< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » 20jaar 1 kind, nieuwe vriend?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
20jaar 1 kind, nieuwe vriend?
04/05/2008 @ 10:52
Anoniem

hallo,

ik ben bijna 20 jaar en heb een kindje van 8 maanden. ik ben van plan weg te gaan bij mijn vriend. wegens agressieve redenen...
ik ga dan ook op zoek naar een eigen woning enzo.

maar toch denk ik dat ik iemand bij me zal missen. iemand die ook even mijn dochter verzorgd, zodat ik even iets kan doen. iemand om tegen te praten, om samen te lachen, tv te kijken, taken te verdelen... je weet wel...

maar dan denk ik: welke man wil van mijn leeftijd beginnen aan een relatie met iemand die al een dochter heeft?!
stel je voor, een jonge man die bijvoorbeeld nog thuis woont wil aan zijn ouders zeggen dat hij een relatie heeft met iemand die al een kindje heeft.

en ben dan bang dat die iemand, als die al bestaat, ook voor dat kindje zal zorgen zoals een vader dat doet. ik wil echt het beste met mijn dochter en wil dat zij gelukkig word. daarom ga ik ook weg bij de vader. omdat ik niet wil dat zij in een gezin opgroeid waar ze ziet dat de vader geen respect heeft voor de moeder. maar hij ziet zijn dochter wel doodgraag!!!! hij zou alles voor haar doen. zo iemand wil ik hebben, maar dan iemand die ook respect voor mij heeft...

blijft een stiefkind altijd een "stiefkind"? die dan later zeggen: jij hebt me niks te zeggen want je bent toch mijn vader niet! en van die toestanden... daar word ik zo misselijk van!

hoe gaat het eraan toe in zo een soort gezinnen?

ik denk dan ook: stel dat ik iemand vind die ook al een kindje heeft, hoe gaat die relatie dan met de kinderen?

en ik denk dan ook: als ik dan iemand tegen kom die weg is van zijn vrouw met een kindje, is hij dan ook niet iemand die slecht is? want waarom zouden ze anders uit elkaar zijn???
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 11:00
sophie A.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey...

Ik( nu 22) ben samen met iemand met 2 kindjes uit zen vorig huwelijk, en ik had er ook 2...

Dus samen met 4...

Alles gaat hier prima.

KIjk maar even naar het topic 'frustrerend dilemma' of op mijn profiel...

"stief"ouders en "stief"kinderen zijn bijlange niet altijd slecht hoor...

Liefs sophie

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 12:30

hey meis
ik begrijp wat je bedoelt ik was net 21 toen ik bevallen was.. ik had geen vriend dat was al uit voordat ik wist dat ik zwangre was.
ook ik wilde graag een nieuwe vriend maar dacht die nooit te vinden ik bedoel 21 een kind uit een andere relatie maar nog geen 2 maanden na de geboorte kwam ik toch iemand tegen van 27 zonder kinderen,
(via een datingsite) ja kweet t t klinkt stom maar daar kan je ook neerzetten dat je een kindje hebt enzo dus ja als ze reageren weten ze dat ook gelijk! ik ben nu een jaar samen wonen samen en het bevalt super! we zijn erg gelukkig en krijgen een 2e kindje in oktober een betere man kan ik niet wensen
het zal jou vast ook lukken!
Ik zou in ieder geval snel weggaan bij je vriend want zon vriend verdien jij niet! hoe moeilijk ook! en je komt echt ooit wel iemand tegen heel veel sterkte

Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 12:39
deborah

hallo
welke datingsite was dat? ben heeeel blij voor je dat alles goed is afgelopen!!
Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 19:12

ik heb je berichtje al beantwoord heel veel succes en hopelijk mag het geluk je snel weer toelachen

