volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/06/2008 @ 20:55 Janna | Hey, ik ben nog maar pril zwanger, maar ik merk ook aan mezelf dat ik veel korter ben dan anders. Kan precies veel minder verdragen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook (voor de rest nooit kwaaltjes gehad), en dit is toen verdwenen toen ik 3 maand zwanger was. Vanaf dan heb ik me de rest van de zwangerschap de gelukkigste vrouw op heel de aardbol gevoeld! Misschien is dit een kwaaltje dat verdwijnt rond 3 maand, of misschien kan het ook wel zijn omdat je die eerste maanden nog wat onzeker loopt en vanaf 3 maand wordt je wat geruster, hé. Ik wens je in ieder geval een heel mooie zwangerschap toe! Vele groetjes xxx ![]() |
| 16/06/2008 @ 22:00 BabyDragon001 | hey! alvast bedankt voor al jullie positieve reacties! vind dit echt lief van jullie! het gaat nu al iets beter voor de moment. en ook met de misselijkheid. die is aan't minderen al een geluk. hopelijk zijn we snel aan de drie maanden :-) ben nu momenteel al in mijn zevende week, dus nog eventjes volhouden. mijn vriend draait ondertussen ook al wat bij na het lezen van deze topic. daar heeft hij gezien da ik ni alleen ben op de wereld die mij soms zo ellendig voelt. x |
| 16/06/2008 @ 22:05 Dais vanuit USA | Hier nog iemand! Ben zo gauw van streek en boos. Vind mezelf ook niet leuk zo maar mijn vriend kan er goed mee om gaan. Hij maakt dit elke maand een beetje mee en nu wat extra. Tja. Ik wil ook graag weer wat vrolijker zijn. Ik heb ook wat vaker negatieve gedachten in mijn hoofd. Je bent niet alleen hoor! |
| 17/06/2008 @ 10:50 FIREFLY | Ja, in de eerste paar weken was ik ook zooo humeurig, ik wist het ook van mezelf! Maar kon er niks aan doen. Mijn vriend vond het grappig en die ging het vaak uitlokken, wat ik alleen maar echt stom vond want dan was ik weer geirriteerd. Toen is dat weggegaan en nu sinds ongeveer 2 dagen heb ik last van emotionele huilbuien, dat ik me, eigenlijk om niks, verdrietig voel. Ach ja, dat zijn die hormonen he?! Neem aan dat dat ook weer over gaat?! Sterke nog! |
| 17/06/2008 @ 12:12 maris | ha ha geen zorgen Ik lees dit nu allemaal, en ik heb hetzelfde gehad. Ik was niet te genieten en in het begin had ik dus veel ruzie met mijn vriend. Nu had ik het boek van Cluun besteld van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en die heb ik gelijk aan mijn vriend gegeven om te lezen. Cluun beschrijft alles op een hele leuke manier. Mijn vriend vond het een super boek en vond alles heel herkenbaar. Ik ben nu 12 weken en ik voel me al een stuk beter en de vervelende stemmingswisselingen worden al minder, dus kop op! |
| 17/06/2008 @ 20:45 Anne | Hey allen, Heb ik ook, zelf zo erg dat ik midden in de nacht mn man wakker maak omdat ie vergeten is te stofzuigen!! En dan heeel boos wordt Schaam Schaam ![]() XXX |
| 17/06/2008 @ 20:54 Barbara | Hahaha, die is echt heel grappig! 's nachts je man wakker maken.. hihi. Ik denk dat die van mij voor 9 maanden naar de bank zou verhuizen als ik dat grapje zou uithalen! Ik heb zelf ook last van die nare buien, maar merk dat ik het alleen op mijn man afreageer en verder tegen iedereen poeslief ben (en ook soms wel wat kort tegen mijn ouders aan de telefoon). Hebben jullie dat ook? Groetjes, Barbara |
| 17/06/2008 @ 21:23 Janna | Hey, mijn stemminswisselingen beteren er hier niet op! Ben ik vandaag toch wel mijn portemonee kwijt geraakt, zeker! ![]() Zou de ene moment kunnen wenen, en dan ook weer zo kwaad! Niet alleen voor dat geld, want er zat wel wat in, maar die persoonlijke dingen, zoals mijn dochtertje haar eerste pasje, en haar eerste pasfoto'kes, enz... Ach ja, mag er niet aan denken en me niet te druk maken. Moet denken aan dat kleine leventje in me, hé. Ik hoop vlug een paar weekjes verder te zijn. Alé, hopelijk gaat het vlug bij iedereen wat beter met die hormonen, hé! Een mooie zwangerschap gewenst aan iedereen xxx Vele groetjes xxx ![]() |
| 17/06/2008 @ 23:07 | hihi, herken mezelf in al die reacties ![]() eigenlijk raar he, dat een zwangerschap zoveel met een vrouw doet. zou een man dit overleven moest hij het zelf meemaken? ik denk van niet! ![]() we komen er allemaal wel doorheen! veel geniet van die bolle buikjes! x |
| 18/06/2008 @ 18:18 Dais vanuit USA | Nog zo'n "leuk" moment: Gisteravond in bed waren we wat aan kletsen en geinen en mijn vriend zei wat heb je toch een mooi bol buikje. Ik flipte helemaal. Terwijl ik er zelf ook trots op ben. Kijk naar jezelf zei ik en bla bla bla en toen moest ik huilen. Daarna weer lachen. En het stomme is ik weet dat ik vreemd reageer maar kan er niets aan doen. Ik ben altijd dol op mijn vriend (uiteraard) en kan veel van hem hebben maar nu dus helemaal niets. Hij doet alles verkeerd. Heel zielig. |
volgende pagina >

zijn jullie ook zo humeurig?

timara

XXX