< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
PCO en bezig met Clomid, Pregnyl...
04/07/2008 @ 12:09

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Gwen,

blij weer wat van je te horen!!! En het gaat allemaal relatief goed zo te lezen. Natuurlijk: plat liggen is niet alles (weet ik alles van), maar elke dag dat je kleintje extra bij mama kan groeien, is meegenomen hé!
Benten stond trouwnes ook twee weken achter, en hij heeft het allemaal ingehaald hoor.
En de combinatie keizersnede-couveuse is idd niet ideaal, maar het is ook weer geen ramp hé. Alleen de eerste dagen moesten ze mij met bed en al naar de neonatale rijden, en omdat het zo superdruk was op de afdeling, was dat wel ambetant om de vroedvrouwen er altijd mee laqtig te vallen.
Maar wie weet hou je het gewoon vol tot op het einde, draait je kleintje nog en moet ze helemaal niet in de couveuse!!!

Wendy, gelukkig slaap je al weer veel beter!!!

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 15:52
lieze x

hallo dames

Sophie, volgende week verlof, geniet ervan! Gaan jullie weg of blijven jullie lekker thuis?
Arthur al twee, t gaat snel hé!
Flore heeft geen last van zo'n nachtmerries, gelukkig maar, hier is eht Lars die ons momenteel weer uit onze slaap houdt!

Gwen, fijn nog eens wat van je te horen. Al bij al gaat het wel goed met jullie hé. Flink blijven rusten hoor. Mijn achternicht is onlangs (mei) ook bevallen na 3 maand volledig plat te moeten liggen en t was ook een heel klein en fijntje.

Cynthia, nog vakantieplannen deze zomer?

Wendy, dat kan alle kanten uit hé!!!

Flore is een dagje naar zee met de opvang, Lars een dagje naar de dagmoeder en ik een dagje om boodschappen te doen, in de tuin te werken, was drogen/plooien/wegleggen ...
Het gesprek met de okdters ivm Lotte gisteren heeft heel lang geduurd, en eigenlijk weten de dokters dus echt niet wat gedaan. Ze spraken van darmtransplantaties, maagsondes, stoma's, ... maar daar heeft mijn nicht nee op gezegd. Lotte krijgt nu ook morfine bij, voor moest ze pijn hebben. En verder is het wachten, op een telefoontje met heel slecht nieuws!
Lieze

Link naar deze reactie
04/07/2008 @ 16:20

Lieze, weeral beseffen we hoeveel geluk we hebben met onze gezonde kinderen hé... Ik hoop dat Lotte toch niet al te veel pijn moet lijden, en dat er alsnog een onverwachte oplossing opduikt! Dikke knuffel!!!
Wij gaan van de zomer weer naar ons caravanneke hé! Voor drie weekjes!!! En tussendoor gaan we steeds voor een paar dagen. Vanavond vertrekken we ook nog naard aar tot morgenavond; niet lang maar toch altijd weer genieten van elkaar!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 21:30
Sophie

Hey
ikke nog es... zit hier met serieueze keelonsteking, komt van die airco overal, kan er niet tegen.

Tja wendy, 61kg is niet selcht, maar ik ben maar 1m61... dus ideaal voor mij zou 55kg zijn (volgens de dietiste dan hé) heb ik al 10 jaar niet meer gewogen, maar enfin... Vandaag toch even solden gedaan en kon in maat 40, vond ik best leuker dan 44!!!! dus happpy happy!
We zijn ook gaan zwemmen (ik en de kids + vriendin en haar kids) en Arthur is serieus uitgegldeden op zijn hoofdje.... bigstress van min kant, ik panikeer zo altijd hé. Hij is zelfs zo "weerkaatst" op de vloer lijk een bal, en dus 2x zijn hoofdje gestoot. maar buiten een serieuze buil is er niet veel aan hem te zien, dus zal wel in orde zijn.

Lieze, ik duim ook om toch nog een beetje goed nieuws, maar het klinkt eht niet goed, verschrikkelijk, en effectief, zo besef je pas dat we geluk hebben met onze gezonde dutskes. Veel sterkte aan de ouders.

Ik heb verder nog goed nieuws, mijn man is akkoord voor nr. 3!!! Het was even verschieten toen ie dat zo zei, en moete ven zeggen dta ik toen even twijfelde. Maar nu is het zeker, we gaan ervoor, start in augustus, hopen op een mirakeltje als arthur!!

Dikke knuf

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 02:13
snuitje

Roh wou nog even komen melden, nog steeds niet

Ik begin hoop te krijgen ! (misschien niet goed?)

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 09:04
Lieze

goeiemorgen

Sophie, wat een goed nieuws dat het ventje over de streep getrokken is! Die twijfel besluipt mij ook soms hoor, maar als ik ze hier zie spelen en genieten is dat gauw weg! Niet teveel mee bezig zijn hé, gewoon doen!

Snuitje, ziet er goed uit hé!

Cynthia, geniet van jullie vakantie! Zelfs een dagje weg doet deugd hé, alles pakken wat je kan krijgen!

Hier besef ik maar al te goed hoe gelukkig ik mag zijn met mijn twee gezonde kids. Gisteren telefoon gekregen dat het snel gaat gaan, de morfine is verhoogd waardoor Lotte het moeilijker krijgt met ademen. Je voelt je dan zo hulpeloos, t is ook zo oneerlijk!
groetjes, Lieze
Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 15:33
Viki

Hoi,

Amai veel geschreven de laatste dagen. Ik ga proberen op iedereen te reageren.

Lieze, oh wat vreselijk allemaal. Ik kan me niet voorstellen wat jouw familie nu moet doormaken. Heel veel sterkte

Snuitje, goh ja dat is wel spannend hé. En logisch dat je dan een beetje begint te hopen. Maar als je kan toch nog eventjes wachten met testen. Het resultaat ligt toch al vast, dat verander je niet met eent test.

Wendy, tja dat kan echt vanalles zeggen hé zeurende buikpijn. Ik hoopt het echt zo voor jou meid. Maar het zou inderdaad al zeer positief zijn dat je een eisprong hebt gehad. Dan weet je dat het kan.

Gwen, ik hoop dat je de laatste maanden nog een beetje kan genieten van je zwangerschap. Het is voor jou echt niet van een leie dakje gegaan hé. Goed rusten en voor jezelf en het kleine prutske zorgen.

Sophie, goed nieuws hé dat je man er mee voor wil gaan. Dat zal toch wat rust brengen in jullie relatie. En in vind dat toch al knap hoor dat je zo bent afgevallen. Ik ben in mei ook aan het afvallen geweest en ik weet hoe moeilijk dat het is.

Hier alles ok. Kom juist terug van het oudleidingsweekend van de chiro. Elk jaar gaan we met allemaal vrouwen een weekend weg en herbeleven we onze chirojaren. Echt heel leuk en gezellig. Omdat het toch wel ruwe activiteiten zijn die we doen heb ik het maar ineens verteld. Iedereen heel blij voor mij en ook wel wat bezorgd. Ze hielden echt constant rekening met mij in alles. Dat geeft wel een fijn gevoel. Ik ben vrijdag heel misselijk geweest (zels overgegeven in de auto) maar de rest van het weekend voelde ik me vrij goed. Enkel snel moe en wat last van mijn lies en heupen als we lang moesten stappen. Maar dat is schijnt normaal. Ik dacht dat je daar pas later in de zwangerschap last van krijgt.

Ik voor jullie allemaal!

Tot gauw

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:31
snuitje

ja helaas hoefde ik niet te testen... ik geraakte gisteren niet op internet sorry...maar gisteravond bloedverlies gehad (daarna wel niks meer) ... dus nu weet ik het niet goed meer, maar t zullen wel men regels zijn, dus op naar de volgende hormonenkuur zeker?

tis verwarrend want gisteravond heb ik een mini tampon gestoken ... en ik heb tot op heden niks meer gehad... ik weet echt niet of dit nu mijn regels al waren en of ze al gedaan zijn? normaal moet ik eerste dag van maandstonden bellen naar ziekenhuis...dus kwacht nog even tot straks af.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 10:49
wendy

hey dames,

snuitje,ik zou toch nog wat afwachten,zolang ze niet doorbreken.En desnoods bellen naar het ziekenhuis voor bloedafname hè.

viki,das leuk dat ze zo reageerden.

lieze,dat klinkt inderdaad niet goed.veel sterkte.

sophie,ik ben ook maar 1m60 zenne.61 kg is voor mij een droomgewicht.
ja kindjes die serieus vallen,das altijd verschieten,gelukkig heeft hij niks.
ah en jullie gaan voor nr 3!!

cynthia,geniet van jullie verlof.

Hier alles inorde.Wel veel buikpijn dus dan weet ik dat het niet gelukt is hè.We zien wel en wachten af.

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:06
snuitje

OH MY GOD ! Ik heb een test gedaan... ik zie wel degelijk een streepje, maar lichter dan de controlestreep... ik heb ivf consulente gebeld en mag naar het ziekenhuis voor een bloedbon.

hou jullie op de hoogte !

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 11:50
wendy

snuitje,heel spannend!wanneer weet je de uitslag?

groetjes

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 13:03
snuitje

ben net terug uit het ziekenhuis, tussen 3u en half 4 mocht ik terugbellen en ze hoopte dat ze dan de uitslag al had !

ze heeft naar mijn test gekeken en ik zei "dit beeld ik me toch niet in hé?" en ze zei neenee dit is toch wel een duidelijke streep, wel lichter dan controlestreep en heel dun, niet zo dik, maar duidelijk te zien...

ZALIG !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:27
Viki

AAhh Snuitje kei spannend!!!! En weet je al iets???

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 15:39
wendy

snuitje,kheb precies zo iets fijns gelezen op een ander forum hè.

wanneer zou die pregnyl uit mijn bloed zijn?We zitten hier 14 dagen na de pregnyl...

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:04
snuitje

ik ben zwanger !!!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:23
wendy

proficiat snuitje!!

groetjes,wendy

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:25
Viki

Wauw fantastisch Snuitje Goh, je verdient het echt hoor! Hebben ze je meer info gegeven over je hcg en zo? Wanneer moet je op controle?

Goh ik ben zo blij voor jou! Ik had zo'n gevoel dat het gelukt ging zijn. Ik weet niet waarom.

Een dikke proficiat aan jou en je ventje!

Geniet ervan

Mooie banner trouwens.

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:36
snuitje

donderdag om half 9 moet ik voor een nieuwe bloefafname en op controle bij gynae

[Laatst gewijzigd door snuitje - 07/07/2008 @ 16:36] - Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:49
Sophie

Snuitje, van harte proficiat!!! Geniet vanje zwangerschap!!!!

Wendy, tja 61 is mooi, maar ventje vind het niet genoeg. Nu ga ik morgen naar dietiste en toch vragenom af te bouwen, want voel me super depri met dit dieet, ik ga dan verder met een vorm vanweight watcher (tellen). Dat is toch aangenamer, jemag dan tenminste iets eten. Ben wel blij hoor met dit gewicht, maar had gehoopt op nog beter resultaat met zo'n moeite: niks eten buiten groenten en zakjes... begint tewegen. Heb geen honger, gewoon goesting.

Lieze heb je al meer nieuws? Maak je geen zorgen , ik ga die twijfeltjes zeker nietlaten winnen. Gewoon even slikken , van ...oohh, we gaan het risceren. Ben dan natuurlijk al helemaal aan het dromen, het huis aan het herorganiseren (hebben maar 3 kamers, dus kindjes zullen samen liggen) enz enz, en dan denk ik soms, oeioei, misschien ga ik wat te rap, wie weet lukt het ons niet meer, of duurt hetweer zo lang zoas met Manon... mijn man is ervan overtuigd dat het redelijk snel zal gaan. Ik heb me wel voorgenomen: ik heb 2 gezonde kindjes, ik ga er dus ook niet depri van worden als het niet wil lukken (of onmiddelijk wil lukken).

Hoe ist met Lotje? Houden de ouders het iets of wat vol? veel sterkte.

Groetjes aan iedereen!

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 18:55
Eva

Hallo iedereen!!

Ben hier lang niet geraakt! Veel werk en veel buiten gezeten en de moed niet meer gehad om hier te komen piepen! Foei van mij!

Snuitje, dikke proficiat!! Hopelijk is het besmettelijk!!
Ik begin er terug aan vanaf morgen normaal gezien. Laat morgenvroeg mijn bloed prikken en dan beginnen we terug hé. Hopelijk is het ook voor mij prijs.

Lieze, amai zo erg van Lotte. Is er al nieuws?

Sophie, 61kg das toch niet te veel. Ik weeg 60 en ben 1m62 en ik voel mij helemaal niet te dik hoor. Ja 55 is ideaal maar dat haal ik ook niet hoor of ik mag niets eten.

De rest sorry maar ik moet te ver terugkeren anders. Ik zal nu weer regelmatig komen kijken beloofd!!

Groetjes,

eva
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >