[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2008 @ 19:46 thhhhs. | Ik weet even niet wat ik moet doen, dus plaats het hier maar. Ik ben 15 jaar en heb een vriend. Ik heb al een tijdje sex met hem. 3/2 week geleden kreeg ik zomaar in ene het gevoel dat ik zwanger was. Ik weet niet meer precies wanneer, maar het was tussen 2 en 3 weken in. Ik was net aan de pil gegaan, en heb dat 2 week en 2 dagen volgehouden. Daarna ben ik gestopt, omdat ik geen pil meer had. Om de tijd dat ik aan de pil begon, zou ik ongesteld moeten worden. Natuurlijk ben ik dat niet geworden, want was aan de pil gegaan... Ik ben donderdag met de pil gestopt, en wachtte af tot ik ongesteld zou worden. Vandaag (zondag) was ik het laat in de middag eindelijk geworden. Iig, dat dacht ik dan. Ik had een beetje buikpijn en een normale menstruatie. Ik had een tampon ingebracht (stomme details). Later kreeg ik hele erge pijn, zo'n pijn dat ik echt op de grond lag te janken en te gillen. De pijn had ik in m'n onderbuik. Echt heeel erg laag zat de pijn, en het hield maar niet op. En kon ook niet opstaan meer. Later heb ik het toch gedaan en kon nauwlijks meer lopen. Toch was ik naar de badkamer gegaan voor een parasetamol. Het hielp niet en de pijn was nogsteeds zo erg. Toen probeerde ik m'n tampon eruit te halen, heb er 20 minuten over gedaan omdat het zo'n zeer deed en ik moest de hele tijd janken. Na die 20 minuten was het me gelukt en haalde het eruit. Daarna kwam er iets uit, iets... ja, hoe kan ik het uitleggen. Stukken baarmoederwand ofzo? Het was iig geen slijm van een menstruatie en het was best groot. Het waren 2 stukken die aan mekaar zaten, en midden in zat een donker rozig/rodig ding. Het deed heeel erg zeer, maar de pijn verminderde wel na dat gebeuren. Ik weet nu niet of ik een miskraam heb gehad. Ik durf niet naar de dokter te gaan. Ik heb een foto ervan gemaakt en ik hoop dat jullie weten of het nou een miskraam of niet is. Ik had de hele tijd het gevoel dat ik zwanger was, echt zo raar. En die pijn was onverdragelijk. Bedankt voor de mensen die de tijd nemen om dit te lezen. Hier is de foto van wat eruit kwam, het is mischien vies, maar ik vraag me echt af wat dit nou precies is. Bedankt, de link: http://img211.imageshac...g211/4604/wsedfttt5.jpg Nogmaals bedankt voor de mensen die de tijd nemen om dit te lezen en ik hoop dat ik een antwoord op m'n vraag krijg, groetjes Marin. |
| 04/05/2008 @ 19:49 Bolleke | Hallo, Mocht ik van jou zijn, ik zou toch zeker eens naar gyneacoloog of dokter gaan! Ziet er niet goed uit. Of dit een miskraam is, weet ik niet. Ik weet wel dat dit toch wel iets raars is. Groeten! |
| 04/05/2008 @ 19:55 thhhhs. | Bedankt voor je reactie. Ik blijf nu wel doorbloeden, ik heb echt geen idee hoe het allemaal in elkaar zit. |
| 04/05/2008 @ 20:16 bolleke 1 | Zo vlug mogelijk afspraak maken zou ik zeggen.Dan weet je meer. Veel sterkte! |
| 04/05/2008 @ 20:20 vlokje ![]() | Ook geen idee wat het is, maar erg gezond ziet het er niet uit. Ga maar vlug naar de dokter! |
| 06/05/2008 @ 12:33 thhhhs. | Bedankt voor de mensen die gereageerd hebben. Ik denk dat ik wel ff naar de dokter ga, als dat lukt. Want ik wil zeker weten of het een miskraam is of niet, en als het een miskraam is wil ik niet onvruchtbaar worden of zelfs in eigen levensgevaar komen. Kus. |
| 06/05/2008 @ 12:44 Sarah | Hoi thhhhs Ik denk dat je wel een miskraam hebt gehad. Nu in ieder geval GEEN TAMPONS MEER GEBRUIKEN!!!!! Dit ivm infectie gevaar. Ik zou ook zo snel mogelijk contact opnemen met je huisarts of je gyneacoloog. Heel veel sterkte! ![]() |
| 06/05/2008 @ 12:47 jokske ![]() | oei, dat ziet er echt raar uit! laat naar je kijken meid! |
| 13/05/2008 @ 18:12 debo | Weet je al iets meer? het zag er niet goed uit hé. maar mssn toont het op de foto wel groter dan in het echt. |
| 26/06/2008 @ 22:46 | Hoi, Ik heb je stukje gelzen en je foto gezien op internet. Het ziet er wel uit als een miskraam en de verschijnselen van pijn die je hebt gehad lijken ook op die van een miskraam. Dat je niet kan op staan van de pijn en dat dat de pijn helemaal in de onderbuik zit. Hopelijk ben je al bij een gynocoloog geweest voor de zekerheid om te kijken er niks beschadigd is. en anders moet je wel naar een gynocoloog gaan, ook al vind je het eng. Heel veel sterkte en succes gewenst, ![]() ![]() met vriendelijke groetjes vivian ( kraamverzorgster, ben 20 jaar) |
| 27/06/2008 @ 15:10 Ink | Hai, En hoe gaat het nu? Weet je al wat het geweest is? Ik had van de week precies het zelfde en vraag mij ook af of ik een miskraam heb gehad... Groetjes |
| 29/06/2008 @ 01:11 Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe ![]() | Ben ook wel benieuwd, ziet er ni goe uit. |
| 30/06/2008 @ 01:06 lyke | ik denk toch ook in de richting van een miskraam(heb zelf al 4 kindjes verloren {(cry)} ). ik denk dat het zelfs echt een embryootje is. het hoofdje lijkt me links te zitten en het lijfje meer rechts dat stompje lijkt me de aanzet van een armpje. het kan wat kort door de bocht zijn maar dat was echt mijn eerste gedachte. laat iets horen! |
| 01/07/2008 @ 17:38 sofie | in elk geval naar de dokter of gyne gaan!!! En het is misschien niet zo makkelijk, maar zou je dit toch ook niet tegen je ouders vertellen? ik ben het ook eens met flairtje: wees voorzichtig en gebruik een condoom of iets anders! speel niet zomaar met een mensenleventje; een kindje is geen pop hoor! |
| 03/07/2008 @ 22:41 | Miskraam Hallo, de foto ziet er idd bloederig en een beetje vies uit. Ik ben momenteel ongewenst zwanger geraakt en ben 17 jaar. Ik heb het er met me vriend over gehad en heb het besluit genomen het niet te gaan houden. Al snel heb ik een afspraak gemaakt bij het Stimezo (Groningen), een Abortuskliniek. Daar aangekomen heb ik een gesprek gehad en hebben ze eerst met een Echoscopie gekeken of ik wel echt zwanger was. Ze zagen al heel duidelijk een vruchtzakje zitten. Mogelijk 3 weken zwanger Ong. Daarvoor was me verteld dat er 2 manieren van Abortus konden worden gedaan. Ik kon het laten Curreteren, (uit laten zuigen) of doormiddel van De Abortuspil. Dit is een meertal pillen die er voor zorgen dat je zwangerschap afbreekt en het vruchtje zal loslaten. Dat laatste (De Abortuspil) sprak mij wel aan. Het is ook een meer natuurlijkere manier. Ik heb Woensdag de eerste Pil gehad en had toen 's avonds thuis al een beetje last van een bruine afscheiding in mijn ondergoed. De volgende middag kreeg ik echt een goede heftige bloeding, met echt mooi rood bloed. 'Smiddags moest ik naar de wc en ik dacht ik hou het maar wat in de gaten. Maar toen zag ik dus dat er iets in de wc lag wat net lijkt op jou foto. Later vandaag had ik het weer maar toen zat dit in mijn maandverband. Het is heel kleverig en dik. Ik denk dat dit een vruchtzakje is. Er was mij ook duidelijk gemaakt dat dit eerder kon loskomen. Ook na de eerste pil (in mijn geval) Morgen ga ik er weer heen en vraag ik of ze weer een Echoscopie willen maken voor de zekerheid. Liefs Erica |
[Reageer]

Is dit een miskraam?