[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/07/2008 @ 20:39 Angelle | Hallo iedereen ik zit met een vraag die me steeds meer en meer bezighoudt en waar ik van mijn arts niet echt een goed antwoord op krijg. Ik heb altijd een mirenaspiraal gehad, maar die is nu al meer dan drie jaar verwijderd. Sindsdien heb ik geen maandstonden meer gekregen, ik neem niks van anticonceptie... Regelmatig heb ik last van wat buikpijn, en zweetaanvallen, die even snel weggaan als dat ze gekomen zijn. Ik ben 1m65 en weeg amper 40 kg, ben net de dertig voorbij, heb al meer dan vijf jaar geen maandstonden meer gehad, en nu is mijn vraag, of toch hetgeen mij bezighoudt, ben ik nu nog vruchtbaar, zou ik zwanger kunnen worden als ik zou willen? Zijn er mensen hier die zoiets kennen of ook hebben? Ik moet er ook wel bij vermelden dat ik antidepressiva neem... in een zo laag mogelijke dosis wel... maar toch alvast bedankt voor reacties Groetjes A. |
| 03/07/2008 @ 21:04 Angelle | Hey, Bianka ik had een zeer regelmatige cyclus toen, ik kon er mijn klok op zetten... bedankt voor uw reactie ga er zeker nog eens mee naar een arts maar wou toch eerst eens wat horen wat anderen hiervan denken ![]() |
03/07/2008 @ 21:06 ![]() | http://www.vrouwenarts....aecologie/klachten/pcos hopenlijk heb je hier wat aan. Wie weet heb je wel PCO. Mijn beide nichten hebben dit namelijk ook gehad en daar is dus PCO vastgesteld... wel hebben ze ondertussen allebei een gezond kindje Ik zou dus wel even naar de HA of gyn. gaan succes mops |
| 08/07/2008 @ 23:08 Angelle | Dank jullie voor je berichtjes ik ben dan nog maar verder gegaan met onderzoek, en uit bloedafname is gebleken dat mijn Prolactinegehalte te hoog is. En het zou door mijn medicatie komen (antidepressiva) en niet door mijn gewicht. Dus ik heb nog een klein beetje hoop dat alles wel terug goedkomt als ik stop met de pilletjes. Ben toch met jullie ideeën naar de dokter geweest en ben er toch weeral wat wijzer uit geworden. Groetjes A. ![]() |
[Reageer]

5 jaar geen menstruatie, vruchtbaar of niet?

mops