< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » etiopiër bij Paris Hilton

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Nieuw samengestelde gezinnen
etiopiër bij Paris Hilton
19/05/2008 @ 09:48
de kleine etiopier

etiopi&euml;r bij Paris Hilton
het trieste is dat je als neo-surogaat mom je altijd sterk moet zijn, haast water moet drinken en bij niemand echt terecht kan, hebben jullie dit ook? ik heb zo'n krop in mijn keel de laatste tijd gewoon omdat ik me zo eenzaam en verdrietig voel. ik zie geen uitweg

schil zelf maar 10 jaar met zijn kids, mijn zusjes zijn ook maar enkele jaren ouder dan hun. had zelf nooit mom ervaring. De kids zijn rond de 20 en met dochterlief, eerst geborene heb ik veel problemen. Stilletjes probeert ze me weg te isoleren van het gezin en het lukt haar ook, want haar wil is papa's wet. uitstapjes zonder ons gebeuren meer en meer op haar vraag (ons = we hebben ondertussen samen een kindje gekregen)
In het begin polste de schoonfamilie over haar en begreep ik het niet goed. nu weet ik waarom, ze heeft blijkbaar wel altijd 'den terorist' uitgehangen.
mijn vriend steekt liever zijn kop in't zand. in't begin kreeg ik nog begrip maar tegenwoordig kiest hij resoluut voor haar. ik begrijp het wel maar het doet pijn te weten dat je elke keer verliest.
nu sta ik met mijn rug tegen de muur. alleen, zonder mijn vriend kan ik alleen maar stilletjes zijn en slikken.
als ze het uithangt negeer ik haar tot ze haar weer gedraagd. ik kan niets zeggen want ik heb het recht niet en zeker niet als mijn vriend geen grenzen aangeeft of helpt. Minstens 1 keer per week maakt ze de baby wakker met haar lawaai, terwijl als ze zelf gaat slapen we van haar niet mogen praten in de woonkamer omdat ze dan niet kan slapen. Ze heeft 3 jaar geleden van haar meter die elke maand centjes spaarde voor haar een auto gekocht. Vergeten olie in te doen dus na een jaar was de auto was stuk. Dan is ze een voorschot gaan geven in een garage voor een nieuwe auto dus papa mocht de rest ophoesten, anders was ze het voorschot kwijt. Nu weer een jaar later is ze deze auto beu. Dus vraagt ze weer een nieuwe auto aan papa. Ik leef op part time ouderschapsuitkering en heb meer kosten dan inkomen momenteel dus wordt mijn spaarrekening geplunderd. Geen haan die erom kraait. Ik voel me een etiopier bij paris hilton...
ik kan zo uren doorgaan, hebben nog mensen zo'n situatie en hoe hebben jullie dit opgelost, kan het trouwens opgelost geraken?
Link naar deze reactie
20/05/2008 @ 19:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
jij bent ook iemand in het gezin!
dus je hebt recht van spreken en jouw vriend zou daar toch respect voor moeten hebben.
vind het gedrag van die dochter nogal puberaal??
ik ben zelf 22 en moet eerlijk zeggen dat ik op het begin ook niet echt kon opschieten met de vriendin van mijn vader maar ze is lief tegen mijn zoontje en ik respecteer haar gewoon.
ookal mag ik haar persoonlijk niet want, ze heeft gekke streken toch ben ik aardig tegen haar omdat mijn vader blij met haar is.
hoe oud is die dochter?
want zo te lezen lijkt ze wel 12
laat weten dat jij de vrouw in het huis bent hoor!
je hoeft niet alles te slikken van mensen dat is ook niet goed voor jezelf.
mocht ze rond de 20 zijn ofzo.... dan zoekt ze maar een eigen huis om in te wonen klaar.
misschien praat ik heel makkelijk maar ik zou dat allemaal echt niet pikken

succes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]