< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
03/07/2008 @ 22:26
Leigh

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wij trouwen met alles erop en eraan, kerk, gemeente, feestzaal, en tijdens onze trouwdienst in de kerk word onze kleine meid gedoopt!! heb trouwens een prachtig kleed besteld, wie een foto wil zien stuur me maar een berichtje zo kan ik de link terug waarschijnlijk wel doorsturen maar het is echt mooi!!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 06:13
loesje78

Leigh wat leuk dat jullie op jullie trouwdag gelijk jullie kleine meid laten dopen!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 11:47
loesje78

Leigh wow he wat mooiHij zou je denk ik helemaal fantastisch staan zeg!!!!Echt heel mooi!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:57
Lisette

Pluisje die knul van ons is echt een kletskop joh. Vannacht helaas was hij om 5 uur al klaar voor een wel heel lang verhaal. Mama en papa waren niet erg gecharmeerd van dit gebeuren. Hij ligt nu weer in bed te kletsen terwijl hij moet slapen. Zo dus meteen maar even naar boven gerend en hem neergeknuppeld hihi. Op een mama's manier dan met wat TLC haha. Waar hij dat gegil vandaan heeft weet ik niet wij hebben allebei een zachte stem en zijn heel rustig. En hij gilt de boel bij elkaar haha. Och jeuk op d'r hoofdje. Wat een rotziekte is toch hè. Weet hoe het voelt die jeuk. Heb er veel last van gehad de laatste tijd.

Leigh heb je een berichtje gestuurd hoor. Wat geweldig dat je nog een jurk kon bestellen op korte termijn. Het gaat vast een geweldige dag worden.

Loesje hoe is het daar? Al druk aan het aftellen. Elke maand heb ik weer zoveel hoop voor je. Heb je gister babyboom het vervolg gezien? Vond het zo zielig er was ook zo'n stel al 6 jaar bezig. Nu pas weer een mislukte IVF behandeling. Dat vrouwtje zat zo te huilen. Dat gaat me echt aan het hart. Dan denk ik waarom ben ik wel zo gezegend en mag zij dat niet zijn. Ik gun het iedereen van harte. Tenminste niet van die ouders die hun kinderen pijn doen of dat soort dingen die mogen van mij spontaan onvruchtbaar worden.

Cindy hoe is het met jou meid? Al een paar dagen niet gezien. Alles goed met de kleine?

Nou vandaag gebelt over mijn bloedonderzoek. Heb geen voedsel of inhalatie allergie. En heb ook geen suiker meer. Hè meiden weer lekker weekend. Heerlijk kan ik weer lekker bij mijn 2 knappe kerels blijven.

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:29
loesje78

Hey lisetteDe jurk van Leigh heeft ze nu op haar profiel gezet!Ze had me vanmorgen een berichtje gestuurd dat het niet lukte om de link door te geven.
Wat fijn dat je geen suiker meer hebt,maar waar komt nou dan je allergische reactie vandaan?
Wel grappig dat Thomas zoveel kletst!Alleen minder grappig dat hij dat midden in de nacht doet!
Met mij gaat het wel.Ben blij als ik weer weet waar ik aan toe ben!Heb niet echt ergens last van.Ik probeer er niet zo aan te denken als ik ergens iets voel,want ben bang dat ik het me inbeeld!pff Tis allemaal wat he!

Oh en dit weekend een hoop verjaardagen(allemaal kinderverjaardagen)heb er ff niet zo'n zin in,maar ja daar moet ik me maar even toe zetten he!
Nou meiden alvast een heel fijn weekend!x

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:33
loesje78

Oja Lisette nou vergeet ik noog te reageren op babyboom!
Heb het gisteren idd gezien,maar moest zelf ook ff slikken!Heb het steeds nog een beetje gevolgt via i-net.Wel erg ja van dat stelletje dat al 6 jaar bezig is.Zoiets gun je echt niemand he!Ik ken dan zoveel mensen uit mijn omgeving die eigenlijk helemaal geen kinderen wilde en per ongeluk zwanger raken.pff Kan daar slecht tegen hoor.Die vrouw van babyboom wilt zo graag en het lukt niet.
En ik las op de babyboom site dat 1 stelletje weer zwanger is!
Nou stop ik echt met typen!haha

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:25
pluisje79

dag loesje: overleef je de verjaardagsfeestjes een beetje? Hier draaien de duimpjes weer zoals steeds hé meid!

leigh: mooie trouwjurk! Het was geen probleem dan dat je al in oktober of was het september trouwt?

Hier alles ok. Aiko haar waterpokken zijn gedaan: tenminste er staan geen blaasjes meer op dus is het niet meer besmettelijk. Oef!
Ben wel ontzettend moe. 'k Skip zelfs het meidenavondje van m'n jarig schoonzusje. Daarstraks wel gewoon naar haar feestje met de kids geweest. Trop is trop: 'k ga sebiet al slapen sè!

xxx

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 10:46
Leigh

pluisje, neen geen enkel probleem, 19 september is het kleed terug in de winkel en dan worden de laatste retouches gedaan. En wij trouwen 25 oktober dus tijd genoeg!!

