Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 12:21 moeke | Hier ben ik nog eens ... Miss Boesy, het gaat hier om peuters, ik denk wel dat daar een grens in te trekken valt hoor. Ik heb 2 meiden, eentje van 6 en eentje van 2.5. Die van 6 kan heel goed ophouden en hoeft niet perse in de winkel te gaan. Het probleem stelt zich enkel en alleen bij die van 2.5, als die zegt, mama ik moet pipi doen weet ik dat ik best zo snel mogelijk een oplossing vind of we hebben een natte broek. Ik moet dan niet proberen van de winkel uit te hollen op zoek naar een toilet want dat haal ik dan niet. Ze mogen me achteraf gerust controleren, daar heb ik geen problemen mee. Stel het anders gewoon voor als ze afkomen met de vraag. Zeg hen meteen van 'ja mevrouw, je peuter kan even gebruik maken van het toilet als u ons achteraf toestaat dat we u even controleren'. Ik denk niet dat iemand daar iets op tegen kan hebben, de oneerlijken zullen wel snel door de mand vallen. Als we een lange autorit maken houden we geregeld halt aan een wegrestaurant en moeten ze beiden van mij naar het toilet. Stoppen en in ze even in de berm zetten doen we in geval van nood ook wel maar dat is nu het probleem, is er een berm in de winkel? Op onbekend terrein kijk ik altijd eerst uit naar waar de toiletten zijn zodat ik voorbereid ben als het alarm afgaat. Als ik nog veel train kan ik misschien nog naar de olympische spelen voor het sprintnummer want echt ... meer dan 2 minuten ga ik zeker niet krijgen van mijn schattige peuter (afgelopen weekend nog meegemaakt). groetjes, Moeke |
| 24/05/2008 @ 14:20 lel ![]() | mee met de winkeljuf ... dat zou hier een groot probleem zijn. Die zou gewoon niet meedurven. ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

wat doen als kindje niet mag plassen in winkel