< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Wie ook bezig met cryo-poging, of wie succes hiermee
16/06/2008 @ 19:36
Leentje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag meiden en lotgenootjes...

hier vorige dinsdag weer een TP gehad van mijn schijnbaar onuitputtelijke voorraad cryo's... deze keer hebben ze het alletwee overleefd, en ik heb er een goed gevoel bij... volgende week maandag mag ik bloed laten nemen, maar als ik zondag nog niet ongesteld ben zal ik dan al een testje bovenhalen...
Hoe is het met de andere dames hier?

Groetjes en veel succes...
Leentje
Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 13:03
Nathie

Hey Leentje,

Hebben ze 2 cryo's teruggeplaatst?
Veel succes!

Groeten,
Nathie
Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:57
watervrouw

@ Leentje, suc6 he en zal duimen

Ik heb vandaag een TP gehad van 2 emmybro's. Een 4-cellige en een 7-cellige op dag 3. Ben eens benieuwd.

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 13:42
Malky

hoi meiden,

hier gaan we ook starten met onze eerste cryo-poging!
ben vandaag ongesteld geworden en ga dus dadelijk eens naar ghb bellen hoe we nu verder gaan.
na 6x IUI en 2 IVF/ICSI , helaas zonder resultaat hebben we nu 9 cryo'tjes in de vriezer
we weten ook al dat we er 2 teruggeplaats krijgen als ze de ontdooiing overleven.

ik lees dat er hier toch al enkele meiden zijn die zwanger geworden zijn van een cryo, en voor de andere meiden hoop ik natuurlijk dat jullie snel mogen volgen en ik ook :-)

tegenwoordig heb je toch al evenveel kans met een cryo-poging als met een verse poging dus ik geloof er alvast in!

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 18:28
Leentje

Weeral mislukt....
maar ik begin het gewoon te worden....
Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:38
Malky

oh leentje, dikke knuffel hoor!! en tis vreemd maar soms heb ik ook het gevoel dat het begint te wennen telkens weer die teleurstelling, ik hoop dat je volgende poging wel mag lukken!!!
hebben jullie nog cryo's?? weet je al wanneer je een volgende poging onderneemt?
waar zijn jullie in behandeling, kan er overgelezen hebben hoor

groetjes

Link naar deze reactie
25/06/2008 @ 22:21
watervrouw

Hoikes,

Ik ben ook in behandeling GHB ism Diest. Ik heb al 3 verse pogingen en 1cryo achter de rug. Van de 2de verse poging was ik zwanger. Zit momenteel in de wachtperiode van de 2de cryo.

het begint spannend te worden. Sinds vandaag heb ik enorm gevoelige tepels en ook steekjes in mijn onderbuik. Gisteravond had ik hoofdpijn. Maar... bij vorige pogingen had ik ook gevoelige tepels maar dan was het waarschijnlijk van de Demestril/Utrogestan/Progynova. Nu is het een poging in de natuurlijke cyclus en moet ik totaal geen bollekes opsteken of plakkers plakken, dus daar kan het niet van zijn.
Ik probeer mijn kop niet zot te maken want heb zo al verschillende malen met mijn hoofd tegen de muur gebotst maar toch heb ik nog wel hoop...nog 7 dagen te gaan...

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 09:44
Malky

watervrouw, oh nog 7 daagjes geduld, ik ga hoor!!
hier ook een cryo-poging in een natuurlijke cyclus, is men eerste cryo-poging dus weet eigenlijk niet goed wat ik allemaal mag verwachten, ik dacht dat ik wel nog utrogestan en dermestril moest gebruiken maar dat hoeft dan niet in een natuurlijke cyclus??

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]