< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » FAKE!!!!!!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/06/2008 @ 10:50
Kristel

Online Status Stuur bericht
Oh ik twijfel of het wel een goed idee is om die mensen te gaan opsporen. Ik kan enkel voor mezelf spreken maar ik zou enorm gekwetst en verdrietig zijn moest ik er achter komen dat "mijn prematuur beebje" zo misbruikt is geweest op het internet. Moeten we deze mensen echt nog nog meer verdriet doen "wat niet weet niet deert". Wat niet wegneemt dat ik je goede bedoelingen snap hoor. Ik hoop dat Eva en Dieke deze maya kunnen verbannen.

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 10:55
mupke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
gewoon ziekelijk!!!!!!!
Geen verdere woorden voor.....

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:21
ENGELMAMA

ik heb zonet mijn fotootje van ons dochtertje van mijn profiel gehaald, want ik wil er niet aan denken dat plots ons anoutje gebruikt wordt voor een sensatieverhaaltje.

en MAYA volgens mij ben je echt ziekelijk gestoord.
wie durft er nu een foto en het verhaal van een ander kindje gebruiken?? om aandacht te krijgen (want dat is het volgens mij. (een echte aandachtzoeker)

als engelmama doet dat enorm veel pijn om dit hier allemaal te lezen.
want het verliezen van een kindje is denk ik één van de ergste dingen wat een vrouw kan meemaken en ik wens het aan niemand.

[Laatst gewijzigd door ENGELMAMA - 20/06/2008 @ 16:22] - Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:22
San

Ik ben niet zeker, maar is dat geen foto van dat meisje dat geboren was in Spanje? (Op 23 weken geloof ik, extreem prematuur). Die ouders hebben een website met foto's en zo. Ik hoop echt dat ik fout ben, maar die foto komt mij wel vaag bekend voor.

Heel veel moed aan alle ECHTE engelenmama's die weer eens zo'n belachelijke stoot moeten meemaken van iemand die niet weet wat het is om echt verdriet te hebben. Ik heb zelf 2 miskramen meegemaakt en was daar al van ondersteboven, dus kan me niet eens voorstellen wat het moet zijn om zoveel verdriet mee te maken.

[Laatst gewijzigd door San - 20/06/2008 @ 16:24] - Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 16:33

Het premauurtje dat jij bedoelt is Lara..
En het zijn geen foto's van haar want ik kan Lara's foto's bekijken...
En de mama van Lara heeft donker haar en de vrouw op die foto's van "RUNE" heeft blonde haren en dat kindje is in maastricht geboren...

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 21:58
cindy

Maya...wat triest dat je op deze manier de aandacht wil trekken.
Hebben wij dan nog niet genoeg verdriet denk je?!

Link naar deze reactie
20/06/2008 @ 23:04
LaraLien

Het is al niet Lara...
ik heb ook toestemming tot haar foto's!
En gelukkig is Lara na een serieus lang gevecht thuis!

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 15:35
latifa

Online Status Stuur bericht
grrr
dit is echt om miselijk van te worden ik begrijp niet dat iemand zo iets kan doen ...ik vind het al echt moedig dat alle mama's die een engeltje hebben hun verhaal delen en hun verdriet en dat er dan zo iemand een verhaal verzint voor aandacht te krijgen maakt me enorm kwaad

voor alle mama's die een engeltje hebben

Link naar deze reactie
21/06/2008 @ 15:44
mei mama

hey,vindt het gewoon heel erg dat ze zoiets doet...heb zelf geen engeltje maar begrijp best wat dit met jullie doet.ziek is dat mens.sterkte aan alle engeltjesmama s en papa s(want die worden denk ik vaak over t hoofd gezien)xxx
Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:29
Alida53

Walgelijk wat ze gedaan heeft en zo ontzettend zielig. Als dit de manier is waarop je aandacht kan krijgen. Mijn maag draait om bij de gedachte alleen al. Ik hoop dat het schuldgevoel haar van binnenuit opvreet.

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:33
Alida53

Hoe ben je dit eigenlijk te weten gekomen?

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 20:37

normaal staat het hier al ergens vermeld dacht ik

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 17:08
yess

hoe erg pff.. vind het zo gemeen ook, waar halen mensen t gore lef vandaan om zoiets te doen, net of zo een gezin al niet genoeg te verwerken heeft en hun verdriet willen delen om er enigzins troost in te vinden

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]