Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/07/2008 @ 10:50 Lukaatje | Hallo, Wij gaan intussen beginnen aan de 5de ronde clomid. 1 - 2: 50 mg (geen reactie) 3 - 4: 100 mg (bij 3 reactie, bij 4 niets) 5: 150 mg Ik vroeg me af, moet ik deze 3 pilletjes samen innemen? Of mag ik ze spreiden over een dag. Kan spreiding de nevenwerking minderen? Alvast bedankt |
| 03/07/2008 @ 14:27 Lieze | effe tussendoor vanop school ... vandaag het geboortekaartje toegekregen van Lotte. Zo dubbel want de namiddag hebben de ouders een gesprek met de dokters en aangezien de lavementen niet gelukt zijn ... voel me hele triest nu Lieze |
| 06/07/2008 @ 02:13 snuitje ![]() | Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet ![]() Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?) |
| 06/07/2008 @ 09:04 Lieze | goeiemorgen Sophie, wat een goed nieuws dat het ventje over de streep getrokken is! Die twijfel besluipt mij ook soms hoor, maar als ik ze hier zie spelen en genieten is dat gauw weg! Niet teveel mee bezig zijn hé, gewoon doen! Snuitje, ziet er goed uit hé! Cynthia, geniet van jullie vakantie! Zelfs een dagje weg doet deugd hé, alles pakken wat je kan krijgen! Hier besef ik maar al te goed hoe gelukkig ik mag zijn met mijn twee gezonde kids. Gisteren telefoon gekregen dat het snel gaat gaan, de morfine is verhoogd waardoor Lotte het moeilijker krijgt met ademen. Je voelt je dan zo hulpeloos, t is ook zo oneerlijk! groetjes, Lieze |
| 07/07/2008 @ 11:50 wendy ![]() | snuitje,heel spannend!wanneer weet je de uitslag? groetjes |
| 07/07/2008 @ 15:27 Viki ![]() | AAhh Snuitje kei spannend!!!! En weet je al iets??? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Voor drie weekjes!!! En tussendoor gaan we steeds voor een paar dagen. Vanavond vertrekken we ook nog naard aar tot morgenavond; niet lang maar toch altijd weer genieten van elkaar!

want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.