[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/07/2008 @ 11:31 | Hallo Ninika, Ten eerste wil ik je het advies geven om even met de verloskundige te bellen en die je urine te laten nakijken op eiwitten. Ik ben zelf 36 weken zwanger en heb al een hele tijd pijn aan mn ribben aan de rechter kant wat uit straalt naar mn rug. Mijn verloskundige heeft me doorgestuurd naar de gyn omdat mn bloeddruk aan de hoge kant was. De lever zit aan de rechter kant dus als je daar pijn hebt kan het zijn dat de lever in de knel zit. Maar de kans is groter dat je kindje lekker tegen je ribben zit te duwen. Mocht je ook een hoge bloeddruk hebben dan zou de verloskundige je moeten doorverwijzen naar de gyn. Ze doen dan bloedonderzoek en urineonderzoek en maken een CTG van de baby. Bij mij waren de bloedwaarden en urine gelukkig goed en waarschijnlijk zit bij mij de baby ook tegen mn ribben te drukken. Wel bleef mn bloeddruk te hoog en daarvoor heb ik medicatie gekregen. Ik heb nu een medische indicatie en moet iedere dinsdag en vrijdag naar t ziekenhuis voor controle. Luister naar je lichaam en je gevoel en als je twijfelt altijd de verloskundige bellen! Sterkte |
[Reageer]

verschrikkelijk veel pijn :(