< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Nieuw samengestelde gezinnen » op vakantie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
26/05/2008 @ 14:41

wij hebben een reis kado gekregen om in de grote vakantie voor 8 dagen naar mallorca te gaan

nu zit ik met een paar vragen

mijn twee oudste kinderen zijn vn mijn ex waar ik nooit mee getrouwd ben, ik heb het hoederecht over de kinderen en ze zijn dus ook bij mij ingeschreven. ik ben reeds op de gemeente geweest om hun witte identiteitskaartjes te gaan halen met pasfoto, maar nu vroeg ik mij af of ik nog toestemming moet hebben van men ex om ze mee te nemen?

hij kijkt er al meer dan een jaar niet naar om, betaald geen alimentatie en doet niets van moeite om hun band te herstellen, we liggen al twee jaar in de rechtbank en het word telkens maar uitgesteld omdat hij zich niet aan de afspraken kan houden.

Zijn er nog mensen die in deze situatie gezeten hebben? weet iemand hoe wat of waar!

alvast bedankt
Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 08:21
misuno

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Cindy,

Volgens mij gaat hij er niet van wakker liggen.
Het zal voor je kindjes super tof zijn om op reis te gaan.
Ik zou zeggen doe wat het beste is voor je kindjes en wat het beste aanvoelt voor jou. Wat niet weet, niet deert.

't Is ni echt een juridisch antwoord op je vraag maar daarvoor kan je best naar de wetswinkel bellen of gaan.

groetjes,

Mama & Daan Miles

Link naar deze reactie
28/05/2008 @ 15:34
nadine koolen

ja je kan gewoon op vacantie gaan
je hebt geen toestemming nodig omdat de kinderen op jou adres staan en je het hoederecht hebt
ik heb dit vroeger mee gemaakt
dus ga maar al genieten
fijne vacantie

groetjes nadine

Link naar deze reactie
02/06/2008 @ 11:06
minnie

Online Status Bekijk profiel
inderdaad als u kinderen op u adres staan mag je gewoon op vakantie het is alleen indien je pas terug bent na dat het zijn datum om de kinderen bij hem te hebben dat je iets moet vragen aan hem. nu vermits hij geen contact zoekt met de kinderen als ik het goed begrijp dan moet je u geen zorgen maken ga maar lekker op vakantie

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:55
Heidi

Online Status
Hoihoi

Ik ben al vaak op vakantie geweest met mijn dochter. En heb nooit toestemming gevraagd aan haar vader. Heb hem al 4 jaar niet gehoord of gezien dus waarom zou ik.

Vertrek nu morgen ook op reis maar maak me toch een beetje ongerust om te vliegen tijdens de zwangerschap. Dat kan toch geen kwaad hoop ik hé????

Groetjes een ongeruste moeder

Link naar deze reactie
15/07/2008 @ 12:37
kellytje

hier ook nog nooit "toestemming" gevraagd aan ex om op reis te gaan; hij hij ze trouwens nooit in vakanties, soms es een weekend...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]