollebollebuikagenda kopen (voor leden gratis). het is wel tof. er is plaats om echo's te kleven en om elke dag iets te schrijven. Bovendien is de achterzijde bedrukt met tal van informatie...

suc6 alvast!

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:33
Sofie

Waarom alles kopen? Stel toch gewoon je eigen dagboek samen. Zo heb je steeds wat je wil...

En idd, op 8w kan alles al een beetje strak zitten. Ik zou zeggen, neem je vriend/man mee op stap en ga zwangerschapskledij kopen

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:37
LunaMinoes

hihi.. liever kopen ben niet zo crea bea dus moet simpel zijn waar ik gewoon mn verhaaltje in kwijt kan

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 13:41
Sofie

hier op deze site kan je ook een dagboek afprinten hé. Heb dat gedaan, maar nooit ingevuld...gewoon geen tijd.

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 19:00
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!!

Waarom ga je niet digitaal? Kom ik weer aan met mijn reclame haha, maar ik werk niet voor die site ofzo hoor! Zelf heb ik namelijk 2 sites voor onze kindjes. Eentje voor onze oudste Tim en eentje voor onze ongeboren spruit.

Nu zul je misschien denken, jemig das niks voor mij want ik heb geen verstand van internetsites, maar dit is echt super makkelijk hoor! Je kan er dagboeken schrijven, belangrijke gebeurtenissen op een rij zetten, foto's plaatsen, groeigrafieken bij houden van je kindje, zelfs filmpjes plaatsen. Je hebt een gastenboek waar iedereen een berichtje kan plaatsen. Geef je familie en vrienden het adres van je site en iedereen (ook familie op afstand) kunnen meegenieten hoe het met jullie gaat.

En het allerleukste misschien, je kan de site op een cd laten branden .. zo hou je het voor altijd bewaard en blijft het een ontzettend leuke en uitgebreide herinnering. Zeg nou zelf .. computers zullen er vast en zeker altijd zijn!

Dit zijn mijn sites:
http://www.tims.dreumessite.nl en http://www.familiedijkstra.beebiesite.nl

Kan je even spieken of je het leuk vind. Via http://www.beebiesite.nl kan je heel gemakkelijk direct beginnen met je eigen site.

Succes!
Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 14:04
Kellytje

Hallo,

Ik vind het zwangerschapsdagboek van Anne Geddes geweldig! Heb ze gekocht tijdens de zwangerschappen van mijn 2 spruiten en heb inmiddels een derde liggen voor de volgende
Enige nadeel met de laatste versie is dat de kaft niet meer hard is en de buitenkant roze...

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:35
Anne-Sophie

Hallo,

ik heb in de standaard boekhandel het "Zwangerzapnototies" dagboek van Mariël Croon gekocht. Daarin staat van week tot week uitleg en tekeningen en heb je elke dag plaats om te schrijven.

Als ik er een tijdje niet in schrijf komt mijn ventje zagen dat ik dat toch ging doen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 17:01
Bianka 9Maand Moderator

op http://www.babyopkomst.nl kan je een zwangerschapsboek maken met echo fotos en buikfotos, en als je klaar bent dan kan je hem laten afdrukken!

Dat ga ik dus doen als het zo ver is!

Groetjes Bianka

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]