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:37
mei mama

hoikes,ook ik heb een nieuw samengestld gezinneke en ik had al 4 kids......mn lieverd wist het meteen dat ik er al 4 hd en heeft ze direct aanvaard alsof ze an hem waren.we zijn na 1maand reeds gaan samenwonen en na 3maanden was ik al zwanger van onze liefdesbaby en binnen 10 tal dagen kunnen we haar endelijk knuffelen.zo zie je maar dat ook al heb je kids je nog de man van je leven kan tegenkomen hoor.veel succesX
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 14:28

hey,

ik kreeg een kindje op 20 jarige leeftijd ben sinds jaar bij mijn ex weg wegens huiselijk geweld!
ben nu 22 en heb sinds 6 maand weer een vriend die zelf 20 is.
en heel goed met de kleine omgaat.
dus maak je niet druk hoe jij nu denkt zo dacht ik eerder ook maar dat is onzin.
geniet gewoon van je leven alleen of met iemand.
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:33
deborah

dag madeleine,

hier hetzelfde probleem hoor...
ja ik denk dan dat ik niemand zal vinden want wie wil nou een kindje dat niet van hem is denk ik dan. maar ja zoals ik hier lees bestaan er toch nog zo'n mannen! maakt me blij!

groetjes!
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:34
deborah

magreth,
kheb je mailtje niet ontvangen hoor met die datingsite, kun je hem hier eens typen? groetjes!
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 18:50

oh wat raar
was op relatieplanet.nl
ik hoop dat jij ook snel de juiste man tegen komt via wat voor weg dan ook je zal versteld staan hoeveel serieuze mannen er open voor staan er reageerde best leuke jongens maar wees toch ook altijd wel voorzichtig!ik vertrouwde echt ook nooit zomaar iemand
ik snap denk ik al waarom je mijn pbtje niet heb gehad er staat geen wolkje achter jou naam dus kan je geen berichtjes terug ontvangen haha ook lekker slim van mij
liefs
ik ben trouwens eerst gewoon gratis member geweest om te kijken wat voor mannen reageerde ben pas gaan betalen toen ik dacht van ja jij bent leuk genoeg haha liefs

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:46
xxx

tuurlijk ga je iemand vinden. ik had ook 2 kids van 4j en 2 j toen ik mijn man leerde kennen op een tuinfeest. hij woonde nog thuis en had nog nooit es samengewoond. zeker niet met paar kids erbij. we zijn nu 5 j samen en ondertussen getrouwd, huis gekocht en begin augustus ons krijgen we een prinsesje erbij
hij durfde eerst thuis niets te zeggen van mijn kids, waren ook maar juist samen toen. zijn ma is een "sjieke madam" zoals ze zeggen. maar ze hoorde het van anderen. vanaf toen is alles veranderd, ze heeft direct mijn 2 als hun eigen kleinkinderen beschouwd, zijn pa mss wel nog meer. zelfs zijn meme van 85 j zei dat ze evenveel zijn als haar andere achterkleinkinderen, hebben nooit iets minder gehad. mijn man is enigst kind en ze hadden wel gedacht dat ik geen kindje meer moest hebben dus je kan je wel voorstellen, toen we het goede nieuws kwamen vertellen, hoe blij ze waren. mijn man is de gedroomde papa voor ieder kind, echt waar, had zelfs nooit gedacht dat da bestond (ter vergelijking met ex). maar ze bestaan hoor
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:03
deborah

hoh ben zo blij om dat allemaal te horen zeg! maar zijn jullie dan niet bang dat de je nieuwe man meer van zijn kindje die hij samen met jou heeft gemaakt dat hij dat liever ziet dan de eerste kindjes die jij al had bij je ex??
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:14

hoi deborah,
ik ben er in ieder geval niet bang voor dat hij meer van zijn eigen kind zal houden als van keano maar hij maakt keano al mee van een maand of 2 dus hij heeft m ook echt als baby al megemaakt weet niet of dat anders is als je al wat een ouder kindje hebt, maar mn vriend houd zo veel van keano nee ik ben er in ieder geval niet bang voor!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 08:10

hey meid,

ik dacht dat vroeger ook djeezes wie van mijn leeftijd wilt nu een relatie met mij heb ondertussen al een kindje. en ik moet zeggen heb een zeer goede relatie gehad met mijn toenmalige vriend tot wanneer hij begon te drinken.
toen heb ik zelf de relatie verbroken en heb nu een schat van een kerel leren kennen waarvan ik nu ook in verwachting ben en hij ziet mijn zoon als zijn eigen zoontje. hij zegt ook vanaf als ons beebje is geboren en hij gaat het erkennen dan zou hij ook mijn zoontje willen erkennen als zijn zoontje.
dus er zwemmen genoeg visjes in de zee dat zich al aan het ouderschap durven te wagen al dan niet is niet zen eigen kindje. je zal wel iemand vinden.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 18:22

komt allemaal goed joh.
ik heb niet gezocht maar ben mijn liefde gewoon tegengekomen.
eerst waren we vrienden en van daaruit zijn we met een relatie begonnen.
heb me nooit ingeschreven op datingsites.

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 11:27
jjenniferr

Online Status Bekijk profiel
Hier hetzelfde.. Ik ben nu 19 en heb een zoontje van 15 maandjes. Ik dacht ook nooit iemand tegen te komen omdat niemand van mijn leeftijd zit te wachten op kinderen. Nu heb ik een hele lieve vriend (ook via datingsite). Hij heeft ook een kindje en hij heeft me zelf 2 dagen geleden ten huwelijk gevraagd. Dus maak je niet druk dat het niet kan of dat niemand het wilt.. Er zijn genoeg mannen die dat leuk vinden. En gelukkig gaat mijn vriend ook gewoon om met mijn zoontje alsof het van hem is..

Kom allemaal goed meid.

Groetjes Denise

Link naar deze reactie
13/07/2008 @ 22:46
ABke

Ik denk dat het van omstandigheden afhangt.
De vriend van mijn moeder komen we supergoed mee overeen. Als die iets zegt wordt daar wel naar geluisterd.
De vriendin van m'n vader daarentegen hoeft tegen mij niks te zeggen hoor! Dat contact loopt ook minder vlot... waarschijnlijk ligt het daaraan.

Ik denk niet dat het een probleem hoeft te vormen voor een jongen, want tegenwoordig komt het wel meer voor dan vroeger denk ik.

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 23:11
bulletje81

Online Status Stuur bericht
hoi hoi

snap precies wat je bedoeld!
ben nu 27 maar op mijn 23e leerde ik mijn huidige vriend kennen alles leuk en wel tot ie ook ff melde dat er een kind in het spel was!(was al bij zijn ex vriendin weg) ..ff slikken maar oke wilde het wel proberen! nu ruim vier jaar veder zijn we nog bij elkaar en komt het zoontje om het weekend bij ons door dat er nu regelmaat in zit!
het gaat allemaal overigens erg goed! en ook het zoontje is hier graag!

vindt wel dat het gevoel van het kind het belangrijkste blijft en zorg wel voor een goeie basis niet dat je de ene x die vriend heb de andere x een andere het is niet negatief bedoeld maar anders weet je dochter ook niet meer zodra ze ouder is waar ze aan toe is!
heb het bij mijn zoontje gezien (stiefzoon vindt ik zn naar woord) die is 2 jaar lang bang geweest dat zijn papa over een paar maanden weer een andere vriendin zou krijgen terwijl papa zelf niet zo zou zijn maar dat is kinder logica probeer daar een beetje rekening mee te houden ;) dan kom je erg ver! en laat alles voor je kind voor gaan ..dus niet dat ie nieuwe vriend haar de les gaat lezen of erger nog haar tikken geeft!

als je iemand vindt die lief is voor haar maar ook zeker voor jou go for it and be happy!

nu wij 4 jaar veder zijn wordt mijn zoontje grote broer van een zusje of broertje ..dus eigelijk een toefje op het ijsje

zo kan het dus ook!

nogmaals niet iedereen is zo maar je heb ze er wel bij!
in het begin was het ff moeilijk en aftasten zowel voor mijn stiefzoon als voor mij! maar is goed gekomen en nee ik noem hem zelf al geen stiefzoon meer hij hoort er helemaal bij tis gewoon ook mijn mannetje! ...

hoop dat je een lieve vriend zal vinden

xxx

Vermoedelijke bevalling op 19/03/2009.
Al 29 weken en 6 dagen zwanger (74.93% ver), nog 10 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]