[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 08:42 k'tje | Hey, als je echt veel tijd hebt (ik wil zeggen, als je bijvoorbeeld zoals Emmeke een hele week thuis bent), dan denk ik dat de manier van Emmeke helemaal niet slecht is. Hou wel rekening met de temperatuur en de ondergrond. Met een blote poep op stenen gaan zitten, kan een blaasontsteking geven. Wat ik gedaan heb, is in het begin op vaste tijdstippen op potje zetten. Bij het wakker worden 's morgens Voor het dutje 's middags Na het dutje Voor het slapengaan. Zo leerde ze het potje toch al kennen. Tussendoor deed ze wel nog een pampertje aan, want ik was zwanger en had platte rust voorgeschreven gekregen. Kon dus echt niet elke 5min plasjes gaan opkuisen. Na de bevalling (toen was m'n dochtertje 2j2m) hebben we de pamper dan uitgelaten. Ondertussen is ze 3j en ook 's nachts droog. ![]() K'tje |
| 27/06/2008 @ 15:03 jess | Hoi Kelleke, Wat knap al van jouw zoontje! Ik denk dat als hij plast op het potje, ik hem wel zijn luier uit zou laten. Poepen geeft hij zelf aan dus dan kun je hem toch ook meteen op het potje of de w.c zetten? Onze dochter is nu 22 maanden en heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast. Ik was supertrots! En heb haar meteen een sticker gegeven daar was ze erg blij mee. Nu vraag ik me af, wat kun je ze dan het beste aan doen? Ik ga haar buiten als het lekker weer is gewoon in haar blootje rond laten lopen,maar binnen? Een luierbroekje? Wat is het handigste? |
| 27/06/2008 @ 19:58 wondertje | Mijn zoontje is 17 maanden. Als ik naar het toilet ga, komt hij meestal mee en leg ik hem uit wat mama aan het doen is. Ik heb de indruk dat hij meer en meer aan zijn piemeltje komt. zou dit een voorteken kunnen zijn dat hij begint te beseffen dat hij pipi doet? Zelf kan hij nog niet veel woordjes dus uitleggen zal moeilijk zijn. En welk potje gebruiken jullie? die ouderwetse potjes of eentje met een dekseltje? Ik heb op de geboortelijst van mijn tweede een potje gezet voor mijn zoontje. Dit is eentje met een dekseltje. |
[Reageer]

zindelijkheidstraining wie heeft er tips

maarja ik denk dan zal wel komen.

Als ze het goed onder de knie hebben, dan bouw je dat gewoon een beetje af. Als ze nu niet zelf achter een sticker vraagt, zeg ik er zelf ook niets van. Zo heeft ze vandaag maar 1tje geplakt eigenlijk.