[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 24/06/2008 @ 14:23 Inke | Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er mensen zijn met dezelfde ervaring als ik en wat er bij jullie uiteindelijk gebeurde? Ik heb gisteren eerste echo gehad op 8 weken en 3 dagen. De gynaecoloog zei: 'Deze zwangerschap is begonnen als tweelingzwangerschap, maar ik zie maar 1 kloppend hartje'. Het andere vruchtje had geen kloppend hartje... Mijn vraag is nu of iemand hiermee ervaring heeft en wat er vervolgens gebeurde: - is het andere hartje alsnog gaan kloppen (of pas later ontdekt)? - heb je uiteindelijk 1 gezond kindje gekregen en is de andere afgestoten? - is het andere vruchtje uiteindelijk ook gestorven? Help, ik ben erg onzeker! Gek genoeg wilde ik nooit een tweeling en nu ben ik toch verdrietig omdat er 1 niet ok was... Misschien komt dit ook omdat ik in februari ook al een miskraam had rond ongeveer dezelfde tijd. Ben nu dus erg ongerust ook voor het andere vruchtje! Hoop dat iemand ervaring kan delen! Groetjes, Inke |
| 26/06/2008 @ 10:18 Inke | Dankjewel voor je reactie Barbara! Ja, mijn gyn zei ook dat ze het vroeger eigenlijk niet eens wisten als het er 2 waren geweest en er maar 1 kindje geboren werd. Het komt omdat er tegenwoordig al heel vroeg echo's gemaakt kunnen worden, waardoor ze het zien. Anders zou je het nooit weten. Zou eigenlijk wel makkelijker zijn :) Bij jou blijven vast allebei de hartjes heel hard doorkloppen! Ik weet niet hoe ver je bent, maar als je al 2 kloppende hartjes gezien of gehoord hebt, dan komt het vast helemaal goed! Geniet van je zwangerschap!! Groetjes, Inke |
| 26/06/2008 @ 10:20 Inke | Oeps, ik zie nu dat je 11 weken bent... Niet goed gelezen in eeste instantie! Nogmaals bedankt voor je reactie. Ga ook eens verder lezen op internet over dit onderwerp! |
| 18/08/2008 @ 21:22 lollie ![]() | Hey Inke, Ook ik heb dit nieuws vandaag te horen gekregen bij de gyn. Hoe gaat het nu ondertussen met jou? Groetjes Lollie |
[Reageer]

Zwanger van tweeling, slechts 1 kloppend hartje