< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zijn jullie ook zo humeurig?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zijn jullie ook zo humeurig?
14/06/2008 @ 20:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Sinds dat ik zwanger ben, heb ik last van humeurschommelingen. Alsook kan ik meteen beginnen wenen als ik wil. Mijn vriend snapt dit niet en zegt dat als dit zo de komende 7 maanden nog doorgaat, we misschien uit elkaar zijn tegen dat de baby er is! Natuurlijk weet ik dat hij dit niet meent, maar het is niet leuk om aan te horen!
Voel me super slap en slorp gewoon mijn vriend zijn aandacht op...
Nu wou ik eens vragen of ik alleen ben op de hele wereld die zo is geworden of is dit normaal? En wat kan ik eraan doen?

Vroeger was ik anders... maar nu soms herken ik mezelf niet meer.

Hopelijk krijg ik enkele reacties van jullie.

x

[Laatst gewijzigd door BabyDragon001 - 14/06/2008 @ 20:41] - Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 20:55
Janna

Online Status
Hey,

ik ben nog maar pril zwanger, maar ik merk ook aan mezelf dat ik veel korter ben dan anders. Kan precies veel minder verdragen.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit ook (voor de rest nooit kwaaltjes gehad), en dit is toen verdwenen toen ik 3 maand zwanger was. Vanaf dan heb ik me de rest van de zwangerschap de gelukkigste vrouw op heel de aardbol gevoeld!
Misschien is dit een kwaaltje dat verdwijnt rond 3 maand, of misschien kan het ook wel zijn omdat je die eerste maanden nog wat onzeker loopt en vanaf 3 maand wordt je wat geruster, hé.

Ik wens je in ieder geval een heel mooie zwangerschap toe!

Vele groetjes xxx

Link naar deze reactie
14/06/2008 @ 21:03
timara

hey
hihihi nou meid maak je borst dan maar nat want je hebt ook nog een jaar ontzwangeren.
Dit is mij dere zwangerschap en ja ben weer lekker labiel.
Geef niks hoor, hoort er allemaal bij geef je er maar aan toe dan wort het iets makelijker
Geniet maar heerlijk van jullie zwangerschap.
timara

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 09:51
Jedi

Online Status Stuur bericht
Zwanger of niet zwanger, die hormonen blijven parten spelen vrees ik.
Je krijgt in je zwangerschap, vooral in het tweede trimester, ook veel pieken. Omdat je je beter in je vel voelt, de kwaaltjes zijn verdwenen en de kleine beweegt regelmatig en maakt je blij. Ook daalt het zwangerschapshormoon in deze periode, waardoor je minder last zult hebben van die stemmingswisselingen. Maar wanneer je bevallingsdatum nadert krijg je weer een opstoot en waarschijnlijk spelen de zenuwen dan ook parten. Wij hebben er ook last van hoor. Mn man weet dat door de zwangerschap komt en laat me gewoon doen wanneer ik nors ben en troost me wanneer ik verdrietig ben. Hij lacht mee wanneer ik vrolijk ben. In de eerste paar weken was hij zelfs ook misselijk af en toe! Raar he
In ieder geval, je kan je frustraties altijd hier van je afschrijven.
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap

Link naar deze reactie
15/06/2008 @ 16:09

Online Status Bekijk profiel
hey ,

ik versta je volledig, ik ben ook zo ...
kom er zelf soms zot van, maar kan er gewon niet aan doen .
mijn vriend snapt het ook niet zo goed hoor, nuja, dat zullen dan wel de mannen zijn zeker , kzeg dan altijd, neem het anders eens over voor een weekje ;)

nog een duwtje en kben er, maar wordt nu toch behoorlijk lastig hoor !

veel succes in ieder geval !
x x x

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 13:17
Joyce1982

ik heb er ook last van.... bij mijn eerste zwangerschap had ik erger als nu, maar ik kan ieder minuut van de dag ontploffen..

jammer dat je vriend je daarin niet steunt... het is van te voren bekend dat vrouwen wat shagerijniger worden.....

de eerste 3 maanden zijn het ergste.. daarna word het minder... de eerste 3 maanden zijn gewoon niet het leuktste.. je lichaam krijgt ineens een hormoon in zijn lichaam, en moet dat nog even een plaatsje geven.. en zodra dat gebuerd is, gaat het allemaal wat makkelijker...

succes

[Laatst gewijzigd door Joyce1982 - 16/06/2008 @ 13:19] - Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 22:00
BabyDragon001

hey!

alvast bedankt voor al jullie positieve reacties!
vind dit echt lief van jullie!

het gaat nu al iets beter voor de moment. en ook met de misselijkheid.
die is aan't minderen al een geluk.

hopelijk zijn we snel aan de drie maanden :-)
ben nu momenteel al in mijn zevende week, dus nog eventjes volhouden.

mijn vriend draait ondertussen ook al wat bij na het lezen van deze topic. daar heeft hij gezien da ik ni alleen ben op de wereld die mij soms zo ellendig voelt.

x
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 22:05
Dais vanuit USA

Hier nog iemand!

Ben zo gauw van streek en boos. Vind mezelf ook niet leuk zo maar mijn vriend kan er goed mee om gaan. Hij maakt dit elke maand een beetje mee en nu wat extra. Tja.

Ik wil ook graag weer wat vrolijker zijn. Ik heb ook wat vaker negatieve gedachten in mijn hoofd.

Je bent niet alleen hoor!
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 10:50
FIREFLY

Online Status
Ja, in de eerste paar weken was ik ook zooo humeurig, ik wist het ook van mezelf! Maar kon er niks aan doen. Mijn vriend vond het grappig en die ging het vaak uitlokken, wat ik alleen maar echt stom vond want dan was ik weer geirriteerd.
Toen is dat weggegaan en nu sinds ongeveer 2 dagen heb ik last van emotionele huilbuien, dat ik me, eigenlijk om niks, verdrietig voel.
Ach ja, dat zijn die hormonen he?!
Neem aan dat dat ook weer over gaat?!
Sterke nog!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 12:12
maris

Online Status
ha ha geen zorgen
Ik lees dit nu allemaal, en ik heb hetzelfde gehad. Ik was niet te genieten en in het begin had ik dus veel ruzie met mijn vriend. Nu had ik het boek van Cluun besteld van Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt en die heb ik gelijk aan mijn vriend gegeven om te lezen. Cluun beschrijft alles op een hele leuke manier. Mijn vriend vond het een super boek en vond alles heel herkenbaar. Ik ben nu 12 weken en ik voel me al een stuk beter en de vervelende stemmingswisselingen worden al minder, dus kop op!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 19:43
erika

dag meiden! ik heb er ook veel meer last van dan bij mijn eerste zs! tergste is dat ik het op het moment zelf besef, maar er niets kan aan doen! ik blijf verder piekeren, of verder zagen of klagen.. als merk ik dat het precies toch al weer wat geminderd is! hooooop ik toch voor mijn lieve vriend!

en babydragon, je vriend meent het vast niet, maar hij zat misschien ook opt eind van zijn latijn.. dikke knuffel alvast!

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 20:45
Anne

Hey allen,

Heb ik ook, zelf zo erg dat ik midden in de nacht mn man wakker maak omdat ie vergeten is te stofzuigen!! En dan heeel boos wordt Schaam Schaam

XXX
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 20:54
Barbara

Hahaha, die is echt heel grappig! 's nachts je man wakker maken.. hihi. Ik denk dat die van mij voor 9 maanden naar de bank zou verhuizen als ik dat grapje zou uithalen!

Ik heb zelf ook last van die nare buien, maar merk dat ik het alleen op mijn man afreageer en verder tegen iedereen poeslief ben (en ook soms wel wat kort tegen mijn ouders aan de telefoon).

Hebben jullie dat ook?

Groetjes,
Barbara
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:23
Janna

Online Status
Hey,

mijn stemminswisselingen beteren er hier niet op! Ben ik vandaag toch wel mijn portemonee kwijt geraakt, zeker!
Zou de ene moment kunnen wenen, en dan ook weer zo kwaad! Niet alleen voor dat geld, want er zat wel wat in, maar die persoonlijke dingen, zoals mijn dochtertje haar eerste pasje, en haar eerste pasfoto'kes, enz...
Ach ja, mag er niet aan denken en me niet te druk maken. Moet denken aan dat kleine leventje in me, hé.
Ik hoop vlug een paar weekjes verder te zijn.

Alé, hopelijk gaat het vlug bij iedereen wat beter met die hormonen, hé! Een mooie zwangerschap gewenst aan iedereen xxx

Vele groetjes xxx

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 23:07

hihi, herken mezelf in al die reacties
eigenlijk raar he, dat een zwangerschap zoveel met een vrouw doet.
zou een man dit overleven moest hij het zelf meemaken? ik denk van niet!

we komen er allemaal wel doorheen!

veel geniet van die bolle buikjes!

x
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 23:47
snoopytje

hey allemaal

ik heb die buien ook maar moet zeggen
mijn ventje steunt me door dun en "dik"...
door moeilijke zwangerschap brengt hij me alles op mijn
schootje en o wee als ik zelf iets zou durven nemen..
ik kan zeggen heb een vent uit de duizend!!!!!!

grtz
snoopytje

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:03
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
hey dames

nou de hormonen zijn hier ook flink aanwezig.. had voor die tijd al last van stemmingswisselingen maar het is nou op en top!! mijn man hoeft alleen maar te vragen wat we gaan eten.. dan ontplof ik zowat.. Wat weet ik ervan.. zoek het zelf eens uit.. bla bla bla.. ik weet dat ik het doe.. maar heb het niet in de hand helaas.. dus als alle hormonen weer normaal zijn moet ik maar eens wat liefs voor hem halen denk ik

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 18:18
Dais vanuit USA

Nog zo'n "leuk" moment:
Gisteravond in bed waren we wat aan kletsen en geinen en mijn vriend zei wat heb je toch een mooi bol buikje. Ik flipte helemaal. Terwijl ik er zelf ook trots op ben. Kijk naar jezelf zei ik en bla bla bla en toen moest ik huilen. Daarna weer lachen. En het stomme is ik weet dat ik vreemd reageer maar kan er niets aan doen.

Ik ben altijd dol op mijn vriend (uiteraard) en kan veel van hem hebben maar nu dus helemaal niets. Hij doet alles verkeerd. Heel zielig.
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:47
erika

hihi, ook dat herken ik!
mijn vriend zei vorige week: amai, je ziet het wel al goe é je buikje!(tis ook echt zo hoor, mijn buikje heeft de tijd niet gehad om weg te gaan..) en boos dat ik was! beledigd!

zeg , hebben jullie ook zo van die vreetbuien?? ik heb veeeeeeeel meer goestingskes dan van bij Daan! maar wel gezonde dingen hoor, (en heeeeeeeeeel soms es ongezonde! zoals big mac en zo) maar over t algemeen vis en fruit.. (wel maar van smiddags, want tot smiddags ben ik misselijk en moet ik overgeven..) maar alli, tging over de hormonen é.. hihi

dikke knuf!

Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 19:59
Dais

Ik eet altijd veel en nu kan ik veel minder eten ik ben zo misselijk en de geur van alles doet me kokhalzen.

Ik zit hier in Amerika Frasier te kijken op tv en begon net keihard te huilen omdat iemand in het ziekenlag lag. Jeetje. Moet er wel om lachen maar ben zo zwaar op de hand nu.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >