Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/01/2008 @ 12:17 Missy ![]() | Hallo kan iemand mij zeggen wat randjesfietstechniek inhoudt??? Ben benieuwd... ![]() |
10/01/2008 @ 13:17![]() | Hey Missie, Op de topic kan je er alles over lezen. Je kan ook eens kijken op: http://www.randjesfietsen.info Alvast veel succes!! grtjs, Inge |
| 11/01/2008 @ 11:30 Missy ![]() | Dank je wel Inge interessant... maar een beetje moeilijk denk ik ![]() |
| 11/01/2008 @ 11:40 Dais ![]() | Hey!!! Dit ziet er interessant uit. Veel meiden succes gehad lees ik? Ik ga dit proberen met mijn schatje. Heb de link al naar zijn mail gestuurd ;-). En nog meer tips? Liefs |
| 24/01/2008 @ 15:09 Lies | Even melden dat ik ook zwanger ben geworden met deze methode! |
| 14/03/2008 @ 17:49 Kathleen | Het is hier precies wat stilletjes geworden... tijd dus om te melden dat ik met het randjesfietsen na ongeveer veertien maanden proberen eindelijk ben zwanger geworden!! |
| 22/05/2008 @ 19:14 nele | wow, ik heb nog nooit van randjesfietsen gehoord maar t klinkt de moeite waard!! dit moet ik ook proberen ![]() hopelijk werkt het bij mij ook ik hou jullie op de hoogte |
| 12/06/2008 @ 19:38 Nikkie ![]() | om het topic bovaan te houden :p |
| 13/06/2008 @ 08:25 Tamara | Onder "zwanger worden" is er een heel uitbreid topic over randjesfietsen, misschien kunnen we alles beter daar centraliseren? Anders wordt het moeilijk zoeken... |
| 26/10/2008 @ 23:57 | hoii heb het een paar x uitgeprobeerd, om t te leren zeg ma ik hou t nie vol tot de 9 of 10 na de 5ekeer kom ik gewooon en soms word m'n clit zo gevoelig dat k er geen eens aan kan komen hebben jullie dit ook? ![]() |
| 01/11/2008 @ 01:19 Linda | Ik heb er pas over gelezen in de Cosmopolitan. Daar werd het echter anders omschreven: Samen steeds op het randje zitten. Op die manier neemt je baarmoeder het beter op, maar komt het sperma van je man ook met meer kracht. Het spuit dan echt je baarmoeder in, om het even plat te zeggen. Heb het geprobeerd, was erg fijn (niet in mn vruchtbare periode, dus weet of het heeft geholpen om zwanger te worden). Ga beiden manieren eens proberen deze maand en hopelijk over een paar weken goed nieuws!! :) |
| Vandaag @ 17:27 kristel | Ik heb deze methode uitgetest en ik ben ZWANGER!!! Net op het moment dat we verder gingen gaan omdat ik maar niet zwanger werd!!! YIPIEEEE!!! |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Zwanger worden met randjesfietsen