Groetjes Leigh

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 17:30
Lisette

Leigh prachtige jurk meid. Zal wel een dure jurk zijn geweest. Ziet er echt onwijs mooi uit.

Loesje ik had ook een berichtje gehad ja dus had al even gespiekt naar de jurk. Nou morgen is het weer zover. Hoop zo dat die stomme ongi eens weg blijft. En dan ook nog allemaal kinderverjaardagen achter de rug. Heb met je te doen meid. Dat is heel zwaar allemaal bij elkaar. Ja wat zielig hè voor dat stel. En inderdaad andere krijgen het zomaar in de schoot geworpen en die willen het niet. Wel leuk dat ze een vervolg hebben gemaakt, want je denkt toch bij sommige stellen hoe zou het met ze zijn. Heb het niet zo bijgehouden op internet. Dat voetbal stel vind ik ook zo leuk. Zo gaaf na al die jaren toch een kindje. Heb geen idee waar die allergie vandaan komt. Het is dus iets dat ik aanraak blijkbaar. Ben getest op inhalatie en voedselallergie. Gister had ik weer een aanval. Op de een of andere manier is het altijd in het weekend. Maar zit me suf te piekeren wat het kan zijn dat dan anders is. Ja erg joh dat geklets midden in de nacht. Vanmorgen was het netjes 7 uur toen de praatwaterval begon.

Pluisje fijn dat ze niet meer besmettelijk is. Hopen dat Naman het niet krijgt, want hij is er dan nog niet vanaf. Hij kan het nog eens krijgen.

Vandaag familiefoto's genomen. Heb 2 broers en een zus en dan de aanhang en 8 kinderen. Nou elke foto staat wel iemand stom op haha.

[Laatst gewijzigd door Lisette - 06/07/2008 @ 17:31] - Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 19:56
pluisje79

haha die lisette! Familiefoto's of groepsfoto's: er is idd altijd wel iemand die een gekke bek ofzo trekt. Hopelijk staat Thomas er mooi op!

Leigh: ah mooi zo, nog ruim op tijd dus. Ik snap dan echt niet dat de meesten mensen hun bruiloft van een jaar tevoren beginnen plannen?

Vandaag bij bomma en bompa gaan lunchen en daarna mee met de broer van m'n ventje en diens kids. Voor Aiko is het echt wel leuk als er kindjes zijn om mee te spelen! Ben zelf wel doodop (voor de verandering) want naman was deze ochtend echt vroeg wakker! Morgen, dinsdag en donderdag werken geblazen. Vanaf 20 augustus gaat m'n regime naar 80% dat zal ook wel wennen zijn!

x

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 07:41
loesje78

Goeiemorgen allemaalHoe is het hier met iedereen?Met mij gaat het wel.Nog geen ongie gezien,maar heb sinds gisteren wel het gevoel dat het eraan komtDe dagen ervoor had ik nog goede hoop door rare steekjes onderin mijn buik.De verjaardagen hebben we weer overleeft.Alleen gisteren ff moeilijk omdat iedereen mijn schoonzusje ook feliciteerde met haar zwangerschap.Moest wel ff een paar keer slikken hoor.Zou volgende week ook wel zo zijn ,want dan hebben we een feest van mijn ouders die zijn 40 jaar getrouwd dan!
Fijne dag allemaal vandaag!x

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 09:54
Lisette

Pluisje het is zeker een gedoe hoor zo'n groepsfoto. Thomas was halverwege in slaap gevallen. Dus hij stond niet op alle foto's. Ik heb mijn bruiloft ook meer dan een jaar van te voren geregeld. Had het ook echt nodig, want het duurde heel lang voor de jurk er was. En toen moest ik nog 3x terug komen om de aanpassingen te doen enzo. Zou het vreselijk hebben gevonden alles in een korte tijd te moeten doen. Er is zoveel dat je moet regelen. De laatste weken waren al heel druk en dan had ik nog van te voren al veel geregeld haha.

Loesje kop op meid geen bloed geeft moed. En een ongi gevoel had ik ook altijd voor de zwangerschap hoor. Dan dacht ik ook altijd shit weer niets, maar toch wel. Dus nog even niet opgeven hè. Wat moeilijk om dat aan te horen als ze gefeliciteerd wordt. Snap dat je je echt rot voelde. Hoop dat ze jou heel snel gaan feliciteren.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 14:49
Leigh

Het grootste deel hebben we ook vorig jaar vastgelegd, zoals de kerk, feestzaal, oldtimerbus voor de suite enz. maar het kleed was wat moeilijk hé met die dikke, dikke, dikke, buik!! Maar ben blij dat het geen probleem was voor die winkel, de 19de september worden de aanpassingen gedaan en een week later mag ik terug gaan passen, en wij trouwen de 25ste oktober dus tijd genoeg! Nu nog de ringen, en mijn schoenen, doopkleed voor Zara, snoepjes voor de kindjes, openingsdans uitzoeken, maar ja, ben nog een jaar thuis, dus heb tijd genoeg om alles rustig te doen!

