< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » Ervaringen met Zink

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
Ervaringen met Zink
04/07/2008 @ 21:17

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,

Even een vraagje. Ik heb ruim een maand geleden een miskraam gehad en zit nu nog steeds op mijn cyclus te wachten.
Nu heb ik heb een hele onregelmatige cyclus doordat ik teveel van het hormoon prolactine aanmaak. Ben bang dat ik daarom vooral nu nog langer op mijn cyclus moet wachten. Nu heb ik gehoord dat als je extra zink slikt (gewoon tabletten) je de aanmaak van prolactine remt en dat je daardoor een regelmatige cyclus krijgt.
Mijn vraag is dus of er iemand hier ervaring mee heeft?

Hoop jullie te horen...

Groetjes Anne

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 23:19
Donnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Anne,

ik weet niet of ik de juiste Anne heb, maar ik denk haast van wel, gezien de datum van je curettage. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar ik wilde alleen even hallo zeggen en vragen hoe het met je gaat.

Ik zie dat je nog steeds geen menstruatie hebt gehad, wachten duurt lang hè meis! Hier ook nog steeds een wachtende...

Liefs van Donnie!

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 23:25
Donnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Oh wacht, ik ben de snel geweest. Ik heb ooit weleens ergens gelezen dat een correcte inname van Zink - hoeveel dat dan is weet ik niet, maar de huisarts vast wel - de cyclus regelmatig kan maken.

Ikzelf slik al enkele maanden het product Fem natal van Davitamon. Dat kun je gewoon bij de drogist kopen zonder recept. Daarin zit 67% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid zink. Voor mijn miskraam had ik direct nadat ik deze pillen ben gaan slikken een cyclus van 28 dagen, waar die voorheen nogal uiteenweek van 28, 29, 30 en 31 dagen. Twee cycli daarna was ik zwanger.

In deze tabletten zit tevens extra foliumzuur, dus dat is dan alvast geregeld.

Misschien is dit iets om eens te proberen, het is immers een veilig product wat je zonder al te veel moeite eens kunt kopen. De prijs is ook erg goed.

En anders kan een bezoekje aan de huisarts altijd uitsluitsel geven...

Succes! Liefs van Donnie!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]