[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/05/2008 @ 14:41 | wij hebben een reis kado gekregen om in de grote vakantie voor 8 dagen naar mallorca te gaan nu zit ik met een paar vragen mijn twee oudste kinderen zijn vn mijn ex waar ik nooit mee getrouwd ben, ik heb het hoederecht over de kinderen en ze zijn dus ook bij mij ingeschreven. ik ben reeds op de gemeente geweest om hun witte identiteitskaartjes te gaan halen met pasfoto, maar nu vroeg ik mij af of ik nog toestemming moet hebben van men ex om ze mee te nemen? hij kijkt er al meer dan een jaar niet naar om, betaald geen alimentatie en doet niets van moeite om hun band te herstellen, we liggen al twee jaar in de rechtbank en het word telkens maar uitgesteld omdat hij zich niet aan de afspraken kan houden. Zijn er nog mensen die in deze situatie gezeten hebben? weet iemand hoe wat of waar! alvast bedankt |
| 28/06/2008 @ 18:55 Heidi | Hoihoi Ik ben al vaak op vakantie geweest met mijn dochter. En heb nooit toestemming gevraagd aan haar vader. Heb hem al 4 jaar niet gehoord of gezien dus waarom zou ik. Vertrek nu morgen ook op reis maar maak me toch een beetje ongerust om te vliegen tijdens de zwangerschap. Dat kan toch geen kwaad hoop ik hé???? Groetjes een ongeruste moeder ![]() |
| 15/07/2008 @ 12:37 kellytje ![]() | hier ook nog nooit "toestemming" gevraagd aan ex om op reis te gaan; hij hij ze trouwens nooit in vakanties, soms es een weekend... |
[Reageer]

op vakantie