Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/06/2008 @ 16:41 Sarah | Flairtje meis toch. Ik ben er gewoon even helemaal van slag van, ik lees het nu pas. Ik hoop zo voor je dat ze je gerust kunnen stellen in Leuven en dat de gyn. helemaal geen gelijk had. Je hoort heel vaak van een (behoorlijke) bloeding bij een tweeling. Ik hoop echt voor je dat het iets onschuldigs is. Ik wens jou en je man heel veel sterkte deze dagen ![]() |
| 25/06/2008 @ 16:50 thrallgi ![]() | Flairtje, ik hoop zo dat het vals alarm was, dikke ![]() ![]() ![]() |
| 26/06/2008 @ 17:17 thrallgi ![]() | flairtje, ik huil met jullie mee![]() |
| 26/06/2008 @ 20:01 Sarah | Flairtje en man heel heel veel sterkte om dit te dragen. Ik heb er net als de anderen geen woorden voor. Maar ben verdrietig dat jullie dit (opnieuw) moeten dragen. Ik hoop voor jullie dat jullie er samen over kunnen praten en dat je heel veel steun krijgt van je omgeving. Meis heel veel sterkte ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam

. Ik begrijp dat je nu je banner even weg doet. Ik zou er zelf ook volledig zot van worden. Geraak je al een beetje beter gewend aan het idee van je werk?
klussen maar!!!

Ik heb mijn banner verwijderd want die klopte volgens mij toch niet, dat gekke ding 
Hopelijk krijg ik snel positief nieuws voor een parttime job!
ANOU hopelijk krijg je toch nog positief nieuws
sprint naar WC. Overgegen, mottig, misselijk. Ben dan maar terug in mijn bed gekropen.