< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » zijn jullie ook zo humeurig?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
zijn jullie ook zo humeurig?
18/06/2008 @ 21:37
Mandy

Online Status
He die meiden, ook ik heb een erg kort lontje.. Heb hier vooral 's avonds last van. Vervelend want ben eigenlijk nooit chagie, maar goed het zullen de hormonen wel zijn.. Jullie ook sterkte, liefs Mandy

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 16:45
tammie 32

Online Status Bekijk profiel
hoi
geloof me ik dacht dat het zou beteren maar dat is voor 2 dagen ofzo en dan heb ik het weer.
het is echt een ramp en als ze dan zeggen ( amai die heeft zeker last van haar hormonen) dan krijg ik het helemaal en roep ik steek het niet steeds op die hormonen.
Daarna denk ik dan ja eigenlijk ligt het aan mij maar geef dat niet toe he
veel succes iedereen
xxxxxxxxx tammie en

[Laatst gewijzigd door tammie 32 - 19/06/2008 @ 16:46] - Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 16:53

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hihi en die manne maar afzien

Link naar deze reactie
19/06/2008 @ 17:04
Daphne

ik heb de 1 ste 3 maanden een rot humeur gehad kon niets verdragen vond dat iedereen belachelijk deed. al een geluk dat ik wist dat het aan mij lag na 3 maanden ging het dus beter en een maand voor de bevalling heeft het ook weer even de kop opgestoken maar niet zo erg.
betert wel je kan er toch niet aan doen

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 20:33
Martine

Ben ik blij dat ik niet de enige ben.. Ben savonds echt vaak niet te genieten, en niet eens echt sjacherijnig, maar heb gewoon geen zin waar dan ook in.. En da's niet leuk en zeker niet zoals ik ben... nog effe 3 weekjes volhouden dan maar

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 21:51

Ik merk dat ik nu heel veel aandacht opslorp van mijn vriend.
Tot zijn grote teleurstelling hehe.

Hoop da da snel gedaan is ze want amai!

x

Link naar deze reactie
09/07/2008 @ 22:34
Martine

Het gaat bij mij langzaam wat beter.. vermoed dat het ergste achter de rug is. Alleen vaak nog emotioneel als ik kindjes enzo zie

Link naar deze reactie
10/07/2008 @ 23:31

Ik heb gemerkt dat ik sinds ik die speciale voedingssupplementen van de gyn gekregen heb, dat ik sinds dien kalmer ben. In alles.

Ben ongeloofelijk aan't genieten van zwanger te zijn...
Wat vriendlief doet of ni doet, probeer me er zo weinig mogelijk van aan te trekken...

Leef op mijn wolkje van nog 7maand met mij en mijn beebje. Niemand anders toegelaten op die wolk

x

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 01:06

hey,

ik heb vandaag ook eens zo een dag vol weenhormonen gehad. bij het minste wat mijn vriend deed ofzo begon ik te wenen. en hij deed helemaal niks verkeerd. en zeker toen mijn zoontje van vier afkwam met een tekening en dan nog zei van mama i love you toen was het een echte waterval.
groetjes,
sarah

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 12:36
Martine

Ik ging een week of 2 geleden huilen, en toen mijn lief me vroeg waarom, kwam er alleen uit " ik weeeheeet het niet".. En blerren, nou zeg... Ik kon ook niet meer stoppen.. Nu valt het wel mee, nog wel wat emotioneler dan normaal, maar niet meer zo nukkig.

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 14:18
Caroline

Bij het minste wat er op het nieuws komt en een beetje zielig is moet ik slikken en opwellende tranen verdringen, zeker als het om kindjes gaat. Ik wil niet dat iemand ziet dat ik om de haverklap om iets pietluttig bijna begin te snotteren. Pfoe, hoop dat ik snel weer mijn oude zelf ben
Have a nice weekend!

Link naar deze reactie
11/07/2008 @ 18:43
Dais

Hi meiden,

het stomme is dat ik eerst heel humeurig was en nu moet ik steeds lachen om alles. Ik ben moe en misselijk maar ik moet alleen maar lachen. Die hormonen doen rare dingen met een mens.

ps. ik huil ook om alles hoor.

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 08:13

Hey girls,

Ik lach nu ook om alles. Vind alles grappig
Zelfs al vinden anderen dat het gewoon is ofzo hihi...
Dan moet je ze zien kijken allemaal naar mij!

Ale, have a nice day!

x
Link naar deze reactie
18/07/2008 @ 15:45
erika

hey ladies..

Hier gaat het echt in volle pieken omhoog en omlaag.. de ene dag vind ik alles ok, en super en zo, en de andere dag ween ik ganse dag omdat ik met mezelf geen weg weet..
traarste vind ik dat er in twee kort opeenvolgende zs zoveel verschil kan zitten! echt helemaal anders!

prettig weekend iedereen!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]