[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2008 @ 10:52 Anoniem | hallo, ik ben bijna 20 jaar en heb een kindje van 8 maanden. ik ben van plan weg te gaan bij mijn vriend. wegens agressieve redenen... ik ga dan ook op zoek naar een eigen woning enzo. maar toch denk ik dat ik iemand bij me zal missen. iemand die ook even mijn dochter verzorgd, zodat ik even iets kan doen. iemand om tegen te praten, om samen te lachen, tv te kijken, taken te verdelen... je weet wel... maar dan denk ik: welke man wil van mijn leeftijd beginnen aan een relatie met iemand die al een dochter heeft?! stel je voor, een jonge man die bijvoorbeeld nog thuis woont wil aan zijn ouders zeggen dat hij een relatie heeft met iemand die al een kindje heeft. en ben dan bang dat die iemand, als die al bestaat, ook voor dat kindje zal zorgen zoals een vader dat doet. ik wil echt het beste met mijn dochter en wil dat zij gelukkig word. daarom ga ik ook weg bij de vader. omdat ik niet wil dat zij in een gezin opgroeid waar ze ziet dat de vader geen respect heeft voor de moeder. maar hij ziet zijn dochter wel doodgraag!!!! hij zou alles voor haar doen. zo iemand wil ik hebben, maar dan iemand die ook respect voor mij heeft... blijft een stiefkind altijd een "stiefkind"? die dan later zeggen: jij hebt me niks te zeggen want je bent toch mijn vader niet! en van die toestanden... daar word ik zo misselijk van! hoe gaat het eraan toe in zo een soort gezinnen? ik denk dan ook: stel dat ik iemand vind die ook al een kindje heeft, hoe gaat die relatie dan met de kinderen? en ik denk dan ook: als ik dan iemand tegen kom die weg is van zijn vrouw met een kindje, is hij dan ook niet iemand die slecht is? want waarom zouden ze anders uit elkaar zijn??? |
| 04/05/2008 @ 12:39 deborah | hallo welke datingsite was dat? ben heeeel blij voor je dat alles goed is afgelopen!! |
04/05/2008 @ 19:12 ![]() | ik heb je berichtje al beantwoord heel veel succes en hopelijk mag het geluk je snel weer toelachen ![]() |
| 05/05/2008 @ 09:37 mei mama | hoikes,ook ik heb een nieuw samengestld gezinneke en ik had al 4 kids......mn lieverd wist het meteen dat ik er al 4 hd en heeft ze direct aanvaard alsof ze an hem waren.we zijn na 1maand reeds gaan samenwonen en na 3maanden was ik al zwanger van onze liefdesbaby en binnen 10 tal dagen kunnen we haar endelijk knuffelen.zo zie je maar dat ook al heb je kids je nog de man van je leven kan tegenkomen hoor.veel succesX |
| 05/05/2008 @ 14:28 | hey, ik kreeg een kindje op 20 jarige leeftijd ben sinds jaar bij mijn ex weg wegens huiselijk geweld! ben nu 22 en heb sinds 6 maand weer een vriend die zelf 20 is. en heel goed met de kleine omgaat. dus maak je niet druk hoe jij nu denkt zo dacht ik eerder ook maar dat is onzin. geniet gewoon van je leven alleen of met iemand. |
| 05/05/2008 @ 16:33 deborah | dag madeleine, hier hetzelfde probleem hoor... ja ik denk dan dat ik niemand zal vinden want wie wil nou een kindje dat niet van hem is denk ik dan. maar ja zoals ik hier lees bestaan er toch nog zo'n mannen! maakt me blij! groetjes! |
| 05/05/2008 @ 16:34 deborah | magreth, kheb je mailtje niet ontvangen hoor met die datingsite, kun je hem hier eens typen? groetjes! |
| 11/05/2008 @ 21:46 xxx | tuurlijk ga je iemand vinden. ik had ook 2 kids van 4j en 2 j toen ik mijn man leerde kennen op een tuinfeest. hij woonde nog thuis en had nog nooit es samengewoond. zeker niet met paar kids erbij. we zijn nu 5 j samen en ondertussen getrouwd, huis gekocht en begin augustus ons krijgen we een prinsesje erbij ![]() hij durfde eerst thuis niets te zeggen van mijn kids, waren ook maar juist samen toen. zijn ma is een "sjieke madam" zoals ze zeggen. maar ze hoorde het van anderen. vanaf toen is alles veranderd, ze heeft direct mijn 2 als hun eigen kleinkinderen beschouwd, zijn pa mss wel nog meer. zelfs zijn meme van 85 j zei dat ze evenveel zijn als haar andere achterkleinkinderen, hebben nooit iets minder gehad. mijn man is enigst kind en ze hadden wel gedacht dat ik geen kindje meer moest hebben dus je kan je wel voorstellen, toen we het goede nieuws kwamen vertellen, hoe blij ze waren. mijn man is de gedroomde papa voor ieder kind, echt waar, had zelfs nooit gedacht dat da bestond (ter vergelijking met ex). maar ze bestaan hoor |
| 12/05/2008 @ 12:03 deborah | hoh ben zo blij om dat allemaal te horen zeg! maar zijn jullie dan niet bang dat de je nieuwe man meer van zijn kindje die hij samen met jou heeft gemaakt dat hij dat liever ziet dan de eerste kindjes die jij al had bij je ex?? |
[Reageer]

20jaar 1 kind, nieuwe vriend?