Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/06/2008 @ 08:05 Lieze | héy dames ik heb niets bijgelezen sorry en seves moet ik voortgaan. Hier al heel de week bezig met mijn nichtjes dochtertje, vorige week za op zo geboren. Het gaat helemaal niet goed met haar, nog steeds is ze in levensgevaar ... droevig allemaal. Tijdens haar zwschap was er sprake van een syndroom waarbij er iets scheelt in de hersenen waardoor de maag en darmen niet werken, en ze dus zou sterven na de geboorte. Er zijn op heel de wereld maar een 100tal mensen met dat syndroom. Maar verder in de zwschap sprak men van problemen met de blaas, iets veel minder ernstig ... Tot ze geboren werd, niet wilde eten, afviel en afviel ... Ze hebben dan een operatie gedaan: maag lag helemaal gekanteld, darmen ondersteboven ... al versteend ... ze hebben een stuk darm weggenomen, alles gespoeld en "juist" gestoken. De beademing is nu op minder gezet, net als de morfine, maag en darmen werken nog steeds niet ... is nog afwachten dus (kan door de morfine zijn) De komende uren zijn dus wel crusiaal. Hopelijk kan ik snel goed nieuws brengen! Sorry, ik ga het hierbij moeten laten, moet ons gaan klaarmaken en vertrekken, groetjes Lieze |
| 30/06/2008 @ 08:33 snuitje ![]() | Lieze, amai zeg... wat een trieste melding Ik duim ontzettend hard dat alles goedkomt met die kleine pruts ! 't is precies wel een vechtertje hé ! ![]() |
| 30/06/2008 @ 12:14 wendy ![]() | lieze,heel veel sterkte.ik denk aan jullie! ![]() ![]() ![]() groetjes,wendy |
| 02/07/2008 @ 08:06 Lieze | hallo gisteren verkoeling gezocht aan zee, maar niet echt gevonden, zelfs op het strand was het enorm warm. Maar de kindjes hebben ontzettend genoten van water en zand. Toen we naar huis gingen zijn ze allebei in de buggy in slaap gevallen! Van Lotte geen goed nieuws, dat met die vloeistof was mislukt, de dokters weten het niet meer, ze hopen, dat is het enige wat we kunnen doen. Maar ze is al verhuisd naar een kamertje alleen ... dat zegt genoeg hé. Viki, je niet teveel zorgen maken hoor, alles zal wel in orde zijn. Maar natuurlijk ga na die echo meer op je gemak zijn, das normaal hé. Wendy, pregnyl blijft zo'n 14dagen in je lichaam hoor. Daarom dat je dan pas mag testen want dat is puur zwangerschapshormoon. Hopelijk slaap je binnenkort weer wat beter, als het wat afkoelt! allé, wij gaan ons klaarmaken, Lars naar de onthaalmoeder, Flore naar de opvang en ikke naar school! groetjes, Lieze |
| 02/07/2008 @ 10:50 Lukaatje | Hallo, Wij gaan intussen beginnen aan de 5de ronde clomid. 1 - 2: 50 mg (geen reactie) 3 - 4: 100 mg (bij 3 reactie, bij 4 niets) 5: 150 mg Ik vroeg me af, moet ik deze 3 pilletjes samen innemen? Of mag ik ze spreiden over een dag. Kan spreiding de nevenwerking minderen? Alvast bedankt |
| 03/07/2008 @ 14:27 Lieze | effe tussendoor vanop school ... vandaag het geboortekaartje toegekregen van Lotte. Zo dubbel want de namiddag hebben de ouders een gesprek met de dokters en aangezien de lavementen niet gelukt zijn ... voel me hele triest nu Lieze |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

- dom van mij om daar nu pas naar te kijken, maar aangezien ik mij de afgelopen 10 maanden nooit daarop kon baseren kijk ik daar zo selectief niet meer naar haha

Ik duim ontzettend hard dat alles goedkomt met die kleine pruts ! 't is precies wel een vechtertje hé ! 
Hopelijk vind je aan de zee wat verkoeling en wat afleiding.
En je hebt gelijk hoor dat je later test. Dat geeft echt meer zekerheid. Ik wist het heel vroeg maar kon het pas geloven toen ik ongeveer 5 weken was omdat ik dan pas een deftige hcgwaarde had en eindelijk een duidelijke streep op de zwangerschapstest.