< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » 1e ronde IUI

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/05/2008 @ 07:21
kathy mortier

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

Mama-wanabe,

Mijn folikel was 19-20 cm en toen zeiden ze, je mag morgen terug voor de inseminatie en je moet geen prenyl spuiten. Ik dacht dat dat ongeveer de grote was dat ze sprong (ik heb wel geen clomid hoeven gebruiken).
Ik wist niet dat ze zo groot konden worden (ik wil je zeker niet ongerust maken hoor).
Volgens mij zal die dus elk moment springen..

Veel groeiende wondertjes toegewenst....

Lies,
Al wat over je teleurstelling heen...

Groetjese Kathy

Link naar deze reactie
06/06/2008 @ 16:30
Mama-wannabe

Vandaag ongesteld geworden...wat jammer! Meteen maar weer door voor de volgende ronde; receptje opgehaald in het ziekenhuis en zondag weer aan de Clomid...

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:06
Mama-wannabe

2e rond IUI: waar blijven de eitjes???
Ben nu bezig met de tweede ronde iui, heb clomid geslikt en heb gister de eerste echo gehad. Er is echter nog helemaal niks te zien...

Ook vind ik het heel raar dat mijn temp boven de 37 graden blijft, terwijl deze tijdens/na de menstruatie had moeten zakken, dat is niet gebeurd...

Dit maakt me allemaal ontzettend nerveus zeg pfff!

Morgen ga ik voor de 2e echo...ben benieuwd hopelijk is er dan wel iets te zien!

Liefs
mw

Link naar deze reactie
01/07/2008 @ 21:03
chantal

Hey meiden,

Kom bij jullie lekker binnenvallen!
Zal mij even voorstellen ben Chantal en 28 jaar, mijn mannetje en ik zijn al sinds mei 2006 bezig en helaas nog steeds zonder resultaat
We zijn ongeveer zo'n 8 maanden geleden de molen ingestapt en vanalles is er getest. Bloed getest zaadjes HSG onderzoek gehad ovulatietesten gehad en dat is gelukkig allemaal wel in orde.
Toen moesten we een samenlevingstest doen en wat bleek de zaadjes van mijn man lagen stil
Testen gedaan waarom dit is en nou heb ik een iets te hoge zuurgraad
En het zaad van mijn man is te plakkerig.
Ze wilden ons toch een half jaar naar huis sturen met het idee ach.. Komt vanzelf, na drie maanden ben ik weer terug gegaan en heb gezegd dat ik het op deze manier niet zie zitten en dat ik IUI wil.
Na een grote discussie heb ik toch gelukkig mijn zin gekregen.
Moet nu nog ongeveer drie weekjes wachten tot mijn NOD en dan kunnen wij eindelijk aan de slag Moet het wel met hormonen gaan doen en moet mijzelf gaan injecteren Dat vind ik wel heel erg spannend.
Wie heeft er nog meer IUI met hormonen die je zelf moet spuiten??
succes allemaal

Chantal
Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 02:24
Mama-wannabe

Even snel een updateje, deze week nog beroerder geweest van de clomid, vrijdag echo gehad en er zit nu, op cyclusdag 9, al een eitje van 14,5mm.

Ik kon vrijdagavond meteen starten met ovulatietesten. Mits er geen positieve test komt, zondagochtend weer een echo.

Ook heb ik het gehad over de clomid vandaag en ze zei dat clomid steeds zwaarder gaat werken (de bijwerkingen) en dat ik met mijn eigen gyn moet bespreken of ik over mag gaan op injecties. Wat wil het toeval? De echo van zondag wordt door mijn eigen gyn gedaan. Mooi, kan ik het er meteen over hebben want die clomid daar ben ik helemaal klaar mee...

Ben weinig online, heb een behoorlijk pittige ingreep aan mijn bovenkaak gehad (4 implantaten geplaatst en 2 tanden en 1 kies getrokken) deze week en heb er veel last van. Lag dus in de gyn-stoel met maar een half bovengebit. Voelt echt ellendig maar ja niets weerhoudt mij ervan om die echo te laten maken hoor!

Liefs voor jullie allen!
Als ik me wat beterderderderder voel, lees ik snel bij in jullie topics!

X

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 17:23
Mama-wannabe

Even snel:

eitje is nu 23mm, vanavond pregnyl-injectie en morgen of overmorgen inseminatie..! Yes!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:04
chantal

Succes mama-wannabee! Mijn duimen zullen voor je draaien
Link naar deze reactie
12/07/2008 @ 14:18
Lies

Hallo mammawannabe,

Ik heb gisteren ook mijn 2de iui poging achter de rug.
Heb vorige maand een maandje moeten overslaan omdat we op vakantie zijn geweest. Deze maand moesten we normaal ook overslaan omdat de dokter op congres was + het labo was dicht in het ziekenhuis!?
Ben dus naar life in leuven gegaan omdat ik geen zin had om nog langer te wachten. Heb deze maand 3 follikels in totaal: 2 van dezelfde grootte en 1 kleintje aan de andere kant. Heb spermastaal was van uitstekende kwaliteit deze keer dus we waren allebei heel opgelucht.
We hebben deze maand weer veel hoop, misschien wel te veel wat weer een enorme teleurstelling kan zijn.
Nu maar weer wachten en nog eens wachten.

Zal iets laten weten als ik iets meer weet

Veel succes aan iedereen hier
Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:31
Mama-wannabe

Lies,

hoe is het jou vergaan???

Ik ben weer ongesteld geworden en spuit nu Menopur.

Liefs
mw

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:25
Lies

Hallo mamma-wannabe,

Hier ook al weer een mislukte poging achter de rug. De 2de iui is dus ook weeral niks. Weeral een enorme teleurstelling want we hopen toch iedere keer weer op een goede afloop.
Alles was nochtans heel positief, ik had 2 follikels deze keer en bij mijn ventje was ook alles goed, ze zeiden zelfs vraag me een beetje af wat ge hier komt doen?! Hij had 96 miljoen zaadcellen voor 67 % zeer goed beweeglijk, en ze hebben het kunnen opwerken tot 100% goed beweeglijk en dan nog 40 miljoen zaadcellen over! Maar ge ziet dat wil allemaal niks zeggen.
Nu heb ik gevraagd of ik niet bijkomende onderzoeken moet laten doen zoals een HSG, want dit heb ik nog niet ondergaan. Dus moet ik op 13 augustus op raadpleging gaan om dit allemaal te bespreken. Ze gaan mijn dossier van hasselt opvragen. Want ik ga definitief naar life leuven blijven gaan. Deze maand wordt dus al weer niks en volgende maand moet ik misschien dat onderzoek laten doen en die maand mag ik ook geen IUI laten doen en zelfs niet zwanger worden op gewone manier.
En ondertussen loopt de tijd maar verder, ...
Dat het spontaan zou lukken daar hoop ik echter niet meer echt op... als het met IUI niet lukt waarom zou het dan spontaan kunnen?!

Ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden...

Groetjes Lies
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 17:34
Mama-wannabe

Ach Lies, meis wat balen voor je zeg :(
Ik ben benieuwd hoe men verder wilt gaan met je. Misschien is het wel goed, wat extra onderzoek.

Sterkte en een knuffel!!!

Liefs
mw

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]