[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/07/2008 @ 09:21 ![]() | Aja soep is hier soms wel een oplossing maar dan moeten er wel balletjes in liggen ![]() |
| 13/07/2008 @ 21:49 Astrid | Mijn zoontje van drie eet op zich niet slecht. Maar zijn groenten pureren we nog door de aardappelen met wat jus. Zo schep ik echt veel groentes naar binnen, los eet ie het echt niet. In de ochtend krijgt hij een bord brinta met daardoorheen een banaan gepureerd. Misschien een idee? Door zijn spaghettisaus pureren we ook heel veel groente. Bami eet ie ook, en dan doe ik zijn groente gepureerd door wat gekookt water. Even creatief en dan werkt het bij onze schat ;-) Misschien zit er een tip bij. Hij krijgt overigens ook wel iedere dag een vitaminepilletje speciaal voor kinderen. |
| 14/07/2008 @ 13:07 barbara | hier worden ook geen groentes gegeten! hij eet goed brood en fruit elke dag netjes bruin brood verschillend beleg, elke dag fruit, en nog meer brood :) en savonds dan eet hij af en toe was pasta, ( vooral als ik dieren pasta koop kan hij opeen wel eten!! ) en gebakken aardappelen ofzo dat vind hij wel lekker! en vlees! laatst at hij opeens komkommer, en een x paprika! nou mijn mond viel open!!!! maar die dag daarna ik weer precies diezelfde groente zo gemaakt, en dan eet hij het weer niet he!!! nou ja laatst had hij ook een uitje geprobeerd heel langzaam aan begint hij denk ik te ontdekken er gaat nog steeds weinig in, maar ja elke mini hap proeven is voor mij een heeeele groooote vooruitgang! wij blijven consequent hem een bord geven met precies hetzelfde als ons erop! gewoon elke dag, de ene dag eet hij was, de andere dag niks, soms een beetje, maar verder eet hij goed brood en fruit, dus ja ik heb echt alle geprobeert hoor overhalen met snoep! als je dat eet krijg je dit, of aan tafel blijven zitten , op de gang zetten, weer voorzetten , maar ja gewoon normaal doen is denk het beste hij begint hier iig soms al te proeven dus we komen er wel oooit! ik at vroeger ook erg slecht! en inmiddels eet ik bijna alles, dus jaaa hij zal het wel van mij hebben |
[Reageer]

eetgewoontes drie jarige