[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/05/2008 @ 21:15 louise | Ik hoorde dat er in Beringen een gyneacoloog zit waar je een 3D en 4D echo + filmpje kan laten maken. Het zou een zekere Dr. Raeymakers zijn. Heeft iemand hier een adres en telefoonnummer van? Iemand ervaring met deze gyneacoloog? Groetjes |
| 07/05/2008 @ 15:51 Happy | Hallo Louise, Mijn collega heeft dat daar laten doen. Maar achteraf bekeken was het niet zo fantastisch de moeite vond ze. Hier zijn de gegevens: Ramaekers Paul Molenveld 48 3580 Beringen 011 42 01 62 Veel succes nog ! Groetjes, |
| 07/05/2008 @ 17:40 Louise ![]() | Dank u Happy. In Genk er ook een gyneacoloogpraktijk dus misschien best Genk nemen als Beringen niet zo goed is. Ik ga er eens een nachtje over slapen.. ![]() |
| 08/05/2008 @ 13:00 Jinx@work | Ik heb een echo laten maken bij jaspers in genk. Maar daar zit geen 3d bij hoor. Ze hadden mij dat ook gezegd en we zijn er nog een 15 min binnen geweest... Ik hoop dat je meer geluk hebt! |
| 09/05/2008 @ 09:36 Louise ![]() | My baby, danku voor de verwittiging. Nu heb ik er extra aandacht voor ze kunnen zorgen dat het inorde is mijne echo. ![]() |
| 12/05/2008 @ 18:59 | 3d 4d echo hallo allemaal, wij zijn 30 weken zwanger van ons eerste kindje en zijn op 25 weken voor een 3D en 4D echo in lommel geweest bij echo baby. het was een super mooie ervaring de vroedvrouw die deze echo's maakt nam echt haar tijd en gaf veel uitleg, we zijn er meer dan een uur geweest. spijtig genoeg wou de baby zich niet van zijn mooiste kant laten zien, dus mochten we helemaal gratis terug komen op 28 weken (weer een vol uur)en hadden toen veel meer geluk . we hebben ook een cd met de beelden en een cd met allemaal foto's van zowel gezichtje als geslacht handjes voetjes en ... echt een hele aanrader!!!echo baby lommel karel martelstraat 30 3920 lommel 011/806305 |
| 20/08/2008 @ 20:49 Brenda | echo welk prijskaartje hangt er aan zo'n echo vast en hoeveel krijg je terugbetaald door het ziekenfonds |
| 20/08/2008 @ 21:34 Nadine ![]() | ik ben al bij echobaby te lommel geweest ,betaal je wel alles en je kunt zoveel keren gaan als je maar wenst! |
| Gisteren @ 08:49 elsje | huh, wat is een 4D echo?? een 3D ken ik (mijn gyn heeft zo'n ding), maar een 4D ??? nog nooit van gehoord! |
| Gisteren @ 09:05 Noortje | Vanaf wanneer kan je zo een 3d echo laten uitvoeren of geslachts bepaling. Ik ben nu 15 weken zwanger en moet nog wachten 22 weken voor mijn volgende afspraak. En hoop dat ik daar nog is vlugger aan de beurt kan komen. |
[Reageer]

Dr.Raeymakers 3D-4D echo in Beringen???Ervaring?

. we hebben ook een cd met de beelden en een cd met allemaal foto's van zowel gezichtje als geslacht handjes voetjes en ... echt een hele aanrader!!!