Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2008 @ 09:48 Nica | iedereen,Ik heb me vandaag een dagje 'off' genomen. Gisteren verliep de PU toch iets pijnlijker dan de eerste keer en nu heb ik wat krampen in mijn buik. Bij de vorige PU ben ik de volgende dag gaan werken om mijn collega's wat te besparen maar nu denk ik toch eens lekker aan mezelf. Eventjes bekomen van de emoties. Het was even spanning omdat mijn man niet zo goed op commando kon presteren, maar gelukkig is alles in orde gekomen. 14 eitjes hebben ze opgepikt en nu is het wachten voor de TP vrijdag of zondag. ![]() Jule, ik hoop dat dat kleine eskimootje daar lekker blijft zitten in die warme buik. Wie weet, ik Leentje Gelukkig heb je toch nog een goede collectie in de frigo zitten. Een terugplaatsing van cryo is fysisch toch wat minder belastend. Emotioneel daar en tegen blijft het hetzelfde. Het was net alsof ik meer ontgoocheld was bij het mislukken van de ontdooiing dan bij de eerste IVF. Het is altijd die hoop die het moeilijk maakt.. Nog een fijne dag allemaal, groetjes Nica |
07/05/2008 @ 23:15 ![]() | Hey Nica, Veel succes vrijdag met de terugplaatsing! En beterschap met je buikpijn, zo'n punctie is niet niks! Groetjes, Lynsie |
| 09/05/2008 @ 19:53 Kyra ![]() | Geef de moed niet op hoor! Het kan echt lukken met cryo's. Veel succes gewenst! |
| 10/05/2008 @ 21:37 Kyra ![]() | Leentje, hoe is het gegaan vanmiddag? Groetjes! |
| 12/05/2008 @ 22:13 Jule ![]() | fucking devils ![]() ![]() ![]() |
| 21/05/2008 @ 08:34 Nathie | Wat jammer Leentje, ik begrijp wat je voelt. Gelukkig heb je nog heel wat cryo's over en zal je weldra een nieuwe cryopoging kunnen doen! Sterkte en hopelijk weldra terug een terugplaatsing met meer succes. Groetekes, Nathie |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee

iedereen,