Ooh trouwens we gaan donderdag en vrijdag voor het eerst 2 dagen naar zee met Zara op hotel, hoop dat het allemaal wat gaat meevallen. Krijg al zenuwen als ik eraan denk, hoe ga ik flesjes stereliseren en dan 's nacht flesje opwarmen in de kamer en dan 's middags groentepap oei oei oei maar ja, tzal wel allemaal meevallen hoop ik.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:31
Lisette

Leigh wij hadden dat inderdaad ook gedaan. Kan je voorstellen dat sommige dat allemaal nog op het laatste moment doen??? Nee met zo'n buik zou ik geen jurk passen. Het ligt er ook aan waar de jurk vandaan moet komen. Als het een buitenlandse jurk is dan duurt het weer langer enzo. Als ik het zo hoor heb je nog wel flink wat uit te zoeken. Succes! Gelukkig dat je lekker vrij bent joh. Niet te druk maken over je tripje hoor. Heb je geen flessen warmer? Daar kan je ook je groentehapje in opwarmen en dan het flesje. Op deze leeftijd hoef je de flesjes ook niet meer elke dag te stereliseren. Zeker als het maar 2 daagjes is dan doe je het toch lekker als je thuis komt. Als je ze gewoon goed afwast is het prima.

Loesje al nieuws???

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:19
loesje78

hoi Lisette
Nog geen nieuws hier......Maar het kan denk ik zo te voelen ieder moment komen...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 17:22

loesje, duimen maar weer hé ! hebben jullie al een uitslag van de testen ?
sterkte

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 19:15

loesje:

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 19:52
cindy

Loesje...mijn duimen draaien voor jou

Leigh...veel plezier met de voorbereidingen van je huwelijk.

Lisette...ik ben er nog hoor! en alles is ok. Morgen opnieuw op controle bij de gynecologe. Ik ben wel verwend nu, morgen de 5de echo al en ben nog net geen 14 weken zwanger. Van mij mag het hoor, hoe meer hoe liever.
Lisette,als ik je verhalen lees over kleine gillende thomas moet ik echt lachen. Kan het me levendig voorstellen,hahaha...veel pit heeft die zoon van jou.

[Laatst gewijzigd door cindy - 07/07/2008 @ 19:52] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:24
pluisje79

lief loesje: wij blijven aan je denken!! En al moeten we nog duimen totdat deze versleten zijn (maar dat hopelijk niet zo zijn): we geven het samen met jou en je ventje niet op!

cindy: wauw super-leuk morgen weer naar de gynae!

Lisette: in slaap gevallen die thomas? Haha, de jongen zal zoiets gehad hebben van 'laat ze maar doen met hun gekke bekken trekken' hihi.

Leigh: leuk met jullie Zara naar zee! Anders moet je al es naar het hotel bellen om te horen hoe/waar je de flesjes kan steriliseren. Dan moet je je daar alvast niet nerveus over maken. Ze hebben beslist nog al baby's op bezoek gehad. Alvast heel veel plezier en hopelijk mooi weer!!

xxx

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 22:43
Lisette

Loesje ik sluit me bij pluisje aan. We blijven je steunen tot jij ook eens een hele mooie banner in elkaar kan gaan knutselen. We duimen ons suf hier. Ik hoop dat die ongi eens lekker weg blijft.

Marloes hoe is het met je kleine meisje?

Cindy gelukkig maar hoor. Ik had je al bij juli gezien. Dus was alweer gerust gesteld. Kom er alleen niet zo toe daar veel te posten. Ze schrijven zoveel en heb zelf niet veel tijd. Hier kan ik nog lekker bijhouden. Super hoor lekker veel echo's. Laat die kleine maar goed in de gaten houden (haha typ ik me daar toch bijna het geslacht haha). Och ja die zoon van me die kan echt schreeuwen niet normaal. En van wie hij het heeft weet ik niet, want mijn man en ik zijn allebei heel rustig en praten zacht. Thomas probeert ook al echt te schaterlachen, maar dat lukt hem nog niet echt dus het is een raar geluid. Grappig ventje. En soms lekker liggen huilen in bed en dan zet ik 1 voet op de trap en stil. Dan loop ik naar boven en zie ik zijn oogjes over het randje spieken of ik eraan kom. En dan sta ik boven hem en een grote smile daar beneden. Ga het echt moeilijk krijgen met die knul haha.

Pluisje heb hem even knock out geslagen op zijn mama's haha. Tussen zijn oogjes wrijven, hand op zijn hoofd, spuugdoek aan de ene kant van zijn hoofd, muisknuffel aan de andere kant en hup weg is Thomas haha. Mommy knock out! Zo grappig!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >