Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/06/2008 @ 21:02 Tigris ![]() | Flairtje: Veel sterkte meid! Hopelijk krijg je volgende week toch nog een beetje goed nieuws. ![]() |
| 27/06/2008 @ 14:57 Sarah | @ Flairtje het laatste wat jij moet doen is je druk maken om een domper te zetten. Het is juist goed om erover te 'praten' (schrijven) het helpt je misschien om het een plekje te geven. Ik hoop zo voor jullie dat in iedergeval 1 kindje het mag overleven. Ik weet niet of het je troost maar ik ken verschillende mensen die 1 van de tweeling zijn verloren. En het andere kindje mocht blijven leven. Ik hoop voor jullie dat het zo mag zijn. Maar hoe dan ook dit blijven ontzettend zware weken. Heel veel sterkte Ik zou zo graag iets voor jullie willen doen. Maar we staan zo machteloos. Ik denk in iedergeval aan jullie en als je je verhaal kwijt moet, zijn we er voor je. |
| 30/06/2008 @ 15:03 thrallgi ![]() | Sorry Tigris, ik kan je niet helpen, ik let nl niet op mijn slijmverlies enzo, probeer het weg te denken .groetjes |
| 01/07/2008 @ 09:07 flairtje ![]() | Hey Jelena! Proficiat meid! Hopelijk kan je snel naar de huisarts! Groetjes Flairtje |
< vorige pagina | volgende pagina >

cyclus na miskraam
geven, natuurlijk.

Ik heb de ene nachtmerrie na de andere. En als ik wakker word kan ik niet meer slapen van het piekeren. Het helpt mij echt wel om hier één en ander van mij af te schrijven maar ja, de schrik zit er goed in hé.

, het zit hier goed op mijn longen. Gelukkig nog 1 half dagje te gaan (werk) en dan is het vakantie! Tijd om op adem te komen!
Ik hou nu mijn cyclus al 3 maand bij (slijmverlies, buikpijn, gevoelige (.)(.) ). Normaal zou ik deze keer volgens de gyn mijn eisprong gehad hebben op dag 14, en gisteren, 4 dagen later verlies ik een propje rauw eiwitachtig slijm. Dus als ik de vorige maanden bekijken, altijd een dag of 4 later dan mijn ei. Hebben jullie dat ook?
toch niet zo heeeeel lang
's Avonds natuurlijk doodop, maar het deed echt nog eens deugd! Vandaag weer gaan werken, maar pffff, dat voltijds is echt niks voor mij, dus toch nog verder zoeken!
moeten doorkomen, we zien wel, ik ga mij er niet in opjagen zoals vorige maand met mijn 9 dagen overtijd, we zien wel
. Ik heb echt het idee dat die banner ook een groot deel van mijn frustratie teweegbracht, dus het was een goede beslissing om die weg te halen.
, en heb eigenlijk juist een homeopathisch siroopje gekregen, want zie dat ik zwanger moest zijn